• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues!
    - Minimaal 8 regels
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    -Lyna (by vegangirl )
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Summer (by Dragneel )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )
    -Gereserveerd (by kokoro )

    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Noah (by Dragneel )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Mattew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Noah
    - Summer & Mattew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina
    - Lyna & Kokoro's Char

    INSCHRIJVINGEN VOOR MEISJES ZIJN VOL! DENK A.U.B AAN DE KAMERINDELING !! (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 20:31 ]


    Hi. This makes no sence.

    |
    |
    |
    \ /

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 17:28 ]


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    ik wil graag meedoen :)

    Ik heb al een idee, maar problemen met foto's importeren... Ik doe wel gelijk dat formulier :)

    Naam: Lyna Dewi Niaeth (Vrouw)
    Eventuele Bijnaam: Lynn of Dew
    Leeftijd: 18
    Talent: Gitaarspelen en Pianospelen
    Innerlijk: Erg verlegen, maar open naar anderen als ze vertrouwen in diegene heeft. Heeft nooit 100% vertrouwen in mensen, maar wel in dieren. Zet haar naast een leeuw en ze voelt nog geen angst. Met mensen wel. Ze kan haar problemen en haar gevoelens kwijt in muziek. Ze speelt piano, maar die kan ze niet dagelijks meesjouwen. Filosofeerd heel veel en is daarom voor anderen wat onbegrijpelijk. Als ze niet begrepen wordt of er valt iets verkeerd voor haar, kan ze erg bitchy zijn en pakt ze haar gitaar. Ze is bang om te zingen, maar ze kan het wel. Grote voorbeelden; Led Zeppelin, David Arkenstone en Heather Dale. Ze is gesloten omdat ze veel dingen heeft meegemaakt, die anderen niet meemaken. Ze is een druïde ( althans, ze is aanhanger van het geloof en dan noem je jezelf nou eenmaal een druïde ). Ze kan gedachten lezen van anderen, maar weet die ook af te zonderen. Is gehecht aan haar broer Jethro. Is graag in het bos.
    Uiterlijk: Licht getint, 1.69 m lang, Blauw - groene ogen en lang, stijl zwart haar. Ziet er wat kil uit van de buitenkant. Loopt meestal rond met haar gitaar en Ipod. Haar gitaar is een paarse elektrische gitaar met blauwe snaren en groene knoppen. Haar Ipod is wit, met Keltische liedjes erop van David Arkenstone en natuurlijk Led Zeppelin en Heather Dale. Draagt een ketting met een Triskele eraan, symbool van de Druïden. De ketting doet ze nooit af.

    Hopen dat dit plaatje het doet :$


    Lyna met haar grote broer Jethro.

    Haar Ketting.


    Hehe, eindelijk kan ik foto's importeren(yeah)


    I will keep watch.

    Memoria schreef:
    (...)
    Nee hoor(:
    De eerste die het vroeg heb ik ja gezecht.(:

    Jij vroeg mij^^


    •*• Lululu •*•

    Ik wil de laatste jongen wel ik vul hem zo in ^^

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 17:33 ]


    •*• Lululu •*•

    Ik zoek nog kamergenoten voor Noah en Summer en ik zet liever niet mijn eigen mensjes bij elkaar. :')

    Tania schreef:
    Wie wilt op de kamer met Sarah?

    Naam: Jaymina Dé La Garté
    Eventuele Bijnaam: Jay , Mina
    Leeftijd: 19
    Talent: Zingen , gitaar spelen en acteren.
    Innerlijk: Jay is een aardige meid , die graag met andere optrekt. Ze praat dan ook voor haar lol tegen vreemde mensen op straat. Ze is heel spontaan. Jay kan goed zingen en acteren. Met een gitaar kan ze ook wat. Ze kan soms wat bot overkomen , maar dat komt meestal omdat ze in een slechte bui is. Ze heeft best wel grote stemmingswisselingen.
    Uiterlijk:



    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dragneel schreef:
    (...)



    Haha oke, volgens mij had ik gelezen dat iemand met Summer wou dus zullen we Sarah en Noah bij elkaar zetten?


    Hi. This makes no sence.

    Mallory schreef:
    Ik wil de laatste jongen wel ik vul hem zo in ^^


    is goed c;


    Hi. This makes no sence.

    Cisco schreef:
    Hey ik heb net nog eens alle personages bekeken en merk dat er redelijk veel zijn dat iets met muziek doen (zingen/muziek spelen)
    Ik had dit ook als talent (Max) maar als je liever hebt dat ik dan iets anders neem is dat ook goed hoor.


    Maakt niet uit hoor c;


    Hi. This makes no sence.

    Zijn we nu noet met oneven mensen?
    Dus één iemand moet alleen op de kamer?(:


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Zijn we nu noet met oneven mensen?
    Dus één iemand moet alleen op de kamer?(:


    We zijn inderdaad oneven, Eric zit alleen op de kamer want die is de ''host'' en dus geen kandidaat. (;


    Hi. This makes no sence.

    Alle personages zijn vol.Ik wacht nog op vier personages die afgemaakt moeten worden en op vier kamer indelingen (dus van acht kandidaten) Als ik alles binnen heb zal ik alles nog een keer doornemen en dan een topic openen met een starter ^^


    Hi. This makes no sence.

    Wie wilt met Jay op de kamer?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Umh, Munther heeft haar jongen toch al ingevuld op de vorige paginga? (Volgens mij nu Cisco)
    en Depay ook.
    ]en ik heb mijn personages iets aangepast.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.