• Dit zijn graancirkels: (Voor nieuwsgierigen)



    "Er zijn mensen die vertellen over lichtbollen die laag over de akker vliegen en een afdruk in het graan achterlaten. Verder worden er ook spiralende lichtkolommen gezien. Ook als graancirkels al ontstaan zijn, worden er vreemde verschijnselen gemeld, zoals orbs (lichtbollen), die op foto's zijn vastgelegd. Deze verhalen vertonen sterke overeenkomst met die over ufo's ('vliegende schotels')."

    Vaak ontstaan deze vormen in één nacht. Denken jullie dat deze ontstaan door mensen of buitenaardse wezens? (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik weet, welk programma jij kijk/keek. (cat):Y)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    GIBBEH schreef:
    Ik weet, welk programma jij kijk/keek. (cat):Y)

    Waar ze plaatjes van Florence laten zien, terwijl ze het over Milaan hebben. Tssk (cat)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 21:57 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik geloof niet dat buitenaardse wezens dat doen, dus ik ga voor mensen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    GIBBEH schreef:
    Ik weet, welk programma jij kijk/keek. (cat):Y)


    Hahah, stiekem keek ik het niet, maar hoorde ik het wel en daarna zei mijn vader er wat over. :') Welk programma was het precies?


    You are beautiful, you are love.

    Ik weet sowieso dat er een aantal programma's/filmpjes zijn van mensen die graancirkels maken voor de lol. het schijnt nog een boel gedoe te zijn om het goed te doen: Een goeie graancirkel maak je namelijk ten eerste perfect van vorm (zodat er van bovenaf geen onregelmatigheden te zien zijn. De moeilijkheid zit hem erin dat je niet van bovenaf kunt kijken tot de volgende dag als het bijvoorbeeld in de krant staat of zo) en ten tweede hoort het graan ook nog spontaan op te veren na verloop van tijd en gewoon rustig verder te kunnen groeien.

    Zijn interessante programmas :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Warpaint schreef:
    (...)

    Hahah, stiekem keek ik het niet, maar hoorde ik het wel en daarna zei mijn vader er wat over. :') Welk programma was het precies?

    Uh, geen idee lool. Even vragen. "TROS TV Show"


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    RainbowDash schreef:
    Ik weet sowieso dat er een aantal programma's/filmpjes zijn van mensen die graancirkels maken voor de lol. het schijnt nog een boel gedoe te zijn om het goed te doen: Een goeie graancirkel maak je namelijk ten eerste perfect van vorm (zodat er van bovenaf geen onregelmatigheden te zien zijn. De moeilijkheid zit hem erin dat je niet van bovenaf kunt kijken tot de volgende dag als het bijvoorbeeld in de krant staat of zo) en ten tweede hoort het graan ook nog spontaan op te veren na verloop van tijd en gewoon rustig verder te kunnen groeien.

    Zijn interessante programmas :Y)

    Ja, de TROS TV Show is super interessant! (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Thranduil schreef:
    (...)
    Ja, de TROS TV Show is super interessant! (krul)


    De wat?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    De wat?

    Daar ging 't over die graancirksel. Met Ivo Niehe.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Totdat ze buitenaardse wezens of ufo's hebben gefilmd die het doen, denk ik dat het gewoon mensen zijn.


    Physics is awesome

    Thranduil schreef:
    (...)
    Daar ging 't over die graancirksel. Met Ivo Niehe.


    Wtf is een graancirksel?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Wtf is een graancirksel?


    Ze bedoelt een Graancirkel.


    Physics is awesome

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Wtf is een graancirksel?

    Bij nader inzien bedoel ik 'n cirkelzaag.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ken iemand en die heeft die een keer gemaakt....
    Dusje, mensenwerk.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zou het wel cool vinden als het door mysterieuze wezens gemaakt zou zijn, maar ik neem genoegen met het feit dat mensen deze dingen maken. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury