• Kreeg zojuist mijn nota binnen voor mijn tandarts. Nou oke, alles leuk en aardig moet een hoop geld betalen. Staat er ineens tussen het rijtje: voorlichting, 23 euro. Dus ik keek mijn moeder aan, en die bekeek het ook en die vroeg waar het op sloeg.
    De tandarts had me toen, in zo'n 10 seconden verteld HOE ik moet poetsen. DAT is dus hetgeen wat 23 euro kost. Ik vind het werkelijk te belachelijk voor woorden. Ik ga ook maar tandarts worden, je wordt genaaid bij het leven.

    Edit: Maar ik ga bezwaar maken, want volgens t.i.p [Tandheelkundig informatie punt] moet dat zo'n 10 minuten duren, en dus geen 5 seconden.
    Dit hele Nederland is compleet gestoord geworden -__-


    To infinity and beyond •

    Oke, tandartsen zijn echt zo belachelijk tegenwoordig.


    Pretty is just a pretty word.

    Bah, vreselijk. Stelletje geldzuigers.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 15:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tarieven zijn vrij gegeven, dus tandartsen mogen vragen wat ze willen. Helaas heeft dat een voorspelbaare uitwerking gehad: prijzen stegen gigantisch D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Tarieven zijn vrij gegeven, dus tandartsen mogen vragen wat ze willen. Helaas heeft dat een voorspelbaare uitwerking gehad: prijzen stegen gigantisch D:


    Ja precies .. maar 23 euro, voor 5 seconden .. waarvan wettelijk voor is bepaald dat het alleen in rekening gebracht mag brengen bij 10 minuten. Dus ik ga die 23 euro lekker niet betalen :'D


    To infinity and beyond •

    Dat is inderdaad gewoon stom.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Levine schreef:
    (...)

    Ja precies .. maar 23 euro, voor 5 seconden .. waarvan wettelijk voor is bepaald dat het alleen in rekening gebracht mag brengen bij 10 minuten. Dus ik ga die 23 euro lekker niet betalen :'D


    Zou ik ook niet doen. Tandarts worden zou ik echter niet doen, geloof dat de vrijstelling word opgeheven XD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Zou ik ook niet doen. Tandarts worden zou ik echter niet doen, geloof dat de vrijstelling word opgeheven XD


    Nou ja, dan ga ik wel voorlichtingen geven. Elke 5 seconden 25 euro. Amazeballs. Maar ja klopt, volgend jaar wordt het opgeheven.


    To infinity and beyond •

    Oromis schreef:
    Bah, vreselijk. Stelletje geldzuigers.


    26 - 02 - '16

    Wat achterlijk :S
    Ik zou dat dus echt never betalen. Slaat nergens op.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tandartsen zijn zo duuuuuuuuuuuuuur. Ik had heel erge kiespijn en ik moest toch naar de tandarts, dus ik zei dat en hij liet foto's kijken. Kostte 60 euro voor twee foto'tjes, er kwam helemaal niets uit en hij 'hoopte voor mij dat het wel over zou gaan'. Hij keek niet eens verder.

    welkom in de wereld van de hoge tandartskosten...:3
    ik heb dat al 2 jaar...door die hoge tandartskosten krijgt men mij heeeeeeeeeeel moeilijk naar de tandarts...bij mij moest vorig jaar nog wat gedaan worden, als ik het mij goed herinner...dat zou meer dan 200 euro kosten...was niet eens zoveel wat gedaan moest worden...die verdovingen kosten wel maar even bijna 50 euro per stuk, dus ik heb geen afspraak gemaakt...had dan 3 prikjes nodig =='...ik ga volgend jaar wel naar de tandarts...wordt een stuk goedkoper...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    En ik moet volgende week naar de tandarts. Aiaiai.
    Ook al woon ik in België.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Haleluja, geldvreters!
    Net zoals je bijvoorbeeld geen beugel nodig hebt opzich, en je gaat naar de ortho en die zegt natuurlijk: jaaah.... doe toch maar voor de zekerheid (terwijl het helemaal niet hoeft, dat slaat ook nergens op)
    Idd, nederland is gestoord

    Vraag je geld terug ofzo. Dat zou ik gedaan hebben, tenminste.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik gleed vanochtend uit op het afstapje buiten bij de tandarts, en toen lag ik plat(krul).
    Maar het zijn gewoon geldzoekers die mensen.


    Food.