• Het ging ongeveer zo.
    Zij: "Waarom is Albus Dumbledore gay?"
    Ik: "Dat heeft JK Rowling een keer gezegd. Maar hoe kom je daar opeens op?"
    Zij: "O, dat stond in de inleiding van je verhaal."
    Ik: (Inwending: "O shit." ) "Aha."
    Zij: "Wat heeft dat eigenlijk met het verhaal te maken?"
    Ik: "O... dat heeft er wel iets mee te maken."


    Ieks, ik vind dit toch echt wel een beetje raar, lol. Ik wist dat mijn ouders mijn account hier op Q wel eens hadden bekeken, want ze zijn het per ongeluk via mijn zusje te weten gekomen die ik ervan had verteld zodat ik haar mijn verhalen niet steeds voor hoefde te lezen. Mijn vader leest echter nauwelijks en is al helemaal niet geïnteresseerd in HP of fanfictie, en bij mijn moeder ging ik er eigenlijk een beetje van uit dat haar hekel aan computers haar nieuwsgierigheid zou overwinnen. Blijkbaar was het echter andersom.

    Nou heb ik er op zich geen groot probleem mee dat ze mijn verhalen leest, maar ik denk niet dat ze beseft dat het grootste deel slash fanfic is, net als dat verhaal wat ze nu leest (jongen/jongen). Ik heb een beetje het gevoel dat ik haar erop zou moeten voorbereiden, maar ja, wat zeg je dan? x')

    Het voelt een beetje alsof ze in mijn dagboek heeft gespiekt, hehehe. O God. :W


    Hebben jullie ouders wel eens verhalen gezien die jullie ze eigenlijk niet wilden laten lezen?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 21:59 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahaha, dat gevoel kan ik helemaal begrijpen, zo zou ik me ook voelen. Ik laat mijn moeder ook wel eens kleine dingetjes lezen, maar nooit zulke dingen eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Nee. Godzijdank hebben mijn ouders mijn verhalen niet gelezen, anders ben ik nog lang niet jarig geweest...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Nee, absolute niet. Schrijven is voor mij erg privé en ik houd er niet van als mensen die ik ken het lezen.

    Ik snap dat dat prive is, dat is het bij mij ook deels. En ik zou haar er wel een beetje op voorbereiden en anders voorstellen om een ander verhaal van je te lezen? Mijn moeder heeft eens stiekem iets van mij gelezen, toen werd ik boos en nu vraagt ze het eerst als ze wat wil lezen (zij en mijn vader willen mijn huidige verhaal lezen, maar dan moet ik eerst alle q-codes eruit gaan halen en dat heb ik nog steeds niet gedaan, dus dat lezen ze ooit wel eens ofzo)

    D:.
    Nee, wel de moeder van een vriendin van me. I was like: crap. Crap crap crap crap crap. Het verhaal was zeg maar best.. ernstig. Naja, gelukkig had ze de seksscene op het eind niet gelezen -pfiew.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aotearoa schreef:
    Ik snap dat dat prive is, dat is het bij mij ook deels. En ik zou haar er wel een beetje op voorbereiden en anders voorstellen om een ander verhaal van je te lezen? Mijn moeder heeft eens stiekem iets van mij gelezen, toen werd ik boos en nu vraagt ze het eerst als ze wat wil lezen (zij en mijn vader willen mijn huidige verhaal lezen, maar dan moet ik eerst alle q-codes eruit gaan halen en dat heb ik nog steeds niet gedaan, dus dat lezen ze ooit wel eens ofzo)


    Ja, ik denk dat ik haar maar ga vragen om van Q af te blijven. Ze mag best iets van mij lezen, maar ik heb voldoende andere verhalen die daarvoor geschikt zouden zijn, en eigenlijk ben ik hier wel een beetje op mijn privacy gesteld. ><




    Uchiha schreef:
    D:.
    Nee, wel de moeder van een vriendin van me. I was like: crap. Crap crap crap crap crap. Het verhaal was zeg maar best.. ernstig. Naja, gelukkig had ze de seksscene op het eind niet gelezen -pfiew.


    Uh, dat zou inderdaad nog vervelender zijn. Mijn verhalen bevatten gelukkig niet dat soort stukken, anders zou ik al helemaal door de grond willen zakken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    No, thank god no.
    Ik zou me echt seriously doodschamen. Eigenlijk laat ik ook niemand die ik in real life ken mijn Q-verhalen lezen, behalve mijn zus.
    Als ze dan ook nog de post lezen die ik soms schrijf.... No, just not gonna happen.


    Oh god nee.
    Mijn vader kan gelukkig helemaal niet met de computer over weg en mijn moeder weet wel van Q & ze weet dat ik schrijf maar ze weet niet wát. Ze vraagt er dan ook niet achter. In mijn omgeving weten alleen een paar van mijn beste vriendinnen dat ik schrijf, maar meer ook niet en dat wil ik ook graag zo houden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb het mijn hele familie verboden om mijn verhalen op Quizlet te lezen. Gelukkig gingen zij er meteen vanuit dat ik dan onder druk zou komen te staan en het gevoel zou hebben dat mijn hele familie over mijn schouder spiekt, dus hoefde ik ze ook geen ander verhaal aan hun neus te hangen. Ik wil namelijk best wat verhalen aan ze laten lezen, maar dan moet het wel eerst door mijn goedkeuring heen. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    haha aan de ene kant lijkt het me super grappig als je ouders je verhalen op quizlet lezen. aan de andere kant idd net je dagboek. Ja mijn moeder las mijn dagboek een keer. dat vond ik echt zo shit. maar nu heb ik iets van 4 dagboeken 1 bos sleutels(allemaal anders en nu weet ze lekker niet welke het is :P


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    ik laat mijn moeder wel eens stand alone's lezen...ik heb op zich best wel depressieve SA's. In totaal 2 ofzo en toen ze die las moest ze huilen. Moederlijke dingen...
    Mijn moeder kent mijn profiel niet. Ze weet wel ongeveer wat ik schrijf, omdat ik genoeg vertel over mijn ideeën en uitwerkingen enzo maar ze kan ze niet gaan lezen...mijn vader is sowieso niet geïnteresseerd...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vertel er ook niet graag over. Ik houd het voor mezelf, het is idd net een dagboek waar je al je gebeurtenissen verwerkt. Quizlet is iets waar niemand die ik ken aan mag komen. Zelf mijn ouders niet.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Haha, jouw moeder is leeuk! Mijn ouders weten wel dat ik het leuk vind om te schrijven, maar mijn verhalen lezen hebben ze nog nooit gedaan - gelukkig - . Misschien dat ik ze ooit een verhaal laat lezen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 15:26 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ja echt o my gawd. M'n moeder heeft een paar jaar terug m'n twincest verhaal gelezen over de Kaulitz Twins... Die was nogal pikant, om het zo maar even te noemen... Toen zat ik gewoon in zo'n schrijfperiode dat ik daar zin in had, maar toch was het erg gênant. Ze belde me op toen ik bij een vriendin zat en toen drukte ik zogenaamd 'per ongeluk' de telefoon weg. Gaaawd, nog nooit zo erg geschaamd heb ik me. Daarna gezegd dat het van iemand anders was die wilde dat ik het zou lezen en daarna direct het verhaal verwijderd zodat het nooit meer terug te vinden was. Maar verder leest ze niks van me en dat wil ik ook niet aangezien ik zelf niks goed genoeg vind en ik bang ben dat ze enorme kritiek erop zal hebben. Van m'n quizlet account weet ze wel af aangezien ik soms nogal erg inleef in die discussies hier en dan altijd hard op ga zitten praten x).

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 15:30 ]

    Mijn moeder heeft alleen mijn Romanov verhaal voor geschiedenis verbeterd. Ze wist verder niet dat ik scheef dus dit was echt een verrassing voor d'r. Ik denk dat ze wel iets door heeft van Q maar ze begint er nooit over.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."