• Zoals de meesten wel weten, ben ik een redelijk grote Marvel fan. Natuurlijk moet ik iets te doen hebben tussen twee films door, dus ben ik op zoek naar leuke Marvel stories. Als jij er een leuke weet of hebt geschreven, kan je dat hier laten weten! ;D


    What would Emma do?

    Deze stond vandaag gisteren in de top, dus misschien ken je deze al, maar dit verhaal van square vind ik goed. Misschien niet helemaal waar je naar zoekt, maar het is wel marvel.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Deze stond vandaag gisteren in de top, dus misschien ken je deze al, maar dit verhaal van square vind ik goed. Misschien niet helemaal waar je naar zoekt, maar het is wel marvel.


    Haha, die volg ik inderdaad al! ;D Hijs geweldig.


    What would Emma do?

    Haha, toen ik de titel zag kwam ik in eerste instantie ook mijn eigen verhaal aanraden, maar daar is het dus een beetje laat voor. Bedankt. (bloos)

    Ik volg verder geen Marvel stories (op Q, tenminste, al zou ik je een lange, lange lijst met AO3 Steve/Bucky recs kunnen geven), maar ik heb wel een paar keer hoofdstukken gebèta-read van Avengers of Captain America fanfic, dus ze bestaan wel. Misschien kun je de zoekfunctie eens proberen? Ik weet dat het niet optimaal is, maar voor dit soort op Q vrij kleine fandoms kun je er soms wel iets mee vinden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eurhm, ik denk dat Inhuman | Bucky Barnes ook Marvelrelated is, althans, dat denk ik toch.

    EDIT: Jup. Marvel.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 1:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb een verhaal over Loki, ik weet niet of je die al hebt gelezen? (:

    Into the Light

    Verder inderdaad Inhuman van Agent? Die is alleen wel in het Engels (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    Ik heb een verhaal over Loki, ik weet niet of je die al hebt gelezen? (:

    Into the Light

    Verder inderdaad Inhuman van Agent? Die is alleen wel in het Engels (:


    Haha, die van jou heb ik gelezen, ja ;D Maar die van Agent wil ik zeker nog eens bekijken.

    @Small: heel erg bedankt voor het antwoord, ik zal (zoals ik hier boven zei) hem zeker eens bekijken! ^^ Hij is inderdaad marvel.


    What would Emma do?