• Het ging ongeveer zo.
    Zij: "Waarom is Albus Dumbledore gay?"
    Ik: "Dat heeft JK Rowling een keer gezegd. Maar hoe kom je daar opeens op?"
    Zij: "O, dat stond in de inleiding van je verhaal."
    Ik: (Inwending: "O shit." ) "Aha."
    Zij: "Wat heeft dat eigenlijk met het verhaal te maken?"
    Ik: "O... dat heeft er wel iets mee te maken."


    Ieks, ik vind dit toch echt wel een beetje raar, lol. Ik wist dat mijn ouders mijn account hier op Q wel eens hadden bekeken, want ze zijn het per ongeluk via mijn zusje te weten gekomen die ik ervan had verteld zodat ik haar mijn verhalen niet steeds voor hoefde te lezen. Mijn vader leest echter nauwelijks en is al helemaal niet geïnteresseerd in HP of fanfictie, en bij mijn moeder ging ik er eigenlijk een beetje van uit dat haar hekel aan computers haar nieuwsgierigheid zou overwinnen. Blijkbaar was het echter andersom.

    Nou heb ik er op zich geen groot probleem mee dat ze mijn verhalen leest, maar ik denk niet dat ze beseft dat het grootste deel slash fanfic is, net als dat verhaal wat ze nu leest (jongen/jongen). Ik heb een beetje het gevoel dat ik haar erop zou moeten voorbereiden, maar ja, wat zeg je dan? x')

    Het voelt een beetje alsof ze in mijn dagboek heeft gespiekt, hehehe. O God. :W


    Hebben jullie ouders wel eens verhalen gezien die jullie ze eigenlijk niet wilden laten lezen?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 21:59 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, mijn ouders weten niks van mijn account af. Thank god.


    Don't find love. Let love find you.

    Karrueche schreef:
    Nee, mijn ouders weten niks van mijn account af. Thank god.


    26 - 02 - '16

    Oh my! Als mijn moeder dat zou lezen he.......ooooow


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Ohh, dat is echt erg. Ik heb wel eens wat aan mijn ouders laten lezen. Ja, dat moest wel, Ik had een optreden namelijk. Ik heb het gewoon op de tafel neergelegd en ben toen naar school gegaan. Bij mijn vader hetzelfde. Ik hoef er niet bij te zijn wanneer ze een deel van mijn ziel te pakken krijgen, haha.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    heb toch maar even al die q-codes (dat waren er bijna 300 die ik moest verwijderen of vervangen) uit mijn verhaal gehaald en in PDf gezet. Nu zijn ze wel even zoet met 32 A4'tjes

    Did your momma read Perciver? :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ehm ze hebben op een sneaky manier achter mijn naam hiero gekomen.
    (nadat ik zei neee joh wie gaat zich zo noemen-_- dat was dus wel mijn nickname=) maarre ehm nee.
    Ik schreef toen voornamelijk twilight en dat boeit ze niets wel een keer een fantasie verhaaltje maar nee.
    ZE lezen wel echter mijn gedichten maar op school gebruik ik mijn gedichten ook dus dat vind ik geen ramp.
    Aleen in de periode dat ik gepest werd schreef ik over dat en dat ik soms liever dood wou zijn maar dat was gewoon hoe ik me voelde en ik geen neigingen heb.
    dus hun stressen naja zo zie je maar ze houden van me=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gancanagh schreef:
    Did your momma read Perciver? :W


    Nee, I'm from where the Magic is, Albus/Scorpius dus. Nou ja, de proloog tenminste, in geloof niet (ik hoop het tenminste, o God) dat ze al verder is gekomen. Ik heb geen idee hoe ze een verhaal heeft gekozen, maar het is inderdaad nog best wel verrassend dat ze niet bij Perciver is blijven hangen, aangezien haast een derde van mijn verhalen daaruit bestaat. x')


    Hm, ik denk dat ik straks bij het avondeten maar eens even zal laten weten dat ik me er niet zo prettig bij voel als ze hier rondsnuffelt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn ouders weten dat ik op Q zit en ook dat ik schrijf, maar eigenlijk lezen ze nooit echt iets van me. Ze willen het wel, ook wel heel graag, maar ik vind het eigenlijk ontzettend raar om aan mijn ouders te laten lezen. Aan mensen van mijn eigen leeftijd of zo, vind ik het niet erg, maar als mijn ouders het lezen wel.
    Ze lezen wel af en toe eens SA's die ik schrijf, maar echt mijn langere verhalen niet.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Karrueche schreef:
    Nee, mijn ouders weten niks van mijn account af. Thank god.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn ouders lezen niets van me en dat wil ik graag zo houden. Zoals jij al zegt, voelt het dan net alsof ze in mijn dagboek kijken, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ze hebben stiekem een verhaal gelezen, maar dat was gelukkig mijn beste verhaal en er stond niks in waar ik me voor zou kunnen schamen, gelukkig.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn moeder heeft wel eens een deel gelezen, ze vond het best goed. Ze vraagt nu ook nog best vaak of ik nog op 'die ene site' zit.

    Lilium schreef:
    Mijn ouders weten dat ik op Q zit en ook dat ik schrijf, maar eigenlijk lezen ze nooit echt iets van me. Ze willen het wel, ook wel heel graag, maar ik vind het eigenlijk ontzettend raar om aan mijn ouders te laten lezen. Aan mensen van mijn eigen leeftijd of zo, vind ik het niet erg, maar als mijn ouders het lezen wel.
    Ze lezen wel af en toe eens SA's die ik schrijf, maar echt mijn langere verhalen niet.

    Verder weten ze dat ik op Q zit, maar meer ook niet. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Loveless schreef:
    Nee, absolute niet. Schrijven is voor mij erg privé en ik houd er niet van als mensen die ik ken het lezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt