• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

2 sqrt(-abs(abs(x)-1)*abs(3-abs(x))/((abs(x)-1)*(3-abs(x))))(1+abs(abs(x)-3)/(abs(x)-3))sqrt(1-(x/7)^2)+(5+0.97(abs(x-.5)+abs(x+.5))-3(abs(x-.75)+abs(x+.75)))(1+abs(1-abs(x))/(1-abs(x))),-3sqrt(1-(x/7)^2)sqrt(abs(abs(x)-4)/(abs(x)-4)),abs(x/2)-0.0913722(x^2)-3+sqrt(1-(abs(abs(x)-2)-1)^2),(2.71052+(1.5-.5abs(x))-1.35526sqrt(4-(abs(x)-1)^2))sqrt(abs(abs(x)-1)/(abs(x)-1))+0.9

If I were once a planet, you were the axis

http://www.quizlet.nl/stories/101718/change-my-mind--one-direction/

The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

Truly, Madly, Deeply

Dim myDate as DateTime = DateTime.ParseExact(x, "yyyyMMddHHmmss", CultureInfo.CurrentCulture)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Your make-up is terrible

Vatican Cameos

MsgBox("Only numberic characters are allowed." )
    Thief3Button4.Enabled = True
    Return

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:54 ]

Teemyte

Caution first, always.

Cameron Alexander Robinson

Ik grinnik en schud mijn hoofd "Ja ik weeet het zeker Lauren je bent niet zwaar" ik loop dan in de richting waar iedereen het mee eens is en kijk een beetje om me heen voordat ik gewoon naar eentje toe loop en Lauren langzaam laat zakken en knik. "Deze dan maar" vraag ik en kijk Lauren, Aimee en Cece aan maar zonder nog op hun antwoord te wachten trek ik ze mee en ga zitten aan een tafeltje onder een parasole en glimlach als de serveerster al langs komt en bestel in ieder geval voor mezelf een becardi cola en laat dan de keuze aan de dames over en leun lekker achterover in de stoel. De drang om mijn shirt gewoon over mijn hoofd te trekken was groot maar ik laat hem toch maar gewoon aan, ik sla mijn armen over elkaar en snuif genietend de frisse lucht in en glimlach "Dus hoe bevalt het jullie tot nu toe." vraag ik met een scheve glimlach.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Kim Jin Tae

It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk