• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het moest 11 zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    De titel is aangepast. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Angelica Wolfe

    Kyle blijft wel heel lang weg en voor de zekerheid zet ik mijn wijnglas weer op tafel neer. Ik sla mijn benen over elkaar en door de wijn krijg ik het iets warmer, waardoor ik het bovenste knoopje van mijn blouse weer open knoop. Uiteindelijk hoor ik Kyle van de trap af komen en even later komt hij de woonkamer in. HIj neemt plaats naast mij en kijkt me nieuwsgierig aa. "Wat zijn eigenlijk jouw hobby's?" vraagt hij aan mij. Ik kijk hem een tikkeltje verbaasd aan en knipper even met mijn ogen van de plotselinge vraag.
    "Eh... Ik hield vroeger wel altijd van schilderen, maar dat doe ik eigenlijk niet meer zo..." vertel ik hem dan, waarna ik naar het lege glas en de fles wijn gebaar. "Zelfservice vandaag." Met deze woorden pak ik mijn glas weer beet en neem ik een klein slokje. "Ik denk dat werken een beetje mijn hobby is geworden." mompel ik daarna beschaamd en ik sla mijn ogen naar het glas en de rode vloeistof die zich daarin bevind.


    Your make-up is terrible

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 8:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Klik!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:


    Awesomeness!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Oho.. ik heb weer zitten uitsloven. Maar dat was wel het laatste ding wat ik heb gekopieerd.
    De link dus. En de tekening is gemaakt door. check kyraxmeh.deviantart.com
    (ikwilgeenreclamemakenofzo, maar wil niet nep overkomen)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 16:09 ]


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    http://www.quizlet.nl/chapters/928962/catch-me/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn personal statement zit onder mijn ctrl-v, maar die ga ik hier niet plaatsen :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    http://www.foxlifetv.nl/nieuws/oorlog-met-zombies/270


    "I shut my eyes in order to see.'

    http://i50.tinypic.com/25ja0pu.jpg


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lilium schreef:
    Mijn personal statement zit onder mijn ctrl-v, maar die ga ik hier niet plaatsen :Y)

    Statement waarover? Nu word ik juist nieuwsgierig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque