• Wie wil met mij schrijven?

    Ik wil altijd zo graag een verhaal schrijven. Maar dan ook een goed verhaal, alleen ik kan nooit echt op een leuk idee komen en als ik wel een leuk idee heb kom ik niet ver met het verhaal omdat ik halvewege niks meer weet om te schrijven.
    Ik zit er soms aan te denken om samen met iemand te schrijven, maar ik weet het nog niet zeker, want ik weet niet waarover. Zowieso geen One Direction.
    Ik heb altijd wel hele kleine ideetjes in mijn hoofd maar kom er gewoon niet ver mee.
    Iemand die het zelfde probleem heeft en misschien wel voor de fun gewoon een verhaal met mij wil schrijven? (':
    En wel iemand die een beetje normaal nederlands kan typen en geen emoticons gebruik etc. ( Jullie snappen mij wel.)
    Ik vraag één ding van jullie, als er iemand met mij wil schrijven, stuur dan even een klein stukje verhaal via prive bericht zodat ik kan zien wat jouw schrijfstijl is en of dat bij mij past (':

    Dus, laat maar even weten. :Y)

    xx'

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 17:39 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik kan ook maar niet op een leuk idee komen ;x


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    Ik kan ook maar niet op een leuk idee komen ;x


    :'[


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Genoeg ideeën. "Helaas" allemaal met 1D.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Ik heb al een hele tijd een zeer vaag idee in m'n hoofd zitten, maar ik moet nog een plotline gaan verzinnen.. ;/.
    En als ik plotlines bedenk zijn het gedetailleerde klereplots :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genetics schreef:
    Genoeg ideeën. "Helaas" allemaal met 1D.


    Jammer, :Y)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik wil wel....


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Hm, ik twijfel. Zou je ook op het begin ongeactiveerd willen schrijven dan? Want ik weet niet of ik op dit moment tijd heb om erg veel te schrijven, als je me begrijpt :Y) Ik zit namelijk in mijn examenjaar dus tja.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb jullie een privébericht gestuurd (":


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik heb precies hetzelfde probleem, hele leuke ideeën en dan weet ik halverwege of al eerder niet meer wat ik moet schrijven. Samen schrijven lijkt mij een goed idee.

    Ik heb haast altijd wel een idee, van onbekende personen tot de Hunger Games.


    Physics is awesome

    Genetics schreef:
    Genoeg ideeën. "Helaas" allemaal met 1D.

    Same
    Ze zijn mijn inspiratie dus ja zonder hun geen verhaal voor mij (:
    Sorry