• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 20 jaar)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Probleem: (Maar één persoon heeft het probleem, er zijn dus geen twee personen met hetzelfde probleem!)
    Seksuele geaardheid: (Biseksueel, homoseksueel of hetero)


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:22 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oeh, hmm. Welk probleem ga ik Niall geven? -denkt-


    Take me to wonderland

    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: (tussen de 16 en de 20 jaar) 19
    Karakter: Niall is een stille en verlegen jongen. Hij is steeds bang dat mensen hem zullen pijn doen of hem om de een of andere reden niet leuk vinden. Hij is nu eenmaal iemand die voor iedereen goed wil doen. Ookal is hij dan wel een stille en verlegen jongen, het is beter hem niet kwaad te maken, want dan kan hij wel eens met je op de vuist gaan. Maar je krijgt hem niet snel kwaad, misschien is dit een groot voordeel, maar daar tegenover staat dat je hem wel snel kunt kwetsen, waardoor hij actie onderneemt die eerder voor hem beschadigend zijn.
    Uiterlijk:


    Probleem: Niall heeft schizofrenie. Hij ziet mensen die er helemaal niet zijn, maar hij ziet ze wel zoals hij jou zou zien staan. Ze zijn net echt en deze personen die hij ziet, doen niks anders dan hem de grond inboren. Ze zien Niall graag breken, ook al is het zijn eigen geest. Niall is enorm bang voor deze verschijningen. Niall krijgt hier een medicatie voor, aangezien zijn vader hem mishandelt. Daarom is hij ook bijna nooit thuis. Zijn moeder is overleden toen Niall amper 7 jaar was. Zijn vader geeft hem hiervoor de schuld en gelooft die ook wel een beetje, aangezien de personen die hij ziet hem hier ook vaak de schuld van geven. Doordat hij hier geen medicatie voor krijt, worden zijn hallucinaties steeds erger. het is belangrijk dat hij op tijd medicatie krijgt nu het nog in handelbaar is. Niall snijdt zich ook omdat zijn hallucinaties hem hiervoor de opdracht even.
    Seksuele geaardheid: Niall is homo. Iets wat hij zijn vader niet durft te vertellen. Zijn vader is homofoob en dus zou het nog een reden meer voor zijn vader te zijn om hem in elkaar te slaan. Zijn hallucinaties maken het hem ook niet gemakkelijk door dit.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 17:59 ]


    Take me to wonderland

    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: Zeventien jaar.
    Karakter: Liam is een zachtaardige jongen die nog geen vlieg kwaad zou doen. Hij is goudeerlijk, zorgzaam en verschrikkelijk lief. Zijn emoties verbergt hij het liefst voor anderen zodat zij zich niet hoeven te bekommeren om zijn problemen. Hij heeft al sinds zijn kleutertijd een angst voor lepelen, maar daarvoor zit hij niet in de instelling. Hij bespeelt graag de piano en de gitaar. Verder is hij erg rustig en neemt hij vaak de leiding als het nodig is. Verder durft hij veel, maar hij zal nooit te zien zijn met alcohol, drugs of sigaretten.
    Uiterlijk: Liam is ongeveer 1.76 lang en draagt graag geruiten blouses met een simpele jeansbroek. Je zal hem ook vaker tegenkomen in een T-shirt met een spijkerbroek. Een kenmerk van Liam is de moedervlek in zijn hals en zijn opvallende wenkbrauwen.


    Probleem: Liam is op school gepest geworden sinds de basisschool. Op de middelbare school is het van kwaad tot erger gegaan. Hij werd geslagen, geschopt, uitgescholden en nagekeken. Liam kropte het op totdat alles eruit kwam in een woedeaanval en hij de pesters terugsloeg. Zijn ouders begrepen Liam niet meer en werden kwaad op hem, waarna zijn vader hem zelf een klap in het gezicht heeft gegeven. Het pesten werd erger en zijn ouders sloegen hem steeds meer. Liam vertrouwt mensen niet meer en is daarom naar de instelling gestuurd.
    Seksuele geaardheid: Liam is biseksueel, wat betekent dat hij op jongens en meisjes valt. Hij valt sneller op meisjes dan op jongens, maar hij kan ze allebei evenveel liefde bieden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Zayn Jawaad Malik
    Leeftijd: 19
    Karakter: Zayn is een jongen die soms best hard en gemeen over kan komen. Als je hem beter kent weet je dat dat alleen is tegen de mensen die hij niet mag, Als Zayn je wel mag lijkt hij wel een ander persoon, dan is het echt de liefste jongen ooit. Hij heeft ook zo zijn momenten dat hij stil is, en best verlegen. Qua liefdes is het niet zo serieus. Meestal houd hij het maar een week vol met dezelfde persoon. Als hij weet dat hij iemand écht leuk vind zal hij wel voor 100% voor je gaan.
    Uiterlijk:


    Probleem: Zayn kan soms best agressief zijn, hij vocht dan ook erg veel. Hij werd van verschillende scholen getrapt omdat hij teveel vocht. Zijn ouders konden er niet meer tegen en stuurden hem hierheen. Zayn heeft dus een agressieprobleem.
    Seksuele geaardheid: Biseksueel. Hij wou het eerst niet toegeven dat hij ook op jongens viel, maar accepteerde het later wel.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 6:59 ]


    El Diablo.

    Ik reserveer Louis. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naam: Leila Sofia McFall.
    Leeftijd: Zeventien jaar.
    Karakter: Leila is een eigenwijs meisje met vele dromen. Ze zet altijd door en geeft nooit zomaar op. Als Leila iets wilt zal ze dit ook krijgen. Sociaal gezien heeft ze weinig problemen en maakt ze makkelijk vrienden. Ze wilt altijd verstandig en onafhankelijk zijn, maar sinds één jaar terug is dit niet meer mogelijk. Verder is Leila enorm lief en geeft ze goede adviezen, ook al heeft ze zelf eerder advies nodig. Als iemand Leila probeert te vertellen wat ze moet doen keert het tij en wordt ze verschrikkelijk kwaad en begint ze uit het niets te schreeuwen. Haar schoolwerk kan ze niet meer volgen omdat ze de boeken en opdrachten niet meer kan lezen en Leila weigert een speciaal brailleschrift te leren.
    Uiterlijk: Leila heeft donkerbruine haren en blauwgroene ogen. Leila kan niet meer knipperen met haar ogen en dus lijkt het alsof ze staart. Verder is ze 1,68 groot en is ze vrij mager, maar eetproblemen heeft ze niet. Leila haar kenmerk is een groot litteken op haar pols wat niet meer weg kan trekken.


    Probleem: Leila is blind en daarom lijkt het alsof ze naar je staart. Op het eerste gezicht zal het niet opvallen, maar als je Leila langer kent zul je erachter komen dat dit voor behoorlijk veel problemen heeft gezorgd.
    Leila heeft op haar zestiende een ongeluk gehad en heeft daarbij haar oogzenuwen beschadigt. Het litteken op haar pols en de blindheid is het enige wat ze eraan heeft overgehouden. Ook heeft Leila nu angst voor het geluid van auto's en ziekenwagens. Het probleem is dat Leila het niet accepteert dat ze blind is en zichzelf in gevaarlijke situaties werkt. Ze weigert te luisteren naar anderen en doet dan het tegenovergestelde waardoor ze al heel vaak in de problemen is gekomen. Leila weigert af en toe ook om te praten met de mensen die werken in de instelling. Leila vindt het vooral moeilijk om over haar ongeluk en haar beperking te praten. Ze kan er weinig aan doen, maar toch begint ze te huilen als iemand er een vraag over stelt.
    Seksuele geaardheid: Leila is hetero, maar ze is niet tegen homoseksualiteit of biseksualiteit. Het enige wat Leila een beetje vreemd vind zijn twee meisjes die verliefd zijn op elkaar, maar dit is haar gedachte. Ze vindt dat mensen hun liefde zelf moeten uitzoeken en zal er verder ook niet over gaan discussiëren of mensen hiermee beledigen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 7:35 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hmm, normaal ben ik niet zo voor fanfic-RPG's, maar ik ga hier toch een meisje reserveren (: Ik vul haar vanmiddag of morgen in, ik moet zo naar bijles (wiskunde) namelijk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: 19.
    Karakter: Louis was vaak een vrolijke en aanwezige jongen, behalve wanneer hij zijn dag niet heeft. Dan heeft hij werkelijkwaar nergens zin in, en kan je ook maar beter ver uit de buurt bij hem blijven. Louis houd er niet van als mensen hem verbeteren, of zeggen dat hij iets niet goed heeft gedaan, dan kan hij aardig kwaad op je worden, ook is hij standvastig in zijn mening, als Louis iets wilt, dan moet het ook allemaal volgens zijn regeltjes gaan, hij accepteert niet snel de goede bedoelingen van andere, vaak heeft hij hierdoor snel ruzie met mensen. Louis is vrij gierig, hij houd er totaal niet van om zijn spullen met vrienden of iemand anders te delen, maar toch hecht hij zich snel aan mensen, en om de mensen wie hij geeft, deelt hij wel weer mee, heel graag zelfs.
    Uiterlijk:


    Probleem: Louis is verslaafd aan drugs, het meeste aan cocaïne, maar voor de rest slikt hij alles wat los en vast zit. Vaak kon je aan Louis merken wanneer zijn drugs uit werkte, dan werd hij chagrijnig, minder vrolijk, sneller kwaad, altijd zorgde hij er dus voor dat hij weer wat nieuwe poeder had, zodat er geen verschil was. Nu moet hij dus afkicken in de instelling, en is hij meerendeel van de tijd heel erg chagrijnig, ookal probeerd hij te doen van niet.
    Seksuele geaardheid: Louis is homo, hij kwam er vrij snel achter dat hij zich meer aangetrokken voelde tot jongens, gelukkig heeft niemand hier ooit echt een probleem van gemaakt.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:51 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tot nu toe zijn de jongens allemaal bi of homo.. Dat word nog wat ^^


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Tot nu toe zijn de jongens allemaal bi of homo.. Dat word nog wat ^^


    Dat zag ik ook al, lol, dikke gangbang, hahahaha. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malino schreef:
    Tot nu toe zijn de jongens allemaal bi of homo.. Dat word nog wat ^^

    Bromance orgy!! :p


    Take me to wonderland

    Nu je het zegt... Daarom had ik al twee meisjes geschrapt zodat er tenminste één bromance zou kunnen zijn. Al zie ik dat de meiden hier weinig kans gaan maken. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Haha, ik heb al wat in gedachten :Y)


    El Diablo.

    Oh oh... ;p Moet ik bang worden en Liam beschermen? ^^ En Leila doet zeker mee aan een blinde gangbang... ;p Lijkt me best wel grappig om dan een spelletje te spelen en te moeten raden wie je aanraakt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    Oh oh... ;p Moet ik bang worden en Liam beschermen? ^^ En Leila doet zeker mee aan een blinde gangbang... ;p Lijkt me best wel grappig om dan een spelletje te spelen en te moeten raden wie je aanraakt.


    Niall beschermt Liam wel!!


    Take me to wonderland