• Goed, ik wil graag een smartphone hebben omdat ik dan kan whatsappen, op internet kan met mijn telefoon en zodat ik van alle coole apps gebruik kan maken.
    (Nee mensen, mijn telefoon kan alleen maar bellen en sms'en. En mijn mp3-speler kan alleen maar muziek afspelen.)
    Maar het is nogal duur. Dus nu wil ik graag weten;
    Is het hebben van een smartphone echt het geld waard, of kan ik ook gewoon verder met mijn oude, antieke aparaten?

    Ja, dat kan ik zelf weten, maar als ik het zelf geweten had, dan had ik het jullie niet gevraagd..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een smartphone (Samsung galaxy Y) en ik vind hem heel handig. Als je veel dingen op wilt doen, dan kom je vaak op een dure telefoon uit.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het het zeker waard, al moet ik er wel even bij vermelden dat het een hele hoop geld is en dat ik hem heb gehad.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind dat ik wel kan met mijn antieke dingen haha. Ik hoef niet bereikbaar te zijn voor iedereen de hele dag door middel van internet. Het is allemaal veel te duur, vind ik dan. Als ze iets van mij willen, kunnen ze me altijd bellen of smsen, daar heb ik lekker een goedkoop abotje voor. Ik vind het dan wat anders als je bijvoorbeeld veel en lang moet reizen, veel tussenuren hebt en dat soort dingen, want dan heb je er wel iets aan. Ik vind internetten op die mobiele dingen altijd vet onhandig.


    Your make-up is terrible

    CallYouOut schreef:
    Ik heb een smartphone (Samsung galaxy Y) en ik vind hem heel handig. Als je veel dingen op wilt doen, dan kom je vaak op een dure telefoon uit.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    ik heb een samsung galaxy mini (oude versie) en ben er heel blij mee hij kost om en beide 150 euro en je kan er apps mee downloaden dus heel handig met grote opslagcappaciteit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Meh, smartphones zijn overrated en duur. TABLETS TABLETS TABLETS TABLETS


    I WANT ITS BABIES!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zelf ook te twijfelen of ik zo'n qwerty ding moet kopen. Aangezien ik nu ook zo'n beetje het oudste van het oudste heb. Een vriendin van mij heeft afgelopen week ook een qwerty mobieltje gekocht, voor maar 50 euro. Ze kan er mee op internet en volgens mij ook whatsapp. Dus als je goed zoekt kun je er wel een goedkope uit weten te halen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    RainbowDash schreef:
    Meh, smartphones zijn overrated en duur. TABLETS TABLETS TABLETS TABLETS


    I WANT ITS BABIES!

    You're so right! Tablets zijn beter, vind ik, denk ik, geloof ik.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik heb een samsung galaxy gio (smartphone) en hij is best wel fijn.


    26 - 02 - '16

    Shaerose schreef:
    (...)
    You're so right! Tablets zijn beter, vind ik, denk ik, geloof ik.


    Goeie tablets zijn even duur/goedkoper dan goeie smartphones (beste 7 inch is 250 euro, betere smartphones zijn 600), hebben een groter scherm, zijn sneller, je kan er beter mee internetten, je kunt ermee whatsappen en skypen. Het ENIGE wat je niet kan met een tablet is bellen en smsen. Maar hey, daar zijn telefoons voor :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb ook een "antiek" ding. Ik vind het heerlijk om niet 24/7 bereikbaar te zijn. Plus dat het zoveel goedkoper is als een smartphone. Ik ben trouwens blij te horen dat er nog mensen bestaan zonder smartphone :$ Heel de wereld spaced hem een beetje met de telefoonverslaving. Overal waar je komt heeft bijna iedereen een smartphone in zijn of haar hand... Je bespaart echt veel geld. Een laptop/pc/Tablet zijn voor internet, een mobiel is om te bellen en smsen vind ik. Jaja, super ouderwets, maar ik vind dat de mensheid wat te verwend word met al die luxe en dat we best zonder smartphones kunnen. :$ Maar dit is puur mijn mening, het is natuurlijk jouw beslissing er eentje te kopen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wil ook nog een smartphone. De samsung galaxy Ace vind ik nog niet zo duur dus die wil ik.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb een Samsung Galaxy Gio en die kostte "maar" €129,- (wat best weinig is, vergeleken met de meeste modellen).
    Trouwens, ik ben er heel tevreden over... dus ja, ik zou wel een smartphone kopen als ik jou was.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb een Samsung Galaxy Txt - 3 maand geleden 150 euro voor betaald- en ben er best tevreden over. Je kan er zowat alles mee en ik heb er nog geen last mee gehad.
    Het enige vervelende is dat als ie in je broekzak zit, je per ongeluk iemand kan opbellen. -Like me-
    Of als je gewoon in je contactenlijst zoekt en op een naam klikt, dat je opeens begint te bellen naar die persoon. >.<


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb een smartphone, een samsung galaxy s plus wel te verstaan. Een smartphone hoeft helemaal niet belachelijk duur te zijn, pak gewoon een goedkopere smartphone, kun je net zo veel mee!=)


    You were born original, don't die as a copy.