• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Dominant
    Oromis
    Qiayau

    Submissive
    Chat
    Assassin
    Rechazame
    Villique

    Maagd

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    Gisteravond was het weer gezellig met mn vriend beetjie pijnlijk maarjaa :p


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat is vreemd, een oude klasgenoot van mij vroeg in de biologie les waar maandverband nou voor was. Toen had zo graag een facepalm gedaan. Ik bedoel, dat je het niet wet oké maar je kan het dan toch wel bedenken. Er zitten verdorie aanwijzingen in het woord zelf.

    Maar ik heb weer een vraag. Ook in heel veel verhalen is het beneden bij meisjes en vrouwen kaal, vaak omdat de mannen dat fijn vinden maar ik vraag mezelf dan echt af of mannen dat echt willen? Ik weet dat er weinig jongens op Q zitten dus dames als jullie enig idee hebben, laat het mij weten.


    ik ben altijd kaal.. ALTIJD! Het voelt veel fijner (;


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xSCHUT schreef:
    Gisteravond was het weer gezellig met mn vriend beetjie pijnlijk maarjaa :p
    Oeeeeh ^^ hahaha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    (...)Oeeeeh ^^ hahaha


    haha het is nog steeds niet gelukt hoor haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Helaas, achja. Bij mij ging het de eerste paar keer ook niet zo soepel


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat is vreemd, een oude klasgenoot van mij vroeg in de biologie les waar maandverband nou voor was. Toen had zo graag een facepalm gedaan. Ik bedoel, dat je het niet wet oké maar je kan het dan toch wel bedenken. Er zitten verdorie aanwijzingen in het woord zelf.

    Maar ik heb weer een vraag. Ook in heel veel verhalen is het beneden bij meisjes en vrouwen kaal, vaak omdat de mannen dat fijn vinden maar ik vraag mezelf dan echt af of mannen dat echt willen? Ik weet dat er weinig jongens op Q zitten dus dames als jullie enig idee hebben, laat het mij weten.


    Haha, duidelijk wat de jongens verkiezen ;)
    Nou ik doe het nooit allemaal weg, dat vind ik zoiets kinds hebben...
    Maar ik denk dat je dat voor jezelf moet uitmaken. Je kan het ook altijd eens aan je vriend vragen :)
    Maar volgens mij, als je lang samen bent, trek je je daar op den duur toch veel minder van aan hoor. (maar ik ben het niet zeker door mijn gebrek aan ervaring met lange relaties ;) )


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    delightful schreef:
    (...)

    Haha, duidelijk wat de jongens verkiezen ;)
    Nou ik doe het nooit allemaal weg, dat vind ik zoiets kinds hebben...
    Maar ik denk dat je dat voor jezelf moet uitmaken. Je kan het ook altijd eens aan je vriend vragen :)
    Maar volgens mij, als je lang samen bent, trek je je daar op den duur toch veel minder van aan hoor. (maar ik ben het niet zeker door mijn gebrek aan ervaring met lange relaties ;) )

    Na bijna anderhalf jaar vind ik het nog steeds fijner als Nikki daar beneden kaal is. Anders zeg ik er iets van hoor :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind geen haar sowieso hygiënischer. Bij mezelf en de ander, al wil ik niet dat mannen teveel gaan scheren. Oksels wel, want dat vind ik vies. Hun beenhaar mogen ze niet scheren, want dat is mannelijk. Borsthaar moeten ze zelf maar weten, dat maakt mij weinig uit.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind geen haar sowieso hygiënischer. Bij mezelf en de ander, al wil ik niet dat mannen teveel gaan scheren. Oksels wel, want dat vind ik vies. Hun beenhaar mogen ze niet scheren, want dat is mannelijk. Borsthaar moeten ze zelf maar weten, dat maakt mij weinig uit.

    Borsthaar vind ik dan weer vreselijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Ik vind geen haar sowieso hygiënischer. Bij mezelf en de ander, al wil ik niet dat mannen teveel gaan scheren. Oksels wel, want dat vind ik vies. Hun beenhaar mogen ze niet scheren, want dat is mannelijk. Borsthaar moeten ze zelf maar weten, dat maakt mij weinig uit.


    Hahaha, ik had ooit een vriendje die aan wielrennen deed en die deed soms dus zijn beenhaar af, dat was inderdaad niet zo mannelijk ;)
    Wow, ik zou nooit van mijn vriend verwachten dat ie zen oksels scheert, ik zou het zelfs raar vinden...
    Nouja, dat zijn dingen die iedereen voor zichzelf beslist zeker :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    delightful schreef:
    (...)

    Haha, duidelijk wat de jongens verkiezen ;)
    Nou ik doe het nooit allemaal weg, dat vind ik zoiets kinds hebben...
    Maar ik denk dat je dat voor jezelf moet uitmaken. Je kan het ook altijd eens aan je vriend vragen :)
    Maar volgens mij, als je lang samen bent, trek je je daar op den duur toch veel minder van aan hoor. (maar ik ben het niet zeker door mijn gebrek aan ervaring met lange relaties ;) )


    Dat vind ik dus ook dat het een beetje kinds is aangezien je voor de puberteit daar ook helemaal kaal bent. Nou ja, ik zie wel als ik ooit een vriend krijg. :)


    Physics is awesome

    delightful schreef:
    (...)

    Hahaha, ik had ooit een vriendje die aan wielrennen deed en die deed soms dus zijn beenhaar af, dat was inderdaad niet zo mannelijk ;)
    Wow, ik zou nooit van mijn vriend verwachten dat ie zen oksels scheert, ik zou het zelfs raar vinden...
    Nouja, dat zijn dingen die iedereen voor zichzelf beslist zeker :)


    Met beenhaar weet ik het niet, ik bedoel van mij als meisje/vrouw word ook verwacht dat ik mijn benen scheer. En ook mijn oksels. Maar okselhaar bij een man vind ik niet zo.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Ik vind geen haar sowieso hygiënischer. Bij mezelf en de ander, al wil ik niet dat mannen teveel gaan scheren. Oksels wel, want dat vind ik vies. Hun beenhaar mogen ze niet scheren, want dat is mannelijk. Borsthaar moeten ze zelf maar weten, dat maakt mij weinig uit.


    Hier ben ik het wel mee eens, al krijg ik het niet zo glad, waardoor de nieuwe haartjes alleen maar ruwer aanvoelen, daarom houd ik het meestal op een hele korte lengte. Mijn ladyshave is niet flexibel genoeg.. Iemand een idee wat ik het best kan gebruiken voor ontharing? ;p


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    (...)

    Hier ben ik het wel mee eens, al krijg ik het niet zo glad, waardoor de nieuwe haartjes alleen maar ruwer aanvoelen, daarom houd ik het meestal op een hele korte lengte. Mijn ladyshave is niet flexibel genoeg.. Iemand een idee wat ik het best kan gebruiken voor ontharing? ;p


    Een flexibeler ladyshave tenzij je wilt gaan harsen. Ontharingscrème is heel misschien ook nog een optie.


    Physics is awesome

    Nog een voordeel dat jongens hebben. Scheren is makkelijk *O*
    Tenminste voor mij dan, er zullen vast wel jongens zijn die erin faalen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 13:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.