• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Dominant
    Oromis
    Qiayau

    Submissive
    Chat
    Assassin
    Rechazame
    Villique

    Maagd

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jij scheert je okselhaar eens in de vijf weken, ik mijn benen :Y)

    Dan ga ik vanaf nu vaker scheren (puh)
    Infact, heb ik ze vanochtend nog geschoren zodat ik vrijdag minder werk heb. Dus als jij ook even je benen scheert zijn we weer gelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Horizons schreef:
    (...)Weet ik wel en ik begrijp je ook wel, maar ergens is het niet logisch dat wij alles moeten scheren en bij veel mannen al hun haar heilig is. :'D

    Als ik iets moet scheren doe ik het hoor. Ik vind het niet erg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben single, dus ik scheer mijn benen alleen als ik zin heb haha en ook wel als ik ga shoppen of bij iemand blijf slapen :p maar anders niet (oksels wel altijd), ben ik te lui voor en tja, hoef het voor niemand te doen, maar vind het zelf ook vrouwelijker hoor. Verder scheer ik het daar beneden niet, te veel moeite en tja, niet echt nodig op het moment vind ik...

    Oromis schreef:
    (...)
    Jij zou toch moeten weten dat een geschoren plek altijd prikt tegen iemand anders huid. Ik scheer mijn benen niet dus daar heeft ze geen last van. En natuurlijk kan ze het dan laten groeien, maar dat is dan zo.. niet vrouwelijk.


    Ja, maar als ze het laat groeien prikt het je ook niet. Problem solved. Boeiend dat het niet vrouwelijk is, benen vallen toch niet zo op en haartjes ook niet.. toch? xd


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    (...)

    Ja, maar als ze het laat groeien prikt het je ook niet. Problem solved. Boeiend dat het niet vrouwelijk is, benen vallen toch niet zo op en haartjes ook niet.. toch? xd

    Ik merk ze wel op, dus ja. -shrugs-
    Maaar goed, het is haar keus. Uiteindelijk kan ik er maar weinig aandoen als ze het niet doen (behalve het weg scheren als ze slaapt :x).

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 15:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn vriend heeft een keer per ongeluk een stuk van zijn okselhaar weggeschoren en toen moest alles dus. En ik vond dat zo raar lijken, dus van mij mag hij gewoon zijn okselhaar houden. :Y) En hij zeurt ook niet als ik mijn benen niet heb geschoren. :3

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 15:12 ]


    -

    Genius schreef:
    Mijn vriend heeft een keer per ongeluk een stuk van zijn okselhaar weggeschoren en toen moest alles dus. En ik vond dat zo raar lijken, dus van mij mag hij gewoon zijn okselhaar houden. :Y) En hij zeurt ook niet als ik mijn benen niet heb geschoren. :3
    Ik vind okselhaar echt lelijk als ik dat heb, dus ik scheer dat altijd weg :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    (...)Ik vind okselhaar echt lelijk als ik dat heb, dus ik scheer dat altijd weg :Y)

    Ieder z'n ding natuurlijk haha. :Y)


    -

    HAHA, omg ik kom er net achter dat ik nu wel zestien ben en ik daadwerkelijk op dit topic mag zijn, terwijl het twee weken geleden 'eigenlijk' nog niet mocht.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Novembre schreef:
    HAHA, omg ik kom er net achter dat ik nu wel zestien ben en ik daadwerkelijk op dit topic mag zijn, terwijl het twee weken geleden 'eigenlijk' nog niet mocht.

    Nou welkom zou ik zeggen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pff, als ik dit zo lees word ik alleen maar wanhopiger met de minuut :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nog een (vreemd) vraagje.
    Kun je een SOA hebben als je nog maagd bent? Ik weet het niet meer zeker.
    Dus, als je allebei nog maagd bent, moet je dan een SOA-test laten doen of niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Nog een (vreemd) vraagje.
    Kun je een SOA hebben als je nog maagd bent? Ik weet het niet meer zeker.
    Dus, als je allebei nog maagd bent, moet je dan een SOA-test laten doen of niet?


    Alleen als je al enig seksueel contact heb gehad.


    Your make-up is terrible

    Patholoog schreef:
    Nog een (vreemd) vraagje.
    Kun je een SOA hebben als je nog maagd bent? Ik weet het niet meer zeker.
    Dus, als je allebei nog maagd bent, moet je dan een SOA-test laten doen of niet?


    Ligt eraan wat je als maagd ziet. Als je geen orale, anale of normale seks hebt gehad, kan je iig geen soa hebben :Y). Al zijn sommige soa's ook overdraagbaar via bloed, neem hiv.

    Ik heb ook een vraag ^^
    Als jullie seks hebben, hoe vaak kom je dan? En hoe lang ben je in totaal bezig?


    i put the fun in funeral

    Oromis schreef:
    (...)
    Nou welkom zou ik zeggen :Y)

    Thankyou, ook al zal ik me waarschijnlijk weinig met de gesprekken bemoeien aangezien ik nog nooit een vriend heb gehad. $:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.