• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Dominant
    Oromis
    Qiayau

    Submissive
    Chat
    Assassin
    Rechazame
    Villique

    Maagd

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    Eyes schreef:
    (...)

    Een flexibeler ladyshave tenzij je wilt gaan harsen. Ontharingscrème is heel misschien ook nog een optie.


    Die laatste twee dingen lijken me niet zo goed voor die plek, want het is gevoelige huid.


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    (...)

    Die laatste twee dingen lijken me niet zo goed voor die plek, want het is gevoelige huid.


    Dat is waar. Misschien een epilady gebruiken? Iemand die ik ken dat het daar soms ook mee en die is wel tevreden maar het is wel even pijn lijden, helaas.


    Physics is awesome

    Oromis schreef:
    Nog een voordeel dat jongens hebben. Scheren is makkelijk *O*
    Tenminste voor mij dan, er zullen vast wel jongens zijn die erin faalen.


    Ja, scheren is makkelijk maar niet altijd handig. Want in principe blijf je bezig. Terwijl met een epilady of harsen je het niet vaak hoeft te doen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, scheren is makkelijk maar niet altijd handig. Want in principe blijf je bezig. Terwijl met een epilady of harsen je het niet vaak hoeft te doen.

    Ja, zie je dat een jongen al doen? Ik heb Nikki 1 keer toestemming gegeven om wat borsthaar wat te halen dmv. harsen. Dat doe ik dus echt nooit meer weer. Tering. Meisjes zijn echt gek dat ze zoiets doen.
    Ik blijf wel scheren :Y)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 13:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ja, zie je dat een jongen al doen? Ik heb Nikki 1 keer toestemming gegeven om wat borsthaar wat te halen dmv. harsen. Dat doe ik dus echt nooit meer weer. Tering. Meisjes zijn echt gek dat ze zoiets doen.
    Ik blijf wel scheren :Y)

    We doen het voor jullie he, vergeet dat niet ;)


    I am an idiot, I move.

    Oromis schreef:
    Nog een voordeel dat jongens hebben. Scheren is makkelijk *O*
    Tenminste voor mij dan, er zullen vast wel jongens zijn die erin faalen.


    Ja, waarom is het voor jongens zo makkelijk? ;p Nouja, misschien dat het voor mij ook wel makkelijk is als ik de juiste middelen heb, maar harsen en epileren daar ga ik niet doen, mij te veel pijn.


    You are beautiful, you are love.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ja, zie je dat een jongen al doen? Ik heb Nikki 1 keer toestemming gegeven om wat borsthaar wat te halen dmv. harsen. Dat doe ik dus echt nooit meer weer. Tering. Meisjes zijn echt gek dat ze zoiets doen.
    Ik blijf wel scheren :Y)


    Nee, tenminste ik heb het wel eens op tv gezien. En die mannen schreeuwen. Vandaar dat ik het nog nooit heb geprobeerd. Want ik ben wel gek maar niet zo gek. Volgens mijn moeder kan ik het best doen met mijn benen omdat zij dat ook doet. Maar aangezien ik normaal al een lage pijngrens heb, denk ik niet dat het een goed idee is.

    Volgens mij is harsen ook uit gevonden door een zeer sadistische vrouw of man.


    Physics is awesome

    Warpaint schreef:
    (...)

    Ja, waarom is het voor jongens zo makkelijk? ;p Nouja, misschien dat het voor mij ook wel makkelijk is als ik de juiste middelen heb, maar harsen en epileren daar ga ik niet doen, mij te veel pijn.

    Daar waag ik mij ook niet aan, mijn pijngrens is niet zo hoog :'D


    -

    Warpaint schreef:
    (...)

    Ja, waarom is het voor jongens zo makkelijk? ;p Nouja, misschien dat het voor mij ook wel makkelijk is als ik de juiste middelen heb, maar harsen en epileren daar ga ik niet doen, mij te veel pijn.

    Is het gewoon. Ik heb nooit tot amper wondjes en kom makkelijk overal bij. Ik hoef niet eens een duur scheermesje te halen :Y)
    Wij kunnen dingen aan de kant trekken hé? Dan kom je er makkelijker bij.

    Alakay schreef:
    (...)
    We doen het voor jullie he, vergeet dat niet ;)

    Oh, dus jullie scheren je dus ook niet voor jezelf omdat je het zelf niet lekker vind? Wil je dat daar beneden alles behaard is?
    Klinkt een beetje raar in mijn oren.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 13:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Warpaint schreef:
    (...)

    Hier ben ik het wel mee eens, al krijg ik het niet zo glad, waardoor de nieuwe haartjes alleen maar ruwer aanvoelen, daarom houd ik het meestal op een hele korte lengte. Mijn ladyshave is niet flexibel genoeg.. Iemand een idee wat ik het best kan gebruiken voor ontharing? ;p


    Ik scheer het altijd gewoon, maar gebruik wel zeep ofzo erbij, want dan gaat het een stuk makkelijker en irriteert het gewoon minder snel. Ontharingscreme heb ik daar ook wel gebruikt, maar dat duurt langer dan scheren en je krijgt uiteindelijk toch hetzelfde resultaat. Harsen zou ik inderdaad niet doen lolol. Ik heb het wel eens bij mijn benen gedaan, auwch.


    Your make-up is terrible

    Eyes schreef:
    (...)

    Nee, tenminste ik heb het wel eens op tv gezien. En die mannen schreeuwen. Vandaar dat ik het nog nooit heb geprobeerd. Want ik ben wel gek maar niet zo gek. Volgens mijn moeder kan ik het best doen met mijn benen omdat zij dat ook doet. Maar aangezien ik normaal al een lage pijngrens heb, denk ik niet dat het een goed idee is.

    Volgens mij is harsen ook uit gevonden door een zeer sadistische vrouw of man.


    Op je benen valt dat best wel mee hoor :) De pijn weegt wel op tegen het feit dat je dan niet vaak moet scheren :)
    Maar ik zou het niet op andere plekken proberen, moet pijnlijk zijn!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Oromis schreef:
    (...)
    Oh, dus jullie scheren je dus ook niet voor jezelf omdat je het zelf niet lekker vind? Wil je dat daar beneden alles behaard is?
    Klinkt een beetje raar in mijn oren.


    Dat doe ik alleen met mijn oksels en benen omdat ik het zelf fijner vind. Maar daar beneden? Waarom zou ik iedere week zoveel moeite doen als ik toch geen vriend heb en iedere leuke jongen die ik zie dat toch niet snel te zien krijgt?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat doe ik alleen met mijn oksels en benen omdat ik het zelf fijner vind. Maar daar beneden? Waarom zou ik iedere week zoveel moeite doen als ik toch geen vriend heb en iedere leuke jongen die ik zie dat toch niet snel te zien krijgt?

    Dat is anders dan als je een vriend hebt. :Y) Maar toen ik nog vrijgezel was scheerde ik het daar beneden ook altijd, ik vind het vies lijken als er haar zit. Maakt niet uit of een jongen het nou kwam te zien of niet.


    -

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat doe ik alleen met mijn oksels en benen omdat ik het zelf fijner vind. Maar daar beneden? Waarom zou ik iedere week zoveel moeite doen als ik toch geen vriend heb en iedere leuke jongen die ik zie dat toch niet snel te zien krijgt?

    Goed dat snap ik ook wel, maar dan doe je het toch voor jezelf? ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een hekel aan lichaamsbeharing, dus ik haal 't daar beneden toch wel weg (scheren, bikinilijn soms met epilady. Ik raad het zwaar af om ontharingscreme te gebruiken als je een gevoelige huid hebt, damn). Ik vind niet dat een jongen zich op gezichtsbeharing na zou moeten scheren, tenzij hij heel veel borst of rughaar of iets heeft. Maar ik zou er echt slecht tegen kunnen als een jongen mij steeds zou aanspreken op wat ik wel en niet scheer, dat bepaal ik zelf wel.


    i put the fun in funeral