• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black – Shooter
    Leah Clearwater – Purrfect
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater
    Quil Ateara

    Uley Roedel
    Sam Uley
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    Mensen
    Emily Young
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young – Simia

    Cullens
    Carlisle Cullen – PercyWood
    Alice Cullen – Purrfect
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Overexposed
    Renesmee Cullen – Overexposed

    Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec – Hybride – Purrfect
    Charlie Mila Evergreen – Mens – Tsubaki
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Pushed
    Eva Aiden Brooks – Mens – VolturiBoss
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter


    || REGELS
    Niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Vier rollen per account.
    Maximaal zeven verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Collin en Brady – ingeprent.

    De rollen staan uitgelegd in deze link: (http://www.quizlet.nl/stories/101582/rollen-quileute-rpg--twilight/).

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 16:04 ]


    •

    Mary Alice Brandon Cullen

    'Renesmee?' vroeg ik toen ik de trap afliep. 'Ik zal maar niks zeggen' zei ik, toen ik zag dat Bella en Edward deprissief waren. 'Ken je je goede vriendin Brynn nog? Morgen komt er een brief aan van haar. Ze zit bij de Volturi wacht' legde ik uit met een spijtige glimlach. 'Ik ga op zoek naar Fynn. Brynn zat zich zorgen over hem te maken. Oh, dat is haar vriendje. En je outfit ligt boven klaar' kletste ik door, terwijl ik het huis uitflitste. Ik rook de vreselijke geur. Urgh. 'Fynn?' vroeg ik met mijn hoofd een tikkeltje schuin. 'Brynn is in Italië. Ze ging mee met een... vriend van haar om zijn familie te halen. Nu is zij achtergebleven, we gaan haar zo snel mogelijk halen' vertelde ik zacht.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:20 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Ik reageer zo hoor Brook, als het stukje van Shoot er is (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    | Edward Cullen

    Stijfjes kom ik overeind van de pianokruk - nadat Renesmee overstuur naar boven was gerend om zichzelf klaar te maken voor haar date met Jacob, die over enkele ogenblikken zal arriveren. Bella staat ontdaan te kijken naar de trap - waar Renesmee zojuist is verdwenen - overvallen met schuldgevoelens en spijt van haar opbiechtingen tegen Renesmee. Langzaam laat ik mijn armen rond haar middel glijden, trek haar op die manier zachtjes tegen me aan en verstopt voor een kort moment mijn gezicht even in haar haren. 'Bells, wat moeten we toch?' fluister ik dan zachtjes, wetend dat Renesmee nooit van gedachten zal veranderen wanneer het op Jacob aan kwam, Alice had me dat vaak genoeg verteld, ook al wilde ik het geen enkele keer geloven. Ik klem mijn handen even als vuisten en trek Bella beschermend nog dichter tegen me aan. 'Hij is er,' brom ik dan zachtjes, waarbij de irritatie in mijn stem overduidelijk te horen is. De geur van natte hand trekt in mijn neusgaten, waarna er een keer kort op de bel wordt gedrukt, wat het gestommel boven op Renesmee's kamer plotseling doet versnellen. Het feit dat ze zo zenuwachtig is voor vanavond doet me zeer, waardoor ik besluit Jacob nog maar even te laten wachten en hem voor de deur te laten staan. Op het punt dat hij binnen zal komen zal ik zijn gedachten goed in de gaten houden, klaar om hem te verscheuren op het moment dat zijn gedachten ook maar íets in de verkeerde richting gaan lopen.

    | Jacob Black

    Voor de laatste keer haal ik mijn hand door mijn haren, die nog licht warrig zitten door de rit op mijn motor - waar nu inmiddels een glanzende helm op ligt, precies in Renesmee's maat. Fronsend kijk ik door de glazen ramen naar binnen, wachtend tot de deur zal opengaan - totdat ik mezelf bedenk dat Edward en Bella hoogstwaarschijnlijk niet erg blij zijn met mijn komst vanavond en me - als dat zou kunnen - het liefst voor eeuwig zouden laten wachten. Met een korte zucht druk ik dan zelfstandig de deur open, die inmiddels altijd open staat, en roep een zacht 'hallo?' door het huis van de Cullens. Eenmaal in de woonkamer aangekomen staan Edward en Bella me in een innige omhelzing op te wachten, terwijl hun blikken strak op mij gericht zijn en iedere beweging - en waarschijnlijk ook gedachte - vastleggen, klaar om me op fouten te wijzen mochten ze die ontdekken. 'Is Renesmee bijna klaar?' zeg ik dan op een rustige, kalme toon, terwijl ik in mijn gedachten zoveel mogelijk probeer te denken aan Port Angeles en een klein restaurantje - wat uiteindelijk niet de bestemming zal zijn vanavond. Renesmee zal verrast zijn...


    •

    Bella Marie Cullen

    Edward trekt me beschermend tegen zich aan. "Ik weet het niet Edward, we wisten dat het eraan zat te komen. Zijn mond trekt in een nog duidelijkere streep als hij Jacob hoort aankomen. "Hij is er." bromt hij zacht, vol irritatie. Het was net luid genoeg voor Ness om het te horen. Haar hartslag ging sneller en zo ook haar voetstappen. Ik hoorde laatjes open gaan en dicht knallen. De deur ging zacht open en Jacob verscheen. Edward's gezicht stond lichtelijk geïrriteerd, hij was er tamelijk goed in om zijn frustratie te verbergen. Ik daarentegen niet. Jacob vroeg of onze dochter al klaar was, ik hoopte dat ze nog lang boven bleef. Net op dat moment kwam ze de trap afgestormd. Ik kneep in Edward's hand.

    Renesmee Carlie Cullen

    In de volgende minuten schoot ik in mijn jurkje, wat Alice voor me klaar had gelegd. Het verschilde veel van wat ik dagelijks aan had, maar mijn tante had vast gezien wat Jacob aan had, zodat ik niet overdressed was. Ik hoorde de zachte stemmen van mijn ouders en Jake beneden. In een paar seconden schoot ik in mijn pumps, waar ik op geoefend had en kamde mijn haren. Het zwarte jurkje paste perfect. Het bovenstukje was versierd met wit kant, en zat strak om mijn lichaam heen. Ik pakte de bijpassende clutch en wierp mijn telefoon erin. Toen ik eindelijk klaar was dacht ik aan Brynn. Geen tijd, geen tijd! Zei een zachte stem in mijn hoofd. Snel liep ik mijn kamer uit en toen met een noodgang de trap af. Natuurlijk struikelde ik over de laatste tree, maar de leuning weerhield me ervan te vallen. "Jake!" riep ik opgewonden. Ik snelde maar hem toe en omhelsde mijn date. Mijn vaders ogen priemden in de mijne. "Nou.. eh-" mijn moeder slikte even voordat ze haar zin vervolgde. "Veel plezier."

    || Sorry voor korte stukjes, typen met trillende handen van de migraine gaat moeilijk (": ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    | Edward Cullen

    'Nou eh - Veel plezier.'
    De toon in Bella's stem geeft precies weer hoe ik me op dit moment voel ; waardeloos en machteloos, terwijl ik toekijk hoe Jacob zijn hand lichtjes op Renesmee's onderrug legt en haar op die manier de kamer uit begeleidt. Grommend druk ik mijn gezicht opnieuw in Bella's haren, terwijl ik de gedachten van Jacob en Renesmee ieder moment in de gaten blijf houden. 'Ik haat vader zijn,' mompel ik dan om de sfeer een beetje omhoog te halen en te genieten van het feit dat Bella en ik eindelijk weer eens alleen zijn, zonder de bemoeienis van andere familieleden of vrienden. Echter, wanneer ik Jacob's gedachten over een motor hoor verstijf ik weer en klem mijn armen strakker om Bella heen. 'Ik denk niet dat Renesmee het leuk vindt als ik hem aan stukken scheur, denk je ook niet?'

    | Jacob Black

    Na nogmaals beleefd naar Edward en Bella te hebben geknikt leg ik mijn hand losjes op Renesmee's onderrug en dwing haar zo naar beneden te lopen en door de voordeur te gaan. Het bleef vreemd om op deze manier tegen Edward en Bella te doen ; aangezien we allemaal dezelfde leeftijd hadden en verschillende zaken en gebeurtenissen met elkaar hadden meegemaakt ; in het speciaal Bella. Zuchtend laat ik de voordeur achter me in het slot vallen en kijk Renesmee dan glimlachend, maar licht blozend, aan. 'Klaar?' fluister ik dan zachtjes, terwijl ik de nieuwe, zwarte, glimmende helm van mijn motor pak en hem voorzichtig over haar hoofd laat glijden. Voordat ik zelf op de motor stap veeg ik een haarpluk uit haar gezicht, zorg dat hij netjes onder haar helm komt te zitten en kijk dan heel even naar haar jurkje. Snel laat ik mijn jack langs mijn schouders naar beneden glijden en sla het om de hare - zodat het, nog langer dan haar jurkje, over haar benen komt gevallen. 'Spring maar achterop prinses,' grijns ik dan breed, waarna we met volle snelheid de oprijlaan van de Cullens afrijden en ik richting het Reservaat ga, totaal de andere richting dan Port Angeles.

    || Geeft niet meissie ! Doe maar gewoon rustig aan ! ||

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 19:36 ]


    •

    Finn Marcello Ryoni.

    Het uitzicht vanaf hier is mooi, prachtig eigenlijk. Het water die de weerkaatsing van de zon een eigen vorm geeft en het met sneeuw bedekte strand. Het verbaast me eerlijk gezegd dat er geen mensen zijn. Als ik vanaf het begin dat ik hier ben komen wonen zou weten dat er zo'n strand naast mijn huis zou liggen, zou ik hier al veel eerder zijn gekomen. Ach, ik weet het nu tenminste.
    Ik draai mijn hoofd naar het bos, wanneer een aparte geur mijn neus binnendringt. Ik weet niet precies waar het naar ruikt. In ieder geval ruikt het niet naar een mens en het is ook wel een rare geur voor een wolf. Ik heb zo'n vermoede wat het kan zijn, maar of ik daar echt blij mee ben, is de vraag. Ik besluit om te kijken waar de geur vandaan komt en van wie.
    "Fynn?" voor me staat een meisje rond mijn leeftijd. Tenminste, dat schat ik. Ze heeft zwart haar en is vrij slank. Haar uiterlijk is niet het enige wat opvalt, hoe weet ze mijn naam? "Brynn is in Italië. Ze ging mee met een... vriend van haar om zijn familie te halen. Nu is zij achtergebleven, we gaan haar zo snel mogelijk halen" Verteld ze zacht. Het enige wat er door mijn hoofd gaat is Brynn. "Waarom is ze daar gebleven?" Ik kijk haar vragend en met een lichte frons aan. Ik begrijp het niet. Wat is er in Italië en waarom zou ze daar willen blijven? "Er is toch niets gebeurd, hé?" Ik wil er niet eens aan denken, wat er gebeurd zou kunnen zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella Marie Cullen

    "Ik denk niet dat Renesmee het leuk vindt als ik hem aan stukken scheur, denk je ook niet?" zijn opmerking liet me grinniken. Maar daarna veranderde mijn blik weer. "Alhoewel ik toegeef dat dat het gene is wat ik nu het liefst zou doen, ik denk dat Renesmee je nooit meer zal aankijken." zei ik zachtjes terwijl ik me verlos uit zijn greep. Het was nu niet het moment om te zitten zeuren over onze dochter die uitging met Jacob. We waren alleen, echt alleen. Mijn hand gleed van zijn gezicht naar zijn schouder. Van zijn schouder naar zijn bovenarm, en daar liet ik hem rusten. "Denk jij wat ik denk?" vraag ik flirterig waarna ik een lokje haar rond mijn wijsvinger draai.

    Renesmee Carlie Cullen

    Op mijn gezicht stond een subtiele grijns die ik niet weg kon krijgen. "Tot vanavond." zei ik daarna, op een zachte toon. Jacob legde zijn hand op mijn onderrug en zo liepen we naar buiten. Als de voordeur achter me dicht valt laat ik mijn gedachtes de vrije loop gaan, ik was bang dat als ik me nog meer ging concentreren in ze normaal te houden ik minder van de date ging genieten.
    "Klaar?" fluistert hij zacht. Ik kon me niet voorstellen dat ik hier niet klaar voor was. Hij had een gloednieuwe zwarte helm die hij voorzichtig op mijn hoofd zetten. Met blozende wangen keek ik op, naar zijn gezicht. De bruine haarpluk die er uit hangt veegt hij uit mijn gezicht. Als hij naar mijn jurkje kijkt slaat hij zijn leren jack om me heen. Alice had alles gepland, echt alles. "Spring maar achterop prinses." zegt hij, waarna hij breed grijnst. Ik smelt bijna weg van zijn woorden, en zijn glimlach. Zijwaarts ga ik achter hem zitten, het ging makkelijker dan gedacht. Ik doe mijn ogen dicht en leg mijn hoofd tegen de warme rug van Jake aan. Als ik mijn ogen na een paar minuten weer open doe klopt er iets niet. We reden over de weg die naar het reservaat leidde. "Ehm Jake, waar gaan we heen?" vroeg ik verbaasd. Het was niks voor hem om verkeerd te rijden. Misschien moest hij nog iets ophalen? De bomen raasde voorbij. We waren er al bijna, zo te zien.s

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 16:18 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Mary Alice Brandon Cullen

    'Rustig maar, ze is bij de Volturi. Je weet vast wel wat ik ben, en de Volturi is een grote machtige familie' prevelde ik. 'Ik ben van plan om haar te gaan halen. Wil je mee?' stelde ik voor. Ik belde snel Jasper en legde hem wat uit. Daarna hing ik op en in nog geen vijf minuten stond Jasper aan mijn zijde. Ik glimlachte en keek hem even liefdevol aan. 'Ik ben Alice, en dit is Jasper. We kunnen een vliegtuig regelen' prevelde ik zacht, omhoog kijkend. Het was best irritant. Steeds omhoog kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Stukje Renesmee staat er nu bij, sorry dat het zo achterlijk lang duurde (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Finn Marcello Ryoni.

    "Rustig maar, ze is bij de Volturi. Je weet vast wel wat ik ben, en de Volturi is een grote machtige familie" Prevelt ze. Ja, nu ben ik echt gerust gesteld. "Ik ben van plan om haar te gaan halen. Wil je mee?" - "Dat je dat nog vraagt. Natuurlijk ga ik mee" Ik kijk haar aan en ben diep in mijn gedachte verzonken, terwijl ze iemand belt. Dat word nog leuk, een grote en machtige vampieren familie. Wanneer ik op kijk, staat er een blond harige jongen naast het meisje. Ik kom er nu pas achter dat ik haar naam niet eens weet. "Ik ben Alice, en dit is Jasper. We kunnen een vliegtuig regelen" Ik glimlach flauwtjes. Hoe weet ik dat ik ze kan vertrouwen? Wie zegt dat Brynn niet gewoon thuis zit. Ik wil er in ieder geval zeker van zijn dat ze veilig is en om erachter te komen of ze ook daadwerkelijk in Italië is, moet ik naar Italië toe gaan. "Het maakt mij niet uit. Als we er maar snel zijn" Ik kijk even van Alice naar Jasper. "Jij weet zeker ook al hoe ik heet?"


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mary Alice Brandon Cullen

    'Vertrouw ons, Finn' Jasper had al iets gemerkt dat Finn zich niet helemaal bij ons op z'n gemak voelde. Snel stuurde ik Carlisle een sms of hij een vliegtuig kon regelen. Aha, het was al geregeld. 'Ze heeft zich bij de wacht aangesloten van Volturi. Hun hebben een wacht omdat ze andere vampiers die de regels overtreden, willen straffen' legde ik uit. Ik pakte Jaspers hand en ondertussen had ik Finn al beetgepakt bij zijn pols. Zo flitsten we, ik en Jasper met Finn meer meesleurend, naar het vliegtuig en daar deden we weer normaal. 'Alice Cullen' ze ik tegen de vrouw achter de balie. Ze knikte en keek op haar scherm. 'Gate 7, mevrouw' knikte ze en dankbaar keek ik haar aan. We liepen richting gate 7 en daar aangekomen, had ik al betaald. Snel sleurde ik Finn mee het vliegtuig in en ging zitten, achterin. 'Dan hoef ik die lucht niet te ruiken' mompelde ik. Na een klein kwartier, stegen we op. 'Ik weet het, je denkt vast dat we niet helemaal sporen, maar als we er zijn dan zie je het wel' giechelde ik even.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Finn Marcello Ryoni.

    "Vertrouw ons, Finn" Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe kan ik iemand vertrouwen die ik pas tien minuten ken. Ze konden mijn naam al en zeggen dat ze Brynn uit een of andere machtige vampieren familie gaan halen. Ja, nu vertrouw ik ze echt. "Ze heeft zich bij de wacht aangesloten van Volturi. Hun hebben een wacht omdat ze andere vampiers die de regels overtreden, willen straffen" Legt ze uit. Ik kijk haar even niet begrijpend aan. Ach, het zal allemaal wel. Het enige wat ik nu wil is naar Brynn gaan, waar ze dan ook mag zijn.
    Voordat ik het weet heeft Alice mijn pols vastgegrepen en vlieg, het lijkt erop, ik door het bos heen. Dit is een aparte, maar toch ook wel een leuke ervaring. Het is weer eens wat anders, met twee vampiers door het bos heen 'vliegen'. Wanneer we bij het vliegveld aankomen, gaat alles vrij snel. "Ik weet het, je denkt vast dat we niet helemaal sporen, maar als we er zijn dan zie je het wel" Giechelt Alice, als we uiteindelijk in het vliegtuig zitten. "Dat denk ik inderdaad ja." Ik kijk haar aan. "Hoe wist je mijn naam eigenlijk?"


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mary Alice Brandon Cullen

    'Hier komt het lijstje' grijnsde ik. 'Nummer 1. Wij hebben Brynn geholpen, nou ja haar proberen over te halen, om dierenbloed te leren drinken. Als ze dat zo wilt houden dan moeten we haar sowieso snel weghalen omdat ze anders weer aan mensenbloed gewend raakt. Nummer 2. Ik kan de toekomst zien, dus het is wel logisch. Ik vertel je dit omdat vroeg of laat Brynn het toch verteld. Nummer 3. Je bent nieuw, dan gaat je naam zó rond' klaagde ik tegen hem. Liefdevol en zacht legde ik mijn hand op die van Jasper, die glimlachte. 'Oh, ik had het kunnen weten' merkte Jasper opeens op. Vragend keek ik hem aan. 'Hij houdt erg veel van haar. Hij wilt dat haar niets over komt. Ingeprent, zoals Renesmee en Jacob' mompelde Jasper. 'Mooi, toch? Dan betekent het dat verschillende mensen elkaar kunnen respecteren. Het zal me niks verbazen als een weerwolf een vampier inprent' glimlachte ik vrolijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Edward Cullen

    Er rolt een genietende kreun over mijn lippen wanneer Bella me flirterig aankijkt en ze een haarlokje rond haar vinger draait. Grijnzend laat ik alle gedachten over Jacob en Renesmee uit mijn hoofd verdwijnen. Heel de avond aan die twee denken was waarschijnlijk niet heel erg goed voor mijn humeur, wat ik Bella niet kon aandoen. Ik zou moeten genieten van het feit dat we eindelijk alleen waren zonder de bemoeienis van andere familieleden. Op vampiertempo sla ik mijn armen rond Bella's middel, til haar op die manier over mijn schouder en flitst dan twee trappen omhoog naar onze slaapkamer. Eenmaal daar aangekomen gooi ik haar op een plagende manier op het bed terwijl ik zelf de twee houten pilaren vastpak om naar haar te kijken. 'De komende uren ga je flink last van mij krijgen, dametje,' grijns ik dan terwijl mijn ogen gitzwart glimmen.

    | Jacob Black

    'Ehm, Jake, waar gaan we heen?' hoor ik Renesmee zacht vragen, terwijl ik mijn motor laat uitrijden en uiteindelijk de bekende grindweg naar mijn eigen ouderlijk huis oprijdt. Ik kan het niet laten om de grote grijns op mijn gezicht te verbergen wanneer ik voorzichtig van de motor stap en Renesmee vervolgens help met afstappen. Zonder wat te zeggen begin ik rustig en teder haar helm los te maken, zorg ervoor dat haar haren niet in de knoop komen en leg hem vervolgens op zijn vaste plek terug op de motor. Heel even blijf ik doodsstil staan - kijkend naar haar gezicht, dat vragend en afwachtend op het mijne is gericht. Opnieuw leg ik mijn hand op haar onderrug en begeleid haar dan richting de voordeur van het kleine, houten huisje, die ik met mijn voet openduw en we uiteindelijk samen in de - iets te kleine - hal staan, waardoor mijn borst enkele centimeters van haar gezicht is verwijderd. Mijn hoofd diep buigend om haar aan te kijken blijf ik staan, geniet even van haar aanwezigheid en glimlach dan voorzichtig. 'Ik wilde iets speciaals doen, Billy is bij Charlie en Sue om voetbal te kijken, we zijn helemaal alleen vanavond... Ik heb voor je gekookt,' fluister ik dan zachtjes.


    •

    NIEUW TOPIC

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145941



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    •