• Hallo lieve vrienden!

    Sorry voor de grote afwezigheid de afgelopen maanden ... Maar er is ontzettend veel gebeurd in mijn leven. Ik weet ook niet in hoeverre ik nu meteen weer helemaal actief ga worden, maar ik wilde in ieder geval weer een keer leuk nieuws komen brengen. In dit geval is dat dus zoals ik in mijn titel al aangeef, omdat ik tot over mijn oren verliefd ben! Tot afgelopen vrijdag werkten we samen en nu vlak voor hij wegging had ik eindelijk het lef om zijn nummer te regelen en zijn we vandaag samen naar Skyfall gegaan! ;D
    De film viel ons beiden nogal tegen, maar we hebben het heel leuk gehad en hij is zelfs even bij mij thuis geweest -en hebben we een colaatje gedronken in een Ierse pub-. Toen ik hem met mijn hond naar centraal station bracht stak ik ook mijn armen uit voor een knuffel voor hij wegging (eigenlijk het eerste echte lichamelijke contact in 3 maanden dat ik hem ken nu en de 1,5/2 dat ik een crush heb op hem en echt verliefd word nu) en dat was echt de beste knuffel ooit. Hij is niet erg groot (173) en ik ook niet (158), maar zelfs toen hij een beetje bukte moest ik toch nog op mijn tenen staan en dat voelde fijn. Ook tilde hij mijn arm zo op dat ik mijn hond wel lost moest laten en de vrije arm ook om zijn nek moest leggen. :P
    Naderhand kreeg ik ook heel erg het gevoel dat hij op dat moment me probeerde te kussen, maar het niet durfde omdat ik het niet doorhad (legde gewoon mijn hoofd tegen zijn schouder aan) want ik zag wel zijn hoofd vlug wegtrekken ook en ja, ik kreeg echt dat gevoel. Maar goed, hij zei ook graag snel nog wat te doen omdat het gezellig was en naderhand via sms nog een keer!
    Nu moet ik dus gaan bedenken wat ik nog meer kan gaan doen met hem ... want de Hobbit komt pas in december uit en zo lang wil ik niet wachten. :(
    Oh en hij is 10 jaar ouder dan mij, maar hij lijkt 25 als je hem ziet en sommigen schatten hem nog jonger, lol. Ik ben 21 en hij is 31. Maar ik vind dat niet zo boeiend, ben volwassen genoeg. En ik hoop echt, echt, dat dit iets gaat worden!
    So in love... *O*

    Hugs!

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:57 ]


    Til hug og blod.

    Whoopwhoop :D
    Mooizo, Nance.
    En nou even billen fijnknijpen en uitvragen die hap.

    Ontwikkelingen bij mij bij de liefde: ik heb een vriendje :D

    Gaat verder ook alles goed? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Naaaaaaaaais. Gefeliciteerd Nancy, het is je gegund!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    yay ^_^ gefeliciteerd meid ^^ het is je compleet gegund :3
    misschien uitnodigen voor een filmmarathon, een etentje of een andere leuke film in de bios?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Chat schreef:
    Geniet ervan meid!


    Pretty is just a pretty word.

    Awh, ik smolt toen ik dit las. Hopelijk wordt het wat tussen jullie!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Departed schreef:
    (...)

    Wás, tot het 3,5 maand geleden uitging door zijn moeder en een ontbrekende ruggengraat. Sindsdien negeerd ie me dood en de herinnering is mooi, maar ik hoef hem gelieve niet terug ooit nog.
    Awh wat sneu. Sorry dat ik het ophaalde. Dat wist ik niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ook! Ben benieuwd wanneer ik hem nu pas weer zie, want wil ook niet te snel en wanhopig overkomen. Zucht, radeloosheid en onzekerheid ftw. ):


    Til hug og blod.

    Horizons schreef:
    (...)Awh wat sneu. Sorry dat ik het ophaalde. Dat wist ik niet.


    No problem. History in the making (:


    Til hug og blod.

    OMG die ene jongen? YES YES YES I'm so happy for you <3


    Life is hard and then we die

    Ik vroeg me al af waar je was :3.
    Maar, awesome!


    i put the fun in funeral

    Haha nice =D
    Hmm btw je hoeft niet iets groots te plannen wnr je met hm afspreekt^^ meer tijd om je met elkaar bezig te houden^^ Ow ahum nvm xD
    Gwn ff zenuwen en hm uit eten vragen, gaat vast leuk worden =)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik zou het wel 's weekends kunnen vragen maar ik vroeg hem ook al mee naar de film ... Is dat niet een beetje wanhopig? :'D


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    Ik zou het wel 's weekends kunnen vragen maar ik vroeg hem ook al mee naar de film ... Is dat niet een beetje wanhopig? :'D

    Ik zou elke dag met je willen doorbrengen, dus nee dat is niet wanhopig :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zou elke dag met je willen doorbrengen, dus nee dat is niet wanhopig :'D


    Deze layout is teri g irritant op de telefoon :x
    Maar jij bent m'n liefste maatje, hij en ik kennen elkaar amper en hij woont toch een klein stukje van me vandaan. Ik wil hem niet ineens afschrikken door steeds om zn aandacht te smeken. En ik baal fucking hard dat ik niet op tijd merkte dat ie me wilde zoenen. ):


    Til hug og blod.

    Cavallo schreef:
    Niets beter dan het hopeloos irritante gevoel van verliefd zijn, haha (krul)
    Maar leuk joh, ik hoop dat het iets wordt tussen jullie (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.