• Hallo lieve vrienden!

    Sorry voor de grote afwezigheid de afgelopen maanden ... Maar er is ontzettend veel gebeurd in mijn leven. Ik weet ook niet in hoeverre ik nu meteen weer helemaal actief ga worden, maar ik wilde in ieder geval weer een keer leuk nieuws komen brengen. In dit geval is dat dus zoals ik in mijn titel al aangeef, omdat ik tot over mijn oren verliefd ben! Tot afgelopen vrijdag werkten we samen en nu vlak voor hij wegging had ik eindelijk het lef om zijn nummer te regelen en zijn we vandaag samen naar Skyfall gegaan! ;D
    De film viel ons beiden nogal tegen, maar we hebben het heel leuk gehad en hij is zelfs even bij mij thuis geweest -en hebben we een colaatje gedronken in een Ierse pub-. Toen ik hem met mijn hond naar centraal station bracht stak ik ook mijn armen uit voor een knuffel voor hij wegging (eigenlijk het eerste echte lichamelijke contact in 3 maanden dat ik hem ken nu en de 1,5/2 dat ik een crush heb op hem en echt verliefd word nu) en dat was echt de beste knuffel ooit. Hij is niet erg groot (173) en ik ook niet (158), maar zelfs toen hij een beetje bukte moest ik toch nog op mijn tenen staan en dat voelde fijn. Ook tilde hij mijn arm zo op dat ik mijn hond wel lost moest laten en de vrije arm ook om zijn nek moest leggen. :P
    Naderhand kreeg ik ook heel erg het gevoel dat hij op dat moment me probeerde te kussen, maar het niet durfde omdat ik het niet doorhad (legde gewoon mijn hoofd tegen zijn schouder aan) want ik zag wel zijn hoofd vlug wegtrekken ook en ja, ik kreeg echt dat gevoel. Maar goed, hij zei ook graag snel nog wat te doen omdat het gezellig was en naderhand via sms nog een keer!
    Nu moet ik dus gaan bedenken wat ik nog meer kan gaan doen met hem ... want de Hobbit komt pas in december uit en zo lang wil ik niet wachten. :(
    Oh en hij is 10 jaar ouder dan mij, maar hij lijkt 25 als je hem ziet en sommigen schatten hem nog jonger, lol. Ik ben 21 en hij is 31. Maar ik vind dat niet zo boeiend, ben volwassen genoeg. En ik hoop echt, echt, dat dit iets gaat worden!
    So in love... *O*

    Hugs!

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:57 ]


    Til hug og blod.

    Aaahw, gefeliciteerd! c:


    The sun will rise and we will try again.

    Departed schreef:
    (...)

    Deze layout is teri g irritant op de telefoon :x
    Maar jij bent m'n liefste maatje, hij en ik kennen elkaar amper en hij woont toch een klein stukje van me vandaan. Ik wil hem niet ineens afschrikken door steeds om zn aandacht te smeken. En ik baal fucking hard dat ik niet op tijd merkte dat ie me wilde zoenen. ):

    Volgende keer als je hem ziet gebeurd het wel weer ^.^ En ik denk niet dat je hem afschrikt als je zegt dat je wat wil afspreken hoor, het was toch gezellig de vorige keer?


    -

    Ja maar dat was gister, dan kan ik sowieso niet voor het weekwnd opnieuw wat vragen ;o


    Til hug og blod.

    Dan doe je het na het weekend. :Y) Eventjes geduld hebben nance haha


    -

    Ik haat geduld, zucht.


    Til hug og blod.

    Wacht anders even tot hij wat vraagt (; App of sms je hem wel tussendoor..? Contact houden is altijd wel zo fijn!


    ars moriendi

    Vandaag wel, maar ik weet meestal geen reden om hem iets te sturen. Wordt verlegen van verliefdheid ):


    Til hug og blod.

    *Gaat naar profiel* OOOH jij!
    Oh leuk leuk! Huh wacht... Woon jij in Ierland? Awesome!
    Anyways uuuuuuh.. theater? etentje? oud en nieuw samen vieren?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ierland? Hoe kom je daar nu weer bij? ._.


    Til hug og blod.

    Ierse pub ...


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Daar hoef je toch niet Iers voor te zijn? :')


    Til hug og blod.

    Nouhou, ik haat verliefd zijn. Ik ben echt onzeker. Had hem twee uur geleden gesmst en toen had ie wel dingen op fb gepost, maar ik krijg niks terug en nu vind ik mezelf stom dat ik hem een sms gestuurd heb. ):


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    Nouhou, ik haat verliefd zijn. Ik ben echt onzeker. Had hem twee uur geleden gesmst en toen had ie wel dingen op fb gepost, maar ik krijg niks terug en nu vind ik mezelf stom dat ik hem een sms gestuurd heb. ):

    Ik vind je schattig zo :3


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vind je schattig zo :3


    Ik voel me anders niet schattig. Eerder radeloos.
    Volgens mij wil 'ie gewoon niet praten. En ik ben echt niet opdringerig hoor. Kan het gewoon op dit moment niet uitstaan, omdat ik ga twijfelen. ):
    Hij was ook net echt maar twee tellen online weer op fb. :')

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:41 ]


    Til hug og blod.

    Had gekunt :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.