• Hallo lieve vrienden!

    Sorry voor de grote afwezigheid de afgelopen maanden ... Maar er is ontzettend veel gebeurd in mijn leven. Ik weet ook niet in hoeverre ik nu meteen weer helemaal actief ga worden, maar ik wilde in ieder geval weer een keer leuk nieuws komen brengen. In dit geval is dat dus zoals ik in mijn titel al aangeef, omdat ik tot over mijn oren verliefd ben! Tot afgelopen vrijdag werkten we samen en nu vlak voor hij wegging had ik eindelijk het lef om zijn nummer te regelen en zijn we vandaag samen naar Skyfall gegaan! ;D
    De film viel ons beiden nogal tegen, maar we hebben het heel leuk gehad en hij is zelfs even bij mij thuis geweest -en hebben we een colaatje gedronken in een Ierse pub-. Toen ik hem met mijn hond naar centraal station bracht stak ik ook mijn armen uit voor een knuffel voor hij wegging (eigenlijk het eerste echte lichamelijke contact in 3 maanden dat ik hem ken nu en de 1,5/2 dat ik een crush heb op hem en echt verliefd word nu) en dat was echt de beste knuffel ooit. Hij is niet erg groot (173) en ik ook niet (158), maar zelfs toen hij een beetje bukte moest ik toch nog op mijn tenen staan en dat voelde fijn. Ook tilde hij mijn arm zo op dat ik mijn hond wel lost moest laten en de vrije arm ook om zijn nek moest leggen. :P
    Naderhand kreeg ik ook heel erg het gevoel dat hij op dat moment me probeerde te kussen, maar het niet durfde omdat ik het niet doorhad (legde gewoon mijn hoofd tegen zijn schouder aan) want ik zag wel zijn hoofd vlug wegtrekken ook en ja, ik kreeg echt dat gevoel. Maar goed, hij zei ook graag snel nog wat te doen omdat het gezellig was en naderhand via sms nog een keer!
    Nu moet ik dus gaan bedenken wat ik nog meer kan gaan doen met hem ... want de Hobbit komt pas in december uit en zo lang wil ik niet wachten. :(
    Oh en hij is 10 jaar ouder dan mij, maar hij lijkt 25 als je hem ziet en sommigen schatten hem nog jonger, lol. Ik ben 21 en hij is 31. Maar ik vind dat niet zo boeiend, ben volwassen genoeg. En ik hoop echt, echt, dat dit iets gaat worden!
    So in love... *O*

    Hugs!

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:57 ]


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    (...)

    Ik voel me anders niet schattig. Eerder radeloos.
    Volgens mij wil 'ie gewoon niet praten. En ik ben echt niet opdringerig hoor. Kan het gewoon op dit moment niet uitstaan, omdat ik ga twijfelen. ):

    Niet doen! Mijn vriend antwoord ook echt niet meteen terug als ik wat stuur. :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Niet doen! Mijn vriend antwoord ook echt niet meteen terug als ik wat stuur. :Y)


    I know, maar dan zie ik hem ook toevallig online komen en meteen gaan op fb, omdat ik met iemand zat te chatten.
    Bluh. Ik word hier gewoon ontzettend onzeker van. En zo ken ik mezelf normaal ook niet en daarom haat ik het nog meer.


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    (...)

    I know, maar dan zie ik hem ook toevallig online komen en meteen gaan op fb, omdat ik met iemand zat te chatten.
    Bluh. Ik word hier gewoon ontzettend onzeker van. En zo ken ik mezelf normaal ook niet en daarom haat ik het nog meer.

    Facebook is wat anders dan smsjes. En misschien las hij het smsje wel op een druk moment en is ie gewoon daarna vergeten wat terug te sturen.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Facebook is wat anders dan smsjes. En misschien las hij het smsje wel op een druk moment en is ie gewoon daarna vergeten wat terug te sturen.


    Bluh, mijn sms was bijna tegelijk met wat hij poste zag ik naderhand. En toen zag ik hem pas online komen en meteen gaan. :'D
    Idk. Ik ben gewoon heel bang een zware afwijzing te gaan krijgen nu.

    Stom.Smsje. ><


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    (...)

    Bluh, mijn sms was bijna tegelijk met wat hij poste zag ik naderhand. En toen zag ik hem pas online komen en meteen gaan. :'D
    Idk. Ik ben gewoon heel bang een zware afwijzing te gaan krijgen nu.

    Stom.Smsje. ><

    Was hij online op zijn mobiel dan?


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Was hij online op zijn mobiel dan?


    Nee, hij heeft geen internet op zn mobiel.
    Ik zit mezelf ook met de minuut onzekerder te maken.


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    (...)

    Nee, hij heeft geen internet op zn mobiel.
    Ik zit mezelf ook met de minuut onzekerder te maken.

    Nou dan waar maak jij je druk om. Het feit dat je smsje bijna tegelijk was met zijn fb post zegt helemaal niks. Als ie dat nou deed vanaf zijn mobiel dan was het anders geweest omdat ie dan bezig is op zijn mobiel. Maar dat was dus niet zo :'D


    -

    En toch denk ik dat ik een fout gemaakt heb door hem te sturen. Niet dat het veel voorstelde ... Vroeg hoe het met hem ging en vertelde iets over werk... Gewoonn, een beetje neutraal. Zucht. ):
    Als ik nou nog zeker wist of 'ie me leuk vind of niet, kon ik waarschijnlijk nog een stuk makkelijker ontspannen. ):


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    En toch denk ik dat ik een fout gemaakt heb door hem te sturen. Niet dat het veel voorstelde ... Vroeg hoe het met hem ging en vertelde iets over werk... Gewoonn, een beetje neutraal. Zucht. ):
    Als ik nou nog zeker wist of 'ie me leuk vind of niet, kon ik waarschijnlijk nog een stuk makkelijker ontspannen. ):

    Nance hou nou eens op! ._.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nance hou nou eens op! ._.


    Ik zou willen dat ik het kon. Echt. Ik zit mezelf gek te maken en ik wéét het. Ik kan het alleen niet tegenhouden en daardoor word ik er nog gekker van! ;-;
    For god sake, someone help me! ;-;


    Til hug og blod.

    Onbeantwoorde smsjes zijn zwaar kut. D: Keep your head up, je kunt dat smsje nu niet meer terughalen! Je hebt nu deur voor hem geopend, nu is het aan hem wat hij er mee doet. En wachten is het ergste wat er is. I feel ya, girl! D:


    ars moriendi

    Departed schreef:
    (...)

    Ik zou willen dat ik het kon. Echt. Ik zit mezelf gek te maken en ik wéét het. Ik kan het alleen niet tegenhouden en daardoor word ik er nog gekker van! ;-;
    For god sake, someone help me! ;-;

    Het is maar een smsje baby :'D


    -

    Krijg de ziekte, hij smst gewoon doodsimpel terug. XD
    En het erge is dat het zwaar typisch mannelijk is, in antwoord op een heel verhaal waarin ik uitleg dat ik op kantoor moest komen vraagt ie nu: 'Waarom moes je op kantoor komen dan?'... ._.


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    Krijg de ziekte, hij smst gewoon doodsimpel terug. XD
    En het erge is dat het zwaar typisch mannelijk is, in antwoord op een heel verhaal waarin ik uitleg dat ik op kantoor moest komen vraagt ie nu: 'Waarom moes je op kantoor komen dan?'... ._.

    Hij heeft wat terug gestuurd, dat is het belangrijkste! En zo zijn mannen inderdaad :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hij heeft wat terug gestuurd, dat is het belangrijkste! En zo zijn mannen inderdaad :Y)


    I know right. Nu maak ik me ook amper zorgen op het moment.
    ARGH! It's so unfair!


    Til hug og blod.