• Goed, om een lang verhaal zeer kort te maken; Gisteravond is mijn mobiel dus overleden (Samsung Galaxy TxT) - ik had hem aan de oplader hangen en zat op WhatsApp toen die uit het niets uitviel en nu wilt hij dus niet meer aan. Nu vroeg ik me dus af, hoelang duurt het normaal gezien om je telefoon te laten maken? Er zit namelijk nog wel garantie op, maar de telefoon is echt al een kragge apparaat dus ik vraag me dan af of ik beter niet gewoon een nieuwe kan gaan halen omdat ik heb gehoord dat sommige mensen gewoon twaalf weken of langer moeten wachten en ik tot die tijd dus echt zonder mobiel zit.

    Also, als ik een nieuwe zou kopen, wat raden jullie dan aan? Ik zoek gewoon een redelijk simpele telefoon onder de €250,-, dus geen iPhone's en liever ook geen Blackberry. Thank youuu. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Koop gewoon weer een Samsung Galaxy TxT.


    Some people are art and do art at the same time

    Probeer hem eens helemaal leeg te laten gaan of later eens opnieuw op te laden. Toen mijn HTC ineens niet meer aan wilde, heb ik hem van de oplader afgehaald en na 2 weken deed hij het weer toen ik hem wilde opladen haha. Maar dat is ook wel erg lang.
    Als ik jou was zou ik kijken voor een LG Optimus L7 kijken, die is nog onder de 200 en schijnt behoorlijk goed te zijn. Anders een Sony Xperia.


    Your make-up is terrible

    Scorpia schreef:
    Koop gewoon weer een Samsung Galaxy TxT.

    Denk niet meer dat die te koop zijn in de winkel, haha en bovendien, zo tevreden ben ik er nou ook niet over. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Assassin schreef:
    Probeer hem eens helemaal leeg te laten gaan of later eens opnieuw op te laden. Toen mijn HTC ineens niet meer aan wilde, heb ik hem van de oplader afgehaald en na 2 weken deed hij het weer toen ik hem wilde opladen haha. Maar dat is ook wel erg lang.
    Als ik jou was zou ik kijken voor een LG Optimus L7 kijken, die is nog onder de 200 en schijnt behoorlijk goed te zijn. Anders een Sony Xperia.

    Ja, ik heb de batterij al gewisseld met die van mijn zusje, helemaal leeggehaald en hij gaat ook wel aan, maar springt dan meteen weer uit - echt verschrikkelijk. En ik zal even kijken naar die twee telefoons, dankjewel!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik heb zelf een samsung galaxy young, die is niet heel duur maar wel heel prettig.
    Het hangt er ook vanaf wat je er allemaal op wil doen
    Samsung galaxy young kostte bij mij 119 eurie


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Samsung galaxy gio. Die kost 119 euro.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ItsNiall schreef:
    Samsung galaxy gio. Die kost 119 euro.


    Dit is echt een rottelefoon, heb hem zelf ook gehad, echt geen aanrader vind ik. Hij gaat uitzichzelf aan en uit en als je wil typen doet ie het niet. Ook laad ie bij mij niet meer op.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik heb een Samsung Galaxy Ace 2 en die bevalt mij prima. Ik geloof dat ik er ongeveer 220 euro voor betaalde.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ItsNiall schreef:
    Samsung galaxy gio. Die kost 119 euro.


    Die telefoon is kut. Niet kopen.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Die telefoon is kut. Niet kopen.

    Ik moest meteen denken aan een filmpje op YT waar ze de meningen hoorden van andere mensen van de chips Patatje Joppie. Komt er een gangsterboy aan met zo'n swagg petje, proeft hij de Patatje Joppie en zegt ie: ''Die chips is vies. Niet kopen.'' waarna ik meteen in de deuk lag. Maargoed, daar gaat dit topic helemaal niet over, dus ik zal mijn mond wel houden. :x


    Some people are art and do art at the same time

    Svale schreef:
    Ik heb een Samsung Galaxy Ace 2 en die bevalt mij prima. Ik geloof dat ik er ongeveer 220 euro voor betaalde.

    Ja, daar hoorde ik andere mensen ook al over, maar dan over de gewone Ace omdat die nog goedkoper is hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Scorpia schreef:
    (...)
    Ik moest meteen denken aan een filmpje op YT waar ze de meningen hoorden van andere mensen van de chips Patatje Joppie. Komt er een gangsterboy aan met zo'n swagg petje, proeft hij de Patatje Joppie en zegt ie: ''Die chips is vies. Niet kopen.'' waarna ik meteen in de deuk lag. Maargoed, daar gaat dit topic helemaal niet over, dus ik zal mijn mond wel houden. :x


    Ik heb 'm zelf gehad, dus ik spreek uit ervaring.


    26 - 02 - '16

    Probeer je batterij even een nachtje in de vriezer te leggen, soms doet ze het daarna weer.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vind Galaxy sowieso overrated. (joehoe)
    Maar eh.. ja ik zou 't eigenlijk niet weten. Ik heb meestal gewoon abonnementen.. Maar heb je al op Marktplaats gekeken?


    To infinity and beyond •

    Sinistre schreef:
    Probeer je batterij even een nachtje in de vriezer te leggen, soms doet ze het daarna weer.

    Ik heb de batterij van mijn zusje erin gestoken, maar het heeft hetzelfde effect. :W

    @Vivere ja ik heb mijn abonnement verlengt twee maanden geleden, zal wel even op Marktplaats gaan kijken of ik daar iets kan vinden!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.