• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    Bitches be bitchinn' .

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2012 - 21:20 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Aaah nais! (: Lekker is dat altijd!

    Het aantal abo's geloof ik ook nog steeds niet, lol. Vind dat ik zo ontzettend voorspelbaar en eentonig schrijf. Maar kennelijk vinden andere het wel leuk en daar ben ik hartstikke blij mee.
    The Vampire Diaries is mijn passie en ik vind een fanfic erover schrijven gewoon zo uitermate heerlijk.
    Nu ga ik slapen. Ik zal morgen wel lang online zijn, aangezien alles op 1 les na uitvalt.


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Het aantal abo's geloof ik ook nog steeds niet, lol. Vind dat ik zo ontzettend voorspelbaar en eentonig schrijf. Maar kennelijk vinden andere het wel leuk en daar ben ik hartstikke blij mee.
    The Vampire Diaries is mijn passie en ik vind een fanfic erover schrijven gewoon zo uitermate heerlijk.
    Nu ga ik slapen. Ik zal morgen wel lang online zijn, aangezien alles op 1 les na uitvalt.

    Tis altijd zo'n fijn gevoel als je hard voor iets werkt en anderen dat ook kunnen waarderen. (: Keep writing, honey!


    ars moriendi

    En ik ben weer thuis!


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    En ik ben weer thuis!

    Nice timing!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Nice timing!

    Yep, ik denk dat ik zo weer terug me bed in ga. #lui


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Yep, ik denk dat ik zo weer terug me bed in ga. #lui

    Haha tsja waarom ook niet x) Ik ga even douchen, omkleden, tafel afruimen en dan als een gek mijn huiswerk inhalen ;$


    ars moriendi

    Bleh, nog steeds dat misselijke gevoel ):

    Net twee rijstwafels met appelstroop op, nu tijd voor een boterham met een gebakken ei.
    Ik heb echt nog niks gegeten deze ochtend en ik heb zo'n gigantische honger.

    Na het eten ga ik gelijk verder schrijven want ik wil wat hoofdstukken voor liggen.


    Chaos is a ladder.

    Eindelijk uit. Hopen dat ik de bus haal. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Eindelijk uit. Hopen dat ik de bus haal. :x

    Did you make it? :3


    ars moriendi

    Lyon schreef:
    Bleh, nog steeds dat misselijke gevoel ):

    Aahw, beterschap meis. <3


    ars moriendi

    Soep was deze keer goedkoop, dus mijn moeder en ik hebben zoveel gekocht dat we de hele winter kunnen overleven, lol.
    De deur van het kastje kon bijna niet dicht. (krul)

    Ik ben echt een soep junk, niet gelogen.


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    Soep was deze keer goedkoop, dus mijn moeder en ik hebben zoveel gekocht dat we de hele winter kunnen overleven, lol.
    De deur van het kastje kon bijna niet dicht. (krul)

    Ik ben echt een soep junk, niet gelogen.

    Soep for president, echt waar. Ik hou ook echt van alle soep, op bonensoep na, lol.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Soep for president, echt waar. Ik hou ook echt van alle soep, op bonensoep na, lol.


    Haha. Echt waar?
    Als ik ergens een hekel aan heb zijn het soep en pap. Mijn eten moet kauwbaar zijn, geen water met een smaakje :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Haha. Echt waar?
    Als ik ergens een hekel aan heb zijn het soep en pap. Mijn eten moet kauwbaar zijn, geen water met een smaakje :'D

    Oh echt? Want ik ben ook helemaal gek van Optimel kwark en yoghurt. :'D Je kunt bij Optimel euros sparen (5 euro per product) en ik zit echt al op de 100 punten gewoon.. :'D


    ars moriendi