• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    Bitches be bitchinn' .

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2012 - 21:20 ]


    ars moriendi

    Nadal schreef:
    Oh my gosh hè. Mijn Frans grammatica, ik snap er niets van en wat zegt die vrouw. Je gaat het nooit gebruiken maar we leren jullie dit zodat je het bij je B1 examen Franspraat als echte Fransstudenten, maar je gaat het nooit gebruiken. Ik ga het dus nooit gebruiken maar toch word ik er op afgerekend. Whut?


    Wtf--'


    ~

    Awh, zo lief! Mijn moeder heeft van die tofoe burgertjes gekocht die vegetarisch zijn. c:


    Chaos is a ladder.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Wtf--'


    Het is alleen maar omdat wij dan in de vijfde het Frans examen van de Franse Collèges kunnen doen, dat wil ik toch niet?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Het is alleen maar omdat wij dan in de vijfde het Frans examen van de Franse Collèges kunnen doen, dat wil ik toch niet?


    Ik kan niet eens Frans:O:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    Ik kan niet eens Frans:O:$

    Ik heb nog nooit Frans gehad. Duits kreeg ik alleen in de eerste twee klassen van het VMBO en daarna ook niet meer en Engels heb ik sinds groep 6 van de basisschool en heb ik mijn hele VMBO periode ook gehad, nu op het MBO ook.


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Ik heb nog nooit Frans gehad. Duits kreeg ik alleen in de eerste twee klassen van het VMBO en daarna ook niet meer en Engels heb ik sinds groep 6 van de basisschool en heb ik mijn hele VMBO periode ook gehad, nu op het MBO ook.


    Waaat:O Ik heb ook Engels sinds groep 6 op de basisschool tot nu nog. Frans heb ik in de 1e en 2e van het VMBO gehad, en Duits heb ik sinds de 1e klas op het VMBO tot nu nog:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Waaat:O Ik heb ook Engels sinds groep 6 op de basisschool tot nu nog. Frans heb ik in de 1e en 2e van het VMBO gehad, en Duits heb ik sinds de 1e klas op het VMBO tot nu nog:)

    Ik heb nog nooit Frans gehad, Duits had ik vanaf de 2e klas op het VMBO en Engels vanaf groep 7 op de basisschool, en nu nog steeds

    Ik heb Frans tot en met vierde klas gehad, Duits tot de derde en Engels vanaf groep 4 tot nu, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Ik heb Frans tot en met vierde klas gehad, Duits tot de derde en Engels vanaf groep 4 tot nu, hahaha.


    Wat zijn we allemaal geleerd met onze verschillende talenxD


    ~

    Hihi, jongens, ik heb een vriend maar onze relatie moet nog even geheim blijven ^^ I`m happy!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Hihi, jongens, ik heb een vriend maar onze relatie moet nog even geheim blijven ^^ I`m happy!



    Aaawhhh, how sweet:) En waarom moet die geheim blijven:O Stiekem is het Huntie hea:O


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)


    Aaawhhh, how sweet:) En waarom moet die geheim blijven:O Stiekem is het Huntie hea:O
    Hij heet Ralf, haha :) Zijn ex heeft criminele familieleden en zij en haar vader hebben hem bedreigd dat hij een groot probleem.zou hebben als hij binnen een paar maanden al een andere vriendin zou hebben. :S echt ziek..


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...) Hij heet Ralf, haha :) Zijn ex heeft criminele familieleden en zij en haar vader hebben hem bedreigd dat hij een groot probleem.zou hebben als hij binnen een paar maanden al een andere vriendin zou hebben. :S echt ziek..


    OMG dat is meer dan ziek zelf:S Kan niemand daar iets tegen doen dan:O


    ~

    Apocalyptic schreef:
    (...) Hij heet Ralf, haha :) Zijn ex heeft criminele familieleden en zij en haar vader hebben hem bedreigd dat hij een groot probleem.zou hebben als hij binnen een paar maanden al een andere vriendin zou hebben. :S echt ziek..


    Dat is inderdaad echt ziek maar wel leuk voor je!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    (...) Hij heet Ralf, haha :) Zijn ex heeft criminele familieleden en zij en haar vader hebben hem bedreigd dat hij een groot probleem.zou hebben als hij binnen een paar maanden al een andere vriendin zou hebben. :S echt ziek..

    Wat is dat ziek zeg :S
    Maar wel leuk dat je een vriend hebt (: