• Hallo mede-Quizletvrienden ;3
    Nikki (Assassin) had het idee om een meeting te houden in Utrecht dus bij deze.

    Waar: Utrecht, onder het bord met de vertrektijden/ die 'meet-plek'
    Wanneer: 4 januari
    Hoelaat: half 2?
    Wie komen er?:

    Sandra - Odina - reist vanaf Arnhem
    Nikki - Assassin - reist vanaf Amsterdam met Mitchell
    Mitchell - Oromis - reist vanaf Amsterdam met Nikki
    Ellen - Ardina - reist vanaf Den Bosch
    Sterre - Nehalennia - reist vanaf Rotterdam

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 23:39 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Iedereen die op dit moment zeker weten komt en donderdag afzegt vind ik niet meer lief. (cat)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 12:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, dan ben ik blij dat ik nog niet zeker weten kom ^ ;P

    Want bij mij zijn er wat complicaties opgetreden, en ik weet niet of ik nog wel kan komen. Sorry D:


    Tijd voor koffie.

    I'm not coming.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Weten jullie of die Kruidvat kaartjes ook vrijdag geldig zijn? anders zet ik ff geld op mijn ov


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Decembre schreef:
    Weten jullie of die Kruidvat kaartjes ook vrijdag geldig zijn? anders zet ik ff geld op mijn ov

    Geen idee, lees het kaartje goed, daar staat het meestal wel op.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Whup ze zijn niet geldig op vrijdag
    Ik heb wel genoeg geld op mijn ov denk ik, maar ik moet morgen ook weg
    Nou ja, hopen dan maar dat ik genoeg heb en anders zet ik er nog snel wat op


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oja, ik heb van niemand het nummer, mijn mobiel crashte laatst en toen was ik alles kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die lijst wordt als maar korter ;ccc
    Ik heb alleen het nummer van Ellen.. Ik stuur mijn nummer wel naar iedereen '3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mhmh, ik kan niet :c, sorry! Ik ga proberen de volgende keer wel te komen! Veel plezier, en maak véél foto's!


    Tijd voor koffie.

    Sandra wel spoor kom je aan? Ik spoor 7 :3

    Ik kan niet, sorry! D:
    Om daar nou voor een half uurtje heen te gaan vind ik toch een beetje zonde van het geld :c Meh, volgende keer beter :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb zin in morgen :Y)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 19:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sandraaaa ik vroeg wat. En ik heb er ook zin in *O*

    Ik heb er ook zin in ! , mijn kaartje ligt al klaar!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hoelaat komt iedereen aan? Sandra en ik willen dat weten ;3

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:14 ]