• Hallo mede-Quizletvrienden ;3
    Nikki (Assassin) had het idee om een meeting te houden in Utrecht dus bij deze.

    Waar: Utrecht, onder het bord met de vertrektijden/ die 'meet-plek'
    Wanneer: 4 januari
    Hoelaat: half 2?
    Wie komen er?:

    Sandra - Odina - reist vanaf Arnhem
    Nikki - Assassin - reist vanaf Amsterdam met Mitchell
    Mitchell - Oromis - reist vanaf Amsterdam met Nikki
    Ellen - Ardina - reist vanaf Den Bosch
    Sterre - Nehalennia - reist vanaf Rotterdam

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 23:39 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik kom zeker, als ik dit mis ga ik heel zielig doen. Heb al geld apart klaargelegd ;3

    Jella en Marco komen niet en Kim komt alleen als ze ergens een goedkoop treinkaartje kan vinden.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Als iemand vanuit de richting Amsterdam komt, kan die met korting met ons meereizen.


    Your make-up is terrible

    Misschien handig om even nummers uit te wisselen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Decembre schreef:
    Misschien handig om even nummers uit te wisselen

    Handig haha! Gewoon iedereen een pb sturen?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb er ook even bijgezet vanaf waar iedereen reist.. Zo kunnen mensen eventueel met elkaar reizen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik reis vanaf Rotterdam


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Decembre schreef:
    Misschien handig om even nummers uit te wisselen


    Volgens mij heb jij mijn nummer nog.. Tenminste ik denk dat jij dat was.. Die ik wilde meeten.. Ik heb sowieso Sandra's en Nikki's nummer al. :3

    Ardina schreef:
    (...)

    Volgens mij heb jij mijn nummer nog.. Tenminste ik denk dat jij dat was.. Die ik wilde meeten.. Ik heb sowieso Sandra's en Nikki's nummer al. :3


    Ik heb jou nummer ook, en van iedereen die naar de radio gesmst heeft haha. Volgens mij die van Sterre ook.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb jou nummer ook, en van iedereen die naar de radio gesmst heeft haha. Volgens mij die van Sterre ook.


    Hehehehehe. Ik heb wel echt zin in de meeting :3

    Meh, moeder gooit redelijk wat roet in eten.
    We zouden deze vakantie namelijk ook nog naar China Light gaan, in Rotterdam. We gaan óf donderdag, óf vrijdag, óf zaterdag. En waarschijnlijk vrijdag :c Maar het is 's avonds, dus misschien kan ik wel een uurtje komen of zo^^
    Ik reis btw vanaf Nieuwerkerk aan den IJssel, dat ligt tussen Rotterdam en Gouda in :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik wil melden dat het helaas voor mij niet doorgaat.. plots stage. D;

    Ik kom niet. Ik moet trainen en dan zou ik heel vroeg weg moeten en dan ben ik er maar drie uur ofzo en dat vind ik zonde van mijn geld.

    Oh, ik zie net dat ik al niet meer op de lijst stond. Helderziende mensen hier.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 23:54 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ikhebvoeten schreef:
    Ik kom niet. Ik moet trainen en dan zou ik heel vroeg weg moeten en dan ben ik er maar drie uur ofzo en dat vind ik zonde van mijn geld.

    Oh, ik zie net dat ik al niet meer op de lijst stond. Helderziende mensen hier.

    Haha, Ellen had het al gezegd maar wel jammer dat je niet komt! ;c

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 0:34 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Newell schreef:
    (...)
    Haha, Ellen had het al gezegd maar wel jammer dat je niet komt! ;c

    Dat dus. Maar helaaas, niks aan te doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.