• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Slechste intro ooit D:

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 --
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hoe bedoel je... Wat is er nu weer mis... ^^


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Maar MArie, je moet Scarlett nog bij de meisjes zetten. ;D


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    SateGoddess schreef:

    Rol : Liam
    Naam : Liam James Payne
    Leeftijd : 19 jaar
    Geboorteplaats : Wolverhampton
    Nationaliteit : Brits
    Uiterlijk :



    Innerlijk/karakter : Liam is een super lieve jongen, die altijd het beste wilt voor iedereen. Zoals altijd heel veel fans zeggen: Liam beledigen is als het slaan van een puppy. Dat doe je niet! Hij zorgt voor iedereen en alles, is erg slim en houd heel snel van iemand. Hij is niet zo snel onaardig tegen iemand en kan echt honderuit praten met vrienden. Ook houd hij wel van een feestje, maar dan is hij al snel de nuchtere, die al zijn vrienden naar huis rijdt. Hij leert makkelijk.
    Rede : Hij wilde een nieuwe uitdaging en bovendien wilde de andere dit heel graag en ging hij daar in mee.
    Specialiteit in gevechten : Hij heeft mensenkennis en kan meestal onverwachte acties zien aankomen.


    Rol : Louis
    Naam : Louis William Tomlinson
    Leeftijd : 20 jaar, bijna 21
    Geboorteplaats : Doncaster
    Nationaliteit : Brits
    Uiterlijk :



    Innerlijk/karakter : Louis kan heel onserieus, speels en grappig zijn. Hij haalt het liefst de hele tijd grappen uit en ziet overal wel de lol van in. Toch kan hij ook heel bezorgd en verzorgend zijn tegenover zijn familie (zusjes) en zijn beste vrienden, die hij ondertussen als zijn kleine broertjes aanziet. In relaties is hij een echte gentleman, houd van romantiek en zal zijn girlfriend voor de volle 120 % steunen.
    Rede : Van af jongs af aan hield hij ervan om spionnetje te spelen met zijn vriendjes. Nu hij dit in het echt kon worden, pakte hij de kans met beide handen aan.
    Specialiteit in gevechten : Hij is aardig lenig, dus karate en judo trappen en dergelijke zijn voor hem een makkie. Hij kan ook wel redelijk met een geweer overweg, maar met blote handen is hij dus beter.


    De rest komt

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:04 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jullie kunnen niet RP'en. Jullie zijn zo slecht als herten in een woestijn. Ik ben de bom.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    >_<


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    BoomxBoom schreef:
    Jullie kunnen niet RP'en. Jullie zijn zo slecht als herten in een woestijn. Ik ben de bom.


    T-T wat? dit is het rollen topic niet het normale als je dat denkt...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Die spoort niet o_o


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Omg. Die doet dus niet mee >.<


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nog maar 1 iemand ;<


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    OMG! Whaha! Lig in een deuk om haar post, wie is hier degene met maar 12 post.... Whaha! XD "Ik ben de bom" whaha! Lig serieus plat, idioot!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lol, wat heb jij?
    Waarom kom je hier plotseling binnen vallen en gaat alleen maar rare opmerkingen maken? Ga even ergens anders je frustratie kwijt raken.Je doet niet eens mee aan dit RPG>.<
    sorry, voel me niet zo goed :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Lol, wat heb jij?
    Waarom kom je hier plotseling binnen vallen en gaat alleen maar rare opmerkingen maken? Ga even ergens anders je frustratie kwijt raken.Je doet niet eens mee aan dit RPG>.<
    sorry, voel me niet zo goed :'D


    True story. XD ik verveel me...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik ook...


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Lol, wat heb jij?
    Waarom kom je hier plotseling binnen vallen en gaat alleen maar rare opmerkingen maken? Ga even ergens anders je frustratie kwijt raken.Je doet niet eens mee aan dit RPG>.<
    sorry, voel me niet zo goed :'D

    + wie zegt dat herten niet in de woestijn kunnen overleven? En inderdaad, jij bent de 'bom'. Aangezien jij hier weer een ruzie veroorzaakt.(cat)
    En nu stop ik XD


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    LOL HAHAHAHAHA.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."