• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Slechste intro ooit D:

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 --
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    De jongens moeten ook niet vergeten een lijstje in te vullen (: x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol : Zayn Malik
    Naam : Zayn Jawaad Malik
    Leeftijd : 19
    Geboorteplaats : Bradford
    Nationaliteit : Brits
    Uiterlijk :


    Innerlijk/karakter : Zayn staat bekend als een echte bad-boy, als is hij dat totaal niet. Hij is een hele bescheiden en verlegen jongen. Zayn luistert liever dan dat hij zelf praat. Mysterieus en best wel snel jaloers, het is moeilijk om hem boos te krijgen maar als dat je toch is gelukt heb je een probleem. Hij is bang om mensen te verliezen om wie hij geeft, hierdoor kan hij een beetje beschermend overkomen, dit komt ook omdat hij vroeger gepest is door zijn verschillende nationaliteiten. Diep van binnen is hij best wel een beetje onzeker maar dit probeert hij niet te laten zien met behulp van zijn ijdele buitenkant.
    Reden: Toen ze gestopt zijn met zingen, hebben ze dit beslist omdat niemand dit van hen zou verwachten en ze dus niet snel verdacht zouden zijn.
    Specialiteit in gevechten: Zijn snelheid en zijn kracht waarmee hij hard kan slaan en trappen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik zat te twijfelen, maar ik wil wel Liam, zal wel goed komen ! Super idee trouwens.

    Rol : Liam
    Naam : Liam James Payne
    Leeftijd : 19 jaar
    Geboorteplaats : Wolverhampton
    Nationaliteit : Brits
    Uiterlijk :



    Innerlijk/karakter : Liam is een super lieve jongen, die altijd het beste wilt voor iedereen. Zoals altijd heel veel fans zeggen: Liam beledigen is als het slaan van een puppy. Dat doe je niet! Hij zorgt voor iedereen en alles, is erg slim en houd heel snel van iemand. Hij is niet zo snel onaardig tegen iemand en kan echt honderuit praten met vrienden. Ook houd hij wel van een feestje, maar dan is hij al snel de nuchtere, die al zijn vrienden naar huis rijdt. Hij leert makkelijk.
    Rede : Hij wilde een nieuwe uitdaging en bovendien wilde de andere dit heel graag en ging hij daar in mee.
    Specialiteit in gevechten : Hij heeft mensenkennis en kan meestal onverwachte acties zien aankomen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 17:19 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SateGoddess schreef:
    Ik zat te twijfelen, maar ik wil wel Liam, zal wel goed komen ! Super idee trouwens.


    Liam is voor jouw (: En dank je wel! Ik had al zoiets in gedachte maar wist niet echt een verhaallijn.. Sinds ik zondag naar Skyfall was geweest.. XD


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Als alle gereserveerde rollen zijn gemaakt en een leider van de geheime dienst , M en een Quartermaster - dat is zeg maar een technisch hulpje voor de jongens.. Kunnen we beginnen!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    IK HAAT DIE TANDARTS


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    IK HAAT DIE TANDARTS


    Nawh , wat is er gebeurd? :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zijn de meisjes gewoon in Engeland?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Curlies schreef:
    (...)

    Nawh , wat is er gebeurd? :Y)


    Ik heb een soort gel gekregen waardoor ik een uur niet mag eten/drinken en ik heb een gaatje :< Integenstelling tot mijn broer, die heeft er 8 (:<


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    Zijn de meisjes gewoon in Engeland?


    Jup , maar ze kunnen van verschillende landen komen. Bijv. Italië enz.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik vul het lijstje zo in, ben bezig met huiswrrk.--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Curlies schreef:
    (...)

    Liam is voor jouw (: En dank je wel! Ik had al zoiets in gedachte maar wist niet echt een verhaallijn.. Sinds ik zondag naar Skyfall was geweest.. XD


    Ik ga ook nog =D Ben echt benieuwd! James Bond zijn echt geweldig leuke films! Btw, ik hoop dat mijn lijstje goed is. Ik wist niet precies hoe ik Liam verder/beter kon omschrijven, haha x'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SateGoddess schreef:
    (...)

    Ik ga ook nog =D Ben echt benieuwd! James Bond zijn echt geweldig leuke films! Btw, ik hoop dat mijn lijstje goed is. Ik wist niet precies hoe ik Liam verder/beter kon omschrijven, haha x'D


    Hij is goed hoor (: Het is echt een superfilm , ik zweer =D Licence to kill is een James Bond filmtitel :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Hij is goed hoor (: Het is echt een superfilm , ik zweer =D Licence to kill is een James Bond filmtitel :Y)


    Ben benieuwd :Y) En ja dat wist ik, heb ik laatst nog gezien, =)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    IK HEB ZO'N HONGUUUURRR


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."