• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Inspiratie boost. Het gaat maar door, heerlijk!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Verslapen, woo-hoo.

De nieuwe dienstregeling is echt zwaar klote.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Afkickverschijnselen. Ik móét weten hoe the Vampire Diaries afloopt!

"Well, well. Look who we've got here!"

Ik ben een zombie met hoofdpijn, mijn ogen vallen bijna dicht, mijn test ging vreselijk.
    Still, I regret nothing.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Vier uur uitval, misschien worden het er nogmeer. Ik had verdomme uitkunnen slapen (cat):Y)

•*• Lululu •*•

^Haha, ik ook(:
    Leuk hoor, de eerste vier uur vrij(cat)
    Door die protestatie kan ik niet een snaar huis. Ik had ook uit kunnen slapen(cat)

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Eikels, zak door de stront, PLEASE.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Tsja, dat krijg je ervan als je zo graag met mij wilt samenwerken, dan moet je ook mijn regels volgen :Y)

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Muh, morgen 5de uur uitval maar moet een toets inhalen, lekker gepland weer. :x

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ik ben weer lekker bezig zeg (joehoe)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Bleh, die "knappe" gast in de game winkel bleek dan toch niet zo knap te zijn. Cute smile though.
    Oh well.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mijn haar is donkerbruin c: Het is echt een wonder, mijn ouders vonden het serieus móói staan. Ik had echt verwacht dat ze boos zouden zijn.

Ik wil eten, maar mijn wang is nog verdoofd |:

26 - 02 - '16

Chat schreef:
    Ik wil eten, maar mijn wang is nog verdoofd |:

Hahaha, dat lijkt me echt zwaar vervelend.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.