• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ken gewoon al mijn honderd Frans woordjes O.o Nu grammatica nog :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben al de hele tijd druk en praat veel te veel, misschien komt dat door de twee liter Red Bull die ik net gekregen heb.

    Zo knap!


    I'm a goner.

    Jezusmina, ik kan echt niet vijf minuten praten over 'Dreams'. Ik heb nu al zoveel geluld, stomme spreekbeurten.


    everything, in time

    Weet je wat ik nou haat? Van die mensen die zeggen dat ze iemand helemaal niet aardig vinden en daarna lief lachen, interesse tonen en een gesprek volgen om daarna weer te gaan zeuren over die persoon. Hypocriet en achterbaks, bah.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    7 uur en nog niet begonnen met leren :W


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het is dat ik mijn opdrachten af wil hebben om niet nog langer op deze stomme opleiding te zitten, anders zou ik het vertikken om naar stage te gaan. Stelletje profiteurs.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    IK WIL NIET!!!! (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben nu al zenuwachtig voor mijn herkansing van woensdag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Niobe schreef:
    IK WIL NIET!!!! (no_chears)


    IK WIL NIET WERKEN. God damnit.


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil niet naar catechisatie


    26 - 02 - '16

    Snap je dan écht niet dat ik genoeg van je heb?


    Vatican Cameos

    Ik kan niet kiezen tussen twee usernames..


    26 - 02 - '16

    Niet weer die pijn in mijn knie :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yay, ik heb uiteindelijk toch gekozen! Nu ben ik blij snfkdlankl c:


    26 - 02 - '16