• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    En dan zat je half huilend, inmiddels half lachend op school omdat je anderhalf uur te vroeg blijkt te zijn en dus voor niks haast had vanochtend en zwetend aankwam bij de bus die je net haalde. Enige voordeel, jij zat in de bus.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb zoveel zin in vanavond. Ik wil je zo graag weer bij me hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik haat de wind D: Mijn haar zat zo goed, nu is het verneukt!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb je een dagje vrij, kun je verpleegstertje gaan spelen. (cat)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dit is dus precies waar ik bang voor was. Je hebt de hele nacht wakker gelegen omdat je je zorgen om mij maakte, daarom vertel ik niemand iets. Je hoeft je geen zorgen om mij te maken..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oromis schreef:
    Ik haat de wind D: Mijn haar zat zo goed, nu is het verneukt!

    Indeed, wat een kutwind. :\

    Vanavond weer werken. Geen zin in. :'D
    Ik wil de Vampire Diaries kijken, want ik ben er echt verslaafd aan, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik haat dat jaloerse gevoel in m'n maag..


    You are beautiful, you are love.

    Let's program some fucking java!



    EDIT: Ja, zo zit ik vaak achter mijn laptop, omdat die crap niet meewerkt :Y)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 13:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe je dat? Aan jezelf denken?


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik hoop nu eigenlijk wel een beetje dat ik optijd ben straks, en dat die bus geen vertraging heeft. Maar dat heeft ie altijd als ik haast heb. -.-


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    De soundtrack Schindler's List luisteren omdat ik in een goede stemming moet komen voor het schrijven was een slim idee. Het enige nadeel is dat ik er enorm verdrietig van word.


    everything, in time

    Waarom worden er altijd allerlei dingen gepland waar ik niets van af weet op de enige vrij avond die ik heb?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 16:22 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    Vanavond weer werken. Geen zin in. :'D
    Ik wil de Vampire Diaries kijken, want ik ben er echt verslaafd aan, haha.


    Ik ben er ook verslaafd aan, het is echt geweldig :9~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ruzie hebben suckt echt.


    If a writer falls in love with you, you can never die