• Camp Agora


    Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?


    We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.


    Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

    Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay


    Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27


    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dan Clark
    Ik voelde een brede grijns op mijn gezicht verschijnen. ''Ik verheug me al op hun gezichten als ze vastgemaakt worden.'' zei ik.
    ''Hebben jullie alles al? Dan kunnen we ze gaan roepen.''


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Destiny

    Ik zucht en glimlach zwakjes naar hem. Ik ga weer rechtop zitten en vis het pakje sigaretten uit mijn jas.
    Ik steek een sigaret op en blaas de rook uit.
    'Nee, geen bende. Ik had gewoon telkens een andere groep mensen die me hielpen' zeg ik.Ik hou hem het pakje voor, 'ook een?'


    El Diablo.

    Rose
    "Misschien is het beter als we ze even de kans geven om wat te eten... want als ze nog heel de dag, misschien zelfs een stuk van de dag, moeten stappen... We zullen ze ook wat meegeven."
    Het was weer iets typisch voor mij om me zorgen te maken over of ze wel genoeg aten.
    "Moet ik ze gaan roepen... Of wacht roep jij kamer 3 en 4 op rechts, dan ga ik naar kamer 1 en 2 op links. Goed?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brandon Jason Jefferson
    Ik knikte toen ik een sigaret uit het pakje viste. Austin was hier niet, en eentje kon vast geen kwaad. Ik pakte de aansteker van haar aan en stak de sigaret op. Ik inhaleerde even diep en blies toen de rook weer uit.
    'Zo, dat is lang geleden.' grijnsde ik voordat ik nog een hijs nam. Ik zuchtte even.
    'Was ik eindelijk gestopt, begin ik nu weer opnieuw.' zei ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Destiny

    'Sorry' lach ik, en stop het pakje weer terug in mijn jaszak. Ik kijk hem aan en neem nog een trek van de sigaret.
    'Hoe lang geleden?' grijns ik, en gooi mijn haar over een schouder.
    Okee, hoe erg ik het ook haat om toe te geven. Tot nu toe is het nog best gezellig..


    El Diablo.

    Brandon Jason Jefferson
    Het viel me op dat ze zeker niet lelijk was toen ze lachend haar verschuldigingen aanbood.
    'Hoe lang geleden?' grijnsde ze daarna en ze gooide haar haren over haar schouder.
    'Uhm, Austin is nu 3, dus 3 jaar geleden.' grinnik ik en ik blaas de rook van mijn vorige trek genietend in de lucht. Ik had het zeker slechter kunnen treffen met een chagrijnige kamergenoot, tot nu toe was Destiny in ieder geval nog best gezellig, maar wie weet hoe het ging als ik haar beter leren kennen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Destiny

    Ik knik en blaas nog wat rook uit. Ik bestudeer hem even en kom erachter dat hij echt niet lelijk was. Ik had voor eens in mijn leven is geluk, neem ik aan.
    Ik tik wat van de sigaret af, ´Dus.. Wie is Austin?' vraag ik en kijk hem weer aan..


    El Diablo.

    Dan Clark
    Ik knikte. Typisch iets voor mij, om zo op de zaken vooruit te lopen. Ik liep de trap op, richting kamer 3 & 4.
    In kamer 3 trof ik een jongen en een rokend meisje aan. Ze waren gestoord in hun gesprek en het meisje keek me arrogant aan. ''We gaan eten.'' zei ik koel. Dat leek ze een beetje van hun stuk te brengen.''Mag je hier roken? Lekker.'' Ik pakte een sigaret en liep op mijn gemak de kamer uit. Eenmaal op de gang stak ik de sigaret op. Ik had zelf ook een beetje een verslaving.

    Met de peuk in mijn mond opende ik de deur naar de vierde kamer. Er lag een jongen op het bed, oortjes in. Het leek me net zo'n type als Jamie, die zijn volume volgens mij standaard op 100 had staan. Ik liep dus naar hem toe en tikte hem even aan. Geirriteerd deed hij zijn oortjes uit. ''We gaan eten,'' zei ik terwijl ik een rookwalm uitblies.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 20:53 ]


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    haha, nvm

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 20:45 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |Boem terug. Ik neem aan dat Keri en Kyle naar Rose moeten gaan? |


    kindness is never a burden.

    {euhm.. zou je het erg vinden om niet met een ander zijn personage's te spelen?
    Ik bedoel... hoe kan mijn personage nu iets zeggen en hem aantikken, als ik dat niet schreef.
    Dan is het niet gebeurd, snap je?

    ik wil nu niet irritant doen, maar ik zeg het liever voor ik me eraan ga ergeren.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    5TYLE5 schreef:
    |Boem terug. Ik neem aan dat Keri en Kyle naar Rose moeten gaan? |

    {jups
    als je snel bent, kan je haar nog halen, voor ze het huis binnen gaat
    (nu staat ze dus nog voor de deur)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    {euhm.. zou je het erg vinden om niet met een ander zijn personage's te spelen?
    Ik bedoel... hoe kan mijn personage nu iets zeggen en hem aantikken, als ik dat niet schreef.
    Dan is het niet gebeurd, snap je?

    ik wil nu niet irritant doen, maar ik zeg het liever voor ik me eraan ga ergeren.}


    sorry, ik heb hem aangepast.
    Ik ben nog een beetje een groentje in dit alles :P


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Destiny

    Ik zucht geïrriteerd, 'klootzak' mompel ik, doelend op de dude die ons gesprek verstoorde..
    Ik kijk naar Brandon en lach even. 'Dus,. waar hadden we het over?'


    El Diablo.

    Brandon Jason Jefferson
    'Austin is mijn kleine broertje.' zei ik vrolijk. Ineens kwam er een oudere man binnen en ik keek hem geirriteerd aan. 'We gaan eten.' zei hij en ik knikte. Ik had niet eens honger, ik had net thuis gegeten. 'Mag je hier roken? Lekker.' zei hij en hij liep de kamer weer uit.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en stond op van mijn bed. 'Nou, ga je mee?' vroeg ik toen ik mijn hand uit stak naar Destiny om haar omhoog te trekken van haar bed.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.