• Camp Agora


    Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?


    We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.


    Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

    Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay


    Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27


    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Destiny

    Ik glimlach kort en zoen hem dan weer. Moest toegeven, hij was geen slechte kusser.
    Ik leg mijn handen op zijn schouder en bijt zachtjes op zijn onderlip.


    El Diablo.

    Damian Anderson.
    'Ja dat begrijp ik helemaal, ik zat ook liever thuis.' was ik met haar mee eens. 'en ik kan mijn tijd natuurlijk veel beter gebruiken maar laten we gewoon maar een leuke twee maanden van maken.' ik loog zo makkelijk, want het was helemaal niet waar, ik had er geen zin in gehad, van af het begin af aan niet. maar liegen was ook echt een gewoonte geworden, meestal had niemand het door, maar toch was het ook niet helemaal verkeerd, dit kamp, er was onderdak en gratis eten en drinken. Ik nam een slok van mijn drinken en keek haar met mijn vriendelijke bruinen ogen aan. 'En Felicia, heb je zin om iets over jezelf te vertellen?' vroeg ik nieuwsgierig.


    someone out there feels better because you exist

    Felicia Kiara Mancini
    'Ja dat begrijp ik helemaal, ik zat ook liever thuis, en ik kan mijn tijd natuurlijk veel beter gebruiken maar laten we gewoon maar een leuke twee maanden van maken.' zei hij en ik knikte. Ik wist echt wel dat hij loog. Dat zag je zo goed aan hem, en je hoorde het nog in zijn stem ook. Dat had ik door de jaren heen wel ontwikkeld, ik kon het precies aanvoelen wanneer iemand niet de waarheid sprak. 'En Felicia, heb je zin om iets over jezelf te vertellen?' vroeg hij daarna nieuwsgierig.
    'Ik ben Felicia, ik ben 17, en ik hou niet van leugenaars.' zei ik glimlachend.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik trok haar dichter tegen me aan toen ze zachtjes op mijn onderlip beet en haar handen op mijn schouders legde. De smaak van rook en haar lippen door elkaar maakte me nog gekker op haar dan ik al was.
    Ik drukte mijn lippen nog voor een laatste keer zacht op de hare en liet haar toen weer los. Ik stond op om weer terug te lopen naar mijn eigen bed, alsof die hele kus me niks gedaan had.
    'Had ik niet van je verwacht Des.' zei ik grijzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Destiny

    Ik lach even en doe mijn haar weer goed.
    'Ik heb mijn onverwachte acties' lach ik, en stop de sigaret weer in mijn mond.
    Ik grijns onbewust, dit kon nog is een leuke tijd worden...


    El Diablo.

    Damian Anderson.
    recht door zee was ze wel. Even fronste ik, ik had de afgelopen twee jaar toch redelijk veel gelogen en niemand had me door gehad, had zij een gave of was ze een wandelende leugen detector? 'Aangenaam kennis te maken, Felicia, Ik ben Damian, Ik ben 17 jaar, en ik lieg constant.' grapte ik en ik grijns. Ik mocht haar wel. 'En Felicia, hoe kom jij hier terecht?' ik moest het weten, mijn nieuwsgierigheid was te groot.


    someone out there feels better because you exist

    Felicia Kiara Mancini
    'Aangenaam kennis te maken, Felicia, ik ben Damian, ik ben 17 jaar en ik lieg constant.' zei hij grijnzend. 'En Felicia, hoe kom jij hier terecht?' vroeg hij.
    'Meisje zwaar mishandeld.' zuchtte ik toen ik hem glimlachend aankeek.
    Tegen mij moest hij niet liegen, en nu wist hij dat ook. 'Maar meneer, nu heb ik ook het recht om te weten waarom jij hier zit.' zei ik met een engelen lachje op mijn gezicht.

    Brandon Jason Jefferson
    'Ik heb mijn onverwachte acties.' zei ze grijnzend en ze stak haar sigaret weer terug in haar mond.
    'Dat merk ik, maar dat had ik al eerder gemerkt hoor met je opmerkingen over Miss Airbag.' zei ik lachend.
    Ik plofte weer neer op mijn bed en pakte mijn Blackberry om een spelletje te spelen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Destiny

    Ik grijns even als ik eraan denk. 'True' mompel ik.
    Ik vis mijn Iphone van de grond en begin maar wat te tweeten.
    Ik heb niks te doen...


    El Diablo.

    Damian Anderson.
    'Maar meneer, nu heb ik ook het recht om te weten waarom jij hier zit.' zegt ze heel schattig en ik grijns nog breder. 'Hmm oke mevrouw als je het zo graag wilt weten wil ik je het wel vertellen..' glimlachte ik even kort en trok toen een serieus gezicht. 'ik heb een tijdje in het wereldje van loverboys gewerkt.' zo het hoge woord was er uit. Nu wist ze de waarheid. Het zou zonde zijn als ze nu niets meer met me te maken wou hebben, want ik begon haar steeds aardiger te vinden.


    someone out there feels better because you exist

    Felicia Kiara Mancini
    'Hmm oke mevrouw als je het zo graag wilt weten wil ik je het wel vertellen..' glimlachte hij en toen ineens werd hij serieus. 'Ik heb een tijdje in het wereldje van loverboys gewerkt.' zei hij.
    Ik schrok er best wel van. Qua uiterlijk zou hij het inderdaad zo kunnen doen, maar qua innerlijk had ik het echt niet van hem verwacht. Misschien dat hij daarom zo veel loog.
    'Nou ja, dan snap ik dat je wilt veranderen.' zei ik glimlachend. Mijn mening over hem veranderde niet, zo was hij namelijk nog helemaal niet op mij over gekomen.

    [Ik weet even niet hoe ik met Brandon moet reageren, sorry :(]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Destiny

    Na een tijdje stop ik me Iphone weg, en laat me op mijn rug vallen.
    'Ow, het is hier zo saai' zeg ik op een zangerig toontje.
    Ik grinnik kort, en druk mijn sigaret uit..


    El Diablo.

    Damian Anderson.
    Ik zag haar even schrikken maar ze herstelde zich vrij gemakkelijk. 'Ja ik ben er niet trots op, maar het was toen die tijd de enige oplossing.' mompelde ik en staarde eventjes naar mijn handen. Toen keek ik haar lachend aan, 'Ik heb zin om iets leuks te doen, jij ook?' vroeg ik haar en stond op van mijn stoel, die uitleg van die rare activiteit zou me een worst wezen, als het echt zo belangrijk was komen ze me maar roepen.


    someone out there feels better because you exist

    Felicia Kiara Mancini
    'Ja, ik ben er niet trots op, maar het was toen der tijd de enige oplossing.' mompelde hij. 'Ik heb zin om iets leuks te doen, jij ook?' vroeg hij daarna lachend en hij stond op.
    Ik knikte en stond ook op.
    'Zullen we even de bossen ingaan?' vroeg ik glimlachend.

    Brandon Jason Jefferson
    'Weet ik schat.' zei ik zacht en ik ging weer verder met mijn spelletje.
    Ik zat er best wel verdiept in en ik had tenminste iets te doen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Destiny

    Ik grinnik even, en denk na. Wat zal ik doen.. Wat zal ik doen..
    Ik denk goed na en opeens schiet me iets te binnen.
    'Oh ja, ik had de waterpijp bij me' grijns ik, en begin mijn koffers door te zoeken..


    El Diablo.

    Damian Anderson.
    'Lijkt me een goed plan!' Ik grijnsde. Ik had het bos nog niet gezien en was wel benieuwd. Rustig liepen we naar buiten en op de veranda kon ik het bos al zien liggen. Weer snoof ik de frisse lucht op, oh wat was het heerlijk buiten. 'Hey Felicia, laat eens zien hoe snel je bent?' ik grinnik 'wie als laatste in het bos is, is een ......' het laatste was niet te horen want ik was al weg gesprint. Ik had een redelijk goede conditie gekregen door de bezoekjes aan het fitnesscentrum. Ik voelde me even helemaal vrij.


    someone out there feels better because you exist

    Felicia Kiara Mancini
    'Ja joh, zal ik doen op mijn hakken van 12 centimeter gek.' zei ik maar hij was al weg gesprint. Ik kon me er niet druk om maken en liep rustig het bos in. Dit was zo slecht voor mijn voeten, maar ja, ik had nou eenmaal geen tijd gekregen om van schoenen te wisselen. Dus als ik pijn kreeg mocht hij me mooi naar huis dragen. Eigen schuld dikke bult.

    Destiny
    'Waterpijp.' zei ik grinnikend en ik legde mijn Blackberry naast me neer.
    'Kan je het allemaal vinden?' vroeg ik toen ik zag hoe ze in haar overvolle koffer zat te graaien.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.