• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    Voel jij je geroepen om een columnist te worden? Schrijf je dan hier in.

    Je stuurt een column in van ongeveer 500 woorden. Het is niet de bedoeling dat je een hele story schrijft. Probeer je rond de 500 woorden te baseren en neig niet teveel naar 1000 woorden. Er is geen thema dus je bent vrij om te kiezen over wat je schrijft.

    De laatste inschrijfdag is 9 december. Daarna wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.


    Wat is dat nu, een columnist op Quizlet?
    Je hebt 1 kadertje meer bij creaties, namelijk mijn columns. Daar staan al jouw columns opgesomd en kun je een nieuwe aanmaken.
    Het is de bedoeling om minstens 1 column in de 2 weken te schrijven. Het kan natuulijk wel eens zijn dat je echt een maand geen inspiratie hebt, dan laat je dit gewoon weten en is er geen probleem. Probeer dan gewoon zo snel mogelijk iets te schrijven.

    Een column is een schrijfsel waarin je zaken aankaart die je nauw aan het hart liggen. Zoals frustraties, problemen, dingen die je net wél goed vind, opmerkingen. Het is dus geen dagboekfragment, maar zo'n fragment wordt vaak gebruikt om zo'n bemerking te versterken/ te verduidelijken.

    Het is net zoals iedere crewfunctie een erebaantje. Je krijgt er dus eigenlijk niets voor. Maar het is dus geen crewfunctie. Je kan niet in een forum voor alleen columnisten of in een ander crewforum. Je krijgt ook geen kleurtje of GM. Het is dus echt een baantje waarvoor je kiest omdat je graag schrijft en graag jouw mening wil delen met de rest van Quizlet.


    Succes!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 18:54 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wauw, dat zou ik supergraag doen. Ik lees het vaak, maar ik heb het nog nooit zelf geschreven.
    Achja, niet geschoten is altijd mis (:


    The pen is the tongue of the mind

    Ingeleverd, nu maar hopen dat het iets wordt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het lijkt me heel leuk! Ik wou het ook al heel graag doen, al een tijdje, maar ik heb het nu helaas de hele tijd veel te druk :c


    Tijd voor koffie.

    -mijn topics- (:
    'k Zal nog zien of ik op een idee kom.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Iphegenia schreef:
    -mijn topics- (:
    'k Zal nog zien of ik op een idee kom.


    Neem je column die je mij eens hebt laten lezen? C:
    Ik vond 'm geslaagd. (':


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    Neem je column die je mij eens hebt laten lezen? C:
    Ik vond 'm geslaagd. (':

    Ik veronderstel dat ik die niet mag gebruiken.
    Hij moet waarschijnlijk hiervoor geschreven zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Iphegenia schreef:
    (...)
    Ik veronderstel dat ik die niet mag gebruiken.
    Hij moet waarschijnlijk hiervoor geschreven zijn.


    Oh ja, shit. Dan had ik eigenlijk beter m'n mond gehouden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ooh, leuk. Ik ga nog even nadenken of ik dit wel red qua creativiteit en school combineren.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    230710 schreef:
    (...)

    Oh ja, shit. Dan had ik eigenlijk beter m'n mond gehouden.

    Ik zou hem auto toch niet inzenden, aangezien Evelien in ons topic zit. En zelfs dan al niet. ;p


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zeg, is een column schrijven een soort wedstrijd ofzo? want ik snap het niet egt of kun je dit gewoon ook doen voor de fun? x


    Just keep on smiling. (:

    HaiilyHeart schreef:
    Zeg, is een column schrijven een soort wedstrijd ofzo? want ik snap het niet egt of kun je dit gewoon ook doen voor de fun? x


    Nee, een wedstrijd is het zeker niet. (':
    Je schrijft gewoon wanneer je zin hebt & je een onderwerp hebt waarover je het wilt hebben. Daarin vertel je jouw mening over van alles en nog wat. Of dat denk ik toch. :'D
    Lees er anders eens een paar. C:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    HaiilyHeart schreef:
    Zeg, is een column schrijven een soort wedstrijd ofzo? want ik snap het niet egt of kun je dit gewoon ook doen voor de fun? x

    Dit is wel, zeg maar, een wedstrijd. De besten mogen offiële columnisten van Quizlet worden.
    We hebben er nu enkelen, maar er komen te weinig columns, dus zoeken we nieuwe actieve columnisten. =)

    Je kan het ook gewoon doen voor de fun, maar dat is dan in een story of blog. Niet als een officiële column van Quizlet. =)

    Hier staan de officiële columns


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik twijfel of ik me in zal schrijven, niet geschoten is altijd mis. Maar heb ik hier voor genoeg inspiratie steeds. Hmmmm....

    Camui schreef:
    Ik twijfel of ik me in zal schrijven, niet geschoten is altijd mis. Maar heb ik hier voor genoeg inspiratie steeds. Hmmmm....

    Je zou minstens 1x in de 1,5/2 weken moeten schrijven.

    Ik los het zelf meestal op met gewoon schrijven als ik inspiratie heb. Heb ik inspiratie voor 3 columns, zet ik er 1 online en zet ik de andere 2 in de koelkast voor als ik eens geen inspiratie heb. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dit is wel, zeg maar, een wedstrijd. De besten mogen offiële columnisten van Quizlet worden.
    We hebben er nu enkelen, maar er komen te weinig columns, dus zoeken we nieuwe actieve columnisten. =)

    Je kan het ook gewoon doen voor de fun, maar dat is dan in een story of blog. Niet als een officiële column van Quizlet. =)

    Hier staan de officiële columns


    Oh, ik dacht dat ze het uiteindelijk schrijven van colums bedoelde, als ze verkozen zou zijn. xd


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.