• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    Voel jij je geroepen om een columnist te worden? Schrijf je dan hier in.

    Je stuurt een column in van ongeveer 500 woorden. Het is niet de bedoeling dat je een hele story schrijft. Probeer je rond de 500 woorden te baseren en neig niet teveel naar 1000 woorden. Er is geen thema dus je bent vrij om te kiezen over wat je schrijft.

    De laatste inschrijfdag is 9 december. Daarna wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.


    Wat is dat nu, een columnist op Quizlet?
    Je hebt 1 kadertje meer bij creaties, namelijk mijn columns. Daar staan al jouw columns opgesomd en kun je een nieuwe aanmaken.
    Het is de bedoeling om minstens 1 column in de 2 weken te schrijven. Het kan natuulijk wel eens zijn dat je echt een maand geen inspiratie hebt, dan laat je dit gewoon weten en is er geen probleem. Probeer dan gewoon zo snel mogelijk iets te schrijven.

    Een column is een schrijfsel waarin je zaken aankaart die je nauw aan het hart liggen. Zoals frustraties, problemen, dingen die je net wél goed vind, opmerkingen. Het is dus geen dagboekfragment, maar zo'n fragment wordt vaak gebruikt om zo'n bemerking te versterken/ te verduidelijken.

    Het is net zoals iedere crewfunctie een erebaantje. Je krijgt er dus eigenlijk niets voor. Maar het is dus geen crewfunctie. Je kan niet in een forum voor alleen columnisten of in een ander crewforum. Je krijgt ook geen kleurtje of GM. Het is dus echt een baantje waarvoor je kiest omdat je graag schrijft en graag jouw mening wil delen met de rest van Quizlet.


    Succes!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 18:54 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    230710 schreef:
    (...)

    Oh, ik dacht dat ze het uiteindelijk schrijven van colums bedoelde, als ze verkozen zou zijn. xd

    Neuh, dat is geen wedstrijd. Als je het meeste aantal columns wil hebben, ga je veel moeten schrijven want Andrea en ik doen het al sinds de 1e generatie. =P
    Ik weet echt niet hoeveel columns ik heb gepubliceerd. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Neuh, dat is geen wedstrijd. Als je het meeste aantal columns wil hebben, ga je veel moeten schrijven want Andrea en ik doen het al sinds de 1e generatie. =P
    Ik weet echt niet hoeveel columns ik heb gepubliceerd. :')


    *gaat tellen*
    49 :Y)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 15:31 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    *gaat tellen*
    49 :Y)

    Eigenlijk wel weinig. :')
    Als je weet dat ik binnen 2-3 maanden ofzo het al 2 jaar doe. =P
    Dat zou dan iets van 25-26-27 per jaar zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Eigenlijk wel weinig. :')
    Als je weet dat ik binnen 2-3 maanden ofzo het al 2 jaar doe. =P
    Dat zou dan iets van 25-26-27 per jaar zijn.


    En 25 maal twee is 50. Dus je moet er nog minstens één, maximaal vijf schrijven binnen de komende 2/3 maanden. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    En 25 maal twee is 50. Dus je moet er nog minstens één, maximaal vijf schrijven binnen de komende 2/3 maanden. ^^

    Ik schrijf gewoon op mijn temo door. Ik denk niet aan aantallen. =P

    Columns schrijven is... uw eigen ding doen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wel een idee, maar nog niet de perfecte oplossing om het goed te schrijven. s:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Oh ja, een grote tip: als je enige kans wil maken, zet dan geen schrijffouten in je reacties op dit topic. Zorg er ook voor dat je er zeker geen in je aanmelding hebt! Daar knap ik - en veel bèta's samen met mij - echt op af.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Oh ja, een grote tip: als je enige kans wil maken, zet dan geen schrijffouten in je reacties op dit topic. Zorg er ook voor dat je er zeker geen in je aanmelding hebt! Daar knap ik - en veel bèta's samen met mij - echt op af.


    Lezen jullie ze ook dan? c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    Lezen jullie ze ook dan? c:


    Jap (wbw) sommigen dan toch. Er zijn ook bèta's die zich aanmelden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 22:21 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Oh ja, een grote tip: als je enige kans wil maken, zet dan geen schrijffouten in je reacties op dit topic. Zorg er ook voor dat je er zeker geen in je aanmelding hebt! Daar knap ik - en veel bèta's samen met mij - echt op af.

    For some strange reason I'm gettin' scared D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    For some strange reason I'm gettin' scared D:.


    Zijn we dan zo eng? (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Zijn we dan zo eng? (;

    JA.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Frodo schreef:
    Oh ja, een grote tip: als je enige kans wil maken, zet dan geen schrijffouten in je reacties op dit topic. Zorg er ook voor dat je er zeker geen in je aanmelding hebt! Daar knap ik - en veel bèta's samen met mij - echt op af.


    Wil niet lullig doen, maar op zich staat een aanmelding los van reacties op topics...

    Fili schreef:
    (...)

    Wil niet lullig doen, maar op zich staat een aanmelding los van reacties op topics...

    Dat is wel te hopen, ja!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Fili schreef:
    (...)

    Wil niet lullig doen, maar op zich staat een aanmelding los van reacties op topics...


    Als ik in dit topic een reactie zie staan met enorme spelfouten in, onthoud ik die naam voor wanneer ik de aanmeldingen bekijk. Dus eigenlijk wel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien