• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    Voel jij je geroepen om een columnist te worden? Schrijf je dan hier in.

    Je stuurt een column in van ongeveer 500 woorden. Het is niet de bedoeling dat je een hele story schrijft. Probeer je rond de 500 woorden te baseren en neig niet teveel naar 1000 woorden. Er is geen thema dus je bent vrij om te kiezen over wat je schrijft.

    De laatste inschrijfdag is 9 december. Daarna wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.


    Wat is dat nu, een columnist op Quizlet?
    Je hebt 1 kadertje meer bij creaties, namelijk mijn columns. Daar staan al jouw columns opgesomd en kun je een nieuwe aanmaken.
    Het is de bedoeling om minstens 1 column in de 2 weken te schrijven. Het kan natuulijk wel eens zijn dat je echt een maand geen inspiratie hebt, dan laat je dit gewoon weten en is er geen probleem. Probeer dan gewoon zo snel mogelijk iets te schrijven.

    Een column is een schrijfsel waarin je zaken aankaart die je nauw aan het hart liggen. Zoals frustraties, problemen, dingen die je net wél goed vind, opmerkingen. Het is dus geen dagboekfragment, maar zo'n fragment wordt vaak gebruikt om zo'n bemerking te versterken/ te verduidelijken.

    Het is net zoals iedere crewfunctie een erebaantje. Je krijgt er dus eigenlijk niets voor. Maar het is dus geen crewfunctie. Je kan niet in een forum voor alleen columnisten of in een ander crewforum. Je krijgt ook geen kleurtje of GM. Het is dus echt een baantje waarvoor je kiest omdat je graag schrijft en graag jouw mening wil delen met de rest van Quizlet.


    Succes!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 18:54 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Frodo schreef:
    (...)

    Jap (wbw) sommigen dan toch. Er zijn ook bèta's die zich aanmelden.


    Die smiley.
    Dan ga ik 'm maar nog een paar keer herlezen. ;3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Frodo schreef:
    (...)

    Als ik in dit topic een reactie zie staan met enorme spelfouten in, onthoud ik die naam voor wanneer ik de aanmeldingen bekijk. Dus eigenlijk wel.

    Psst, er staat ook een fout in je eigen bericht. Sorry $:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Frodo schreef:
    Oh ja, een grote tip: als je enige kans wil maken, zet dan geen schrijffouten in je reacties op dit topic. Zorg er ook voor dat je er zeker geen in je aanmelding hebt! Daar knap ik - en veel bèta's samen met mij - echt op af.
    Ik hoop dat één foutje geen kwaad kan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    230710 schreef:
    (...)

    Die smiley.
    Dan ga ik 'm maar nog een paar keer herlezen. ;3

    Hé, Melissa, doe je ook mee? Nice! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Horizons schreef:
    (...)Ik hoop dat één foutje geen kwaad kan.


    Natuurlijk niet (: maar als je bijvoorbeeld msn-taal gaat gebruiken hier..


    En voor de schrijffouten die ik schrijf; op dit moment zit ik op de laptop van mijn tante waarvan sommige letters half werken, dus dat ligt daaraan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Als ik in dit topic een reactie zie staan met enorme spelfouten in, onthoud ik die naam voor wanneer ik de aanmeldingen bekijk. Dus eigenlijk wel.


    Een spelfout kan door het kleinste ding komen (denk aan mobieltjes, per ongeluk een toets dubbel indrukken etc). Dus nee, je hoort het topic niet te gebruiken voor de aanmeldingen, dat is ook nog nooit eerder gedaan. Een aanmelding is een aanmelding. Wat een persoon buiten die aanmeldingen doet is aan die persoon zelf. Daarnaast gaan we ook verder geen columns nakijken dus gaat het sowieso alleen maar om de aanmelding, niet of een persoon fouten heeft op het forum of in een gastenboekbericht etc.

    Frodo schreef:
    (...)

    Natuurlijk niet (: maar als je bijvoorbeeld msn-taal gaat gebruiken hier..


    En voor de schrijffouten die ik schrijf; op dit moment zit ik op de laptop van mijn tante waarvan sommige letters half werken, dus dat ligt daaraan.

    Het was ook niet aanvallend bedoeld, want ik mag je heel erg graag! (: Alleen het is nou niet bepaald zo, dat ik al mijn topic-berichten op fouten ga controleren dus er staan vast vaak genoeg fouten in mijn berichten. $: Ik vind het dan vervelend om te horen dat daar op gelet wordt en dat je daarop afgewezen kunt worden.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Fili schreef:
    (...)

    Een spelfout kan door het kleinste ding komen (denk aan mobieltjes, per ongeluk een toets dubbel indrukken etc). Dus nee, je hoort het topic niet te gebruiken voor de aanmeldingen, dat is ook nog nooit eerder gedaan. Een aanmelding is een aanmelding. Wat een persoon buiten die aanmeldingen doet is aan die persoon zelf. Daarnaast gaan we ook verder geen columns nakijken dus gaat het sowieso alleen maar om de aanmelding, niet of een persoon fouten heeft op het forum of in een gastenboekbericht etc.


    Als ik 'egt' zie staan in plaats van 'echt', dan is dit meestal niet per ongeluk. Toch?
    Maar je hebt gelijk, als ze zo typen op het forum, zullen ze dat ook wel doen in hun aanmelding.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Als ik 'egt' zie staan in plaats van 'echt', dan is dit meestal niet per ongeluk. Toch?
    Maar je hebt gelijk, als ze zo typen op het forum, zullen ze dat ook wel doen in hun aanmelding.


    Daarom, en de 'egt-type' gaat dat soort dingen echt niet veranderen in een column, no worries (;

    Novembre schreef:
    (...)
    Hé, Melissa, doe je ook mee? Nice! (:


    Ja, alleen heb ik er al twee geschreven en ben ik aan een derde bezig, en weet ik niet welke ik moet kiezen. xd


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Novembre schreef:
    (...)
    Het was ook niet aanvallend bedoeld, want ik mag je heel erg graag! (: Alleen het is nou niet bepaald zo, dat ik al mijn topic-berichten op fouten ga controleren dus er staan vast vaak genoeg fouten in mijn berichten. $: Ik vind het dan vervelend om te horen dat daar op gelet wordt en dat je daarop afgewezen kunt worden.


    Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt (; bij van die overduidelijke fouten bedoel ik.. maar zoals ik al gezegd heb tegen Fili: wie zo'n grote fouten maakt op het forum, zal dat ook doen in zijn/haar aanmelding. (en nee, ik heb het hier niet over jou)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Als ik 'egt' zie staan in plaats van 'echt', dan is dit meestal niet per ongeluk. Toch?
    Maar je hebt gelijk, als ze zo typen op het forum, zullen ze dat ook wel doen in hun aanmelding.

    Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Daar kan ik me ook zo aan ergeren, maar als ik op het forum een fout in een werkwoord tegenkom, ga ik ze daar niet meteen op afrekenen. Als ze dit zelf niet doorhebben, zie je het in hun aanmelding inderdaad ook wel terug. Alleen iedereen kan door de snelheid in een topic-bericht wel eens fouten maken. In een topic typ ik soms ook wel berichten die echt amper te begrijpen zijn en ik laat meestal woorden weg, zodat het minder tijd kost. (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    230710 schreef:
    (...)

    Ja, alleen heb ik er al twee geschreven en ben ik aan een derde bezig, en weet ik niet welke ik moet kiezen. xd

    Haha, sukkel. Mag ik er één lenen. (;


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Novembre schreef:
    (...)
    Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Daar kan ik me ook zo aan ergeren, maar als ik op het forum een fout in een werkwoord tegenkom, ga ik ze daar niet meteen op afrekenen. Als ze dit zelf niet doorhebben, zie je het in hun aanmelding inderdaad ook wel terug. Alleen iedereen kan door de snelheid in een topic-bericht wel eens fouten maken. In een topic typ ik soms ook wel berichten die echt amper te begrijpen zijn en ik laat meestal woorden weg, zodat het minder tijd kost. (':


    Daar heb je helemaal gelijk in (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Daar heb je helemaal gelijk in (:

    Yay. Ghehe.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.