• Rpg door MadEyeMoody

    De onsterfelijken

    De Wayward High School, een kost school gelegen in een klein dorpje in California.
    De school die bekend staat om hun goede sporters en prestaties,
    Maar ook een school die niet alleen maar bewoond wordt door mensen, ook voor de onsterfelijken is het vaak een plek waar ze bij elkaar komen en een tijdje verblijven tot ze een andere plaats hebben om heen te gaan, of een plaats waar ze contact zoeken met andere onsterfelijken.

    De onsterfelijken hebben hun onsterfelijkheid te danken aan de rode drank die ze drinken, deze zou tot ongeveer 100 jaar onsterfelijkheid geven, maar aangezien de meesten van hen het vaker drinken dan eens in de 100 jaar is het enigszins verslavend en kun je steeds minder lang zonder.
    Deze drank verschaft niet alleen onsterfelijkheid maar ook verschillende gaven, deze zijn: Gedachten lezen en dingen via gedachten doorsturen –al kunnen verder gevorderde onsterfelijken hun gedachten blokkeren voor andere onsterfelijken- de gave om aura’s te zien. Sommige zijn ook verschillend, terwijl de een mensen kan manipuleren kan de ander merken wanneer iemand zijn gedachten leest.

    Ook is er een verschil tussen slechte en goede onsterfelijken, de slechte zijn vooral te herkennen doordat ze vaak een Ouroboros tattoo dragen, deze zijn vaak niet altijd goedaardig en vooral niet tegen de goede onsterfelijken.

    Mensen:
    -Jules Leo Bridgemonte Annabeth
    -Sky Heath St. JamesSquib
    -Arya Raven Benoist Neiva
    -

    Onsterfelijken:
    - Alexander -Alex- Nathaniel Scagotti -Mensen manipuleren- MadEyeMoody
    - Hazel Jolien Cambridge Annabeth
    - Kayleigh Beale IrishCharm
    - Aimee Rosemismi
    -Meisje gereserveerd door HurtedHeart
    -Jongen gereserveerd doorHurtedHeart


    Invul-lijst-ding
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Mens/Onsterfelijke:
    Slecht/Goed
    Speciale kracht: -dit hoeft een onsterfelijke niet te hebben, het kan.-
    Innerlijk:
    Uiterlijk: -Met foto-
    Extra:


    Grotendeels naar de boeken van Alyson Noel.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    YOU INSANE? HET IS HIGH SCHOOL, ELLIE. JENSEN EN IAN ZIJN VIJF-EN-DERTIG. XDDDD

    Andere keer misschien? Ik heb een nieuwe RPG. :3


    help

    Pfff.. So what?
    Ze lijken niet 35 XD

    Wat voor rpg? :D

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:43 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Weet er iemand nog een achternaam?? xD

    mismi schreef:
    Weet er iemand nog een achternaam?? xD


    Hmmm....

    Lancaster, Eaglewise, Hawthorne, Magain, Kingsley, Ludwig, McLaughlin, Chapman, Pendragon?


    help

    Ik ga proberen vanavond in te vullen.


    help

    Naam: Sky Heath St. James
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Mens/Onsterfelijke: Mens
    Slecht/Goed Onpartijdig
    Speciale kracht: -dit hoeft een onsterfelijke niet te hebben, het kan.- niet van toepassing
    Innerlijk: Sky kan eigenlijk met iedereen wel goed overweg. Hij maakt zich niet druk, sociaal en eerlijk. Hij is sportief waardoor hij bij zowel het basketbal als het zwemteam van de school zit, zijn acedemische prestaties zijn stukken minder goed maar hij maakt zich daar niet zo druk om en ook zijn docenten zijn gestopt met hem proberen iets te leren.Hoewel hij populair is heeft hij geen echte vrienden en dat is iets waar hij regelmatig behoorlijk van kan balen.
    Uiterlijk: [


    Sky is 1, 86 en gespierd. Hij is blank. Hij heeft donkerbruin aar dat in de zon een koperachtige gloed krijgt. Hij heeft redelijk grote, bruine ogen die aan hertenogen doen denken. Aardig wat meiden vinden hem aantrekkelijk.
    Extra: -


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    Naam: Sky Heath St. James
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Mens/Onsterfelijke: Mens
    Slecht/Goed Onpartijdig
    Speciale kracht: -dit hoeft een onsterfelijke niet te hebben, het kan.- niet van toepassing
    Innerlijk: Sky kan eigenlijk met iedereen wel goed overweg. Hij maakt zich niet druk, sociaal en eerlijk. Hij is sportief waardoor hij bij zowel het basketbal als het zwemteam van de school zit, zijn acedemische prestaties zijn stukken minder goed maar hij maakt zich daar niet zo druk om en ook zijn docenten zijn gestopt met hem proberen iets te leren.Hoewel hij populair is heeft hij geen echte vrienden en dat is iets waar hij regelmatig behoorlijk van kan balen.
    Uiterlijk: [


    Sky is 1, 86 en gespierd. Hij is blank. Hij heeft donkerbruin aar dat in de zon een koperachtige gloed krijgt. Hij heeft redelijk grote, bruine ogen die aan hertenogen doen denken. Aardig wat meiden vinden hem aantrekkelijk.
    Extra: -


    FHUZIDZAA. I was going to use him. :/

    Maarja.


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    FHUZIDZAA. I was going to use him. :/

    Maarja.

    dan doe je dat, zijn het broers ofzo


    Remember to be ridiculous.

    Zou ik een vrouwelijke mens mogen reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neiva schreef:
    Zou ik een vrouwelijke mens mogen reserveren?


    Tuurlijk ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Moet je voor mens ook goed/slecht invullen? En die hebben toch geen speciale kracht lijkt me?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neiva schreef:
    Moet je voor mens ook goed/slecht invullen? En die hebben toch geen speciale kracht lijkt me?


    Nop, die twee hoeven niet voor mensen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik kan niet kiezen of ik voor uiterlijk Vanessa Hudgens mét of juist zonder pony zal doen :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Arya Raven Benoist
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouwelijk
    Mens/Onsterfelijke: Mens
    Innerlijk: komt
    Uiterlijk:



    Extra: komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Jules Leo Bridgemonte
    Leeftijd: Achttien.
    Geslacht: Mannelijk.
    Mens
    Innerlijk: Komt.
    Uiterlijk:



    Grant Gustin.
    Extra: Komt ook nog.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:48 ]


    help