• Hey iedereen,
    Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik wil heel graag mijn serie kijken alleen is mijn laptop een bitch. Telkens als ik wil internetten komt er iets in beeld over dat de DNS lookup is mislukt.
    Nu heb ik werkelijk geen idee wat dat is en ik word niet veel wijzer van antwoorden die op internet staan (die zoek ik op met mn telefoon)
    Is er toevallig een held die weet hoe ik dit op een hopelijk makkelijke manier kan oplossen? (:

    B.v.d.


    Me so good.

    Al geprobeerd opnieuw op te starten?


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Al geprobeerd opnieuw op te starten?

    Al een aantal keer, het werkt niet. Ook internetkabel uitgetrokken maar toen deed hij het ook niet.


    Me so good.

    Claflin schreef:
    (...)
    Al een aantal keer, het werkt niet. Ook internetkabel uitgetrokken maar toen deed hij het ook niet.


    Er was een manier om je verbinding er even helemaal uit te halen en daarna weer opnieuw op te zetten, waardoor je ook het wachtwoord weer opnieuw moet instellen, soms helpt dat. Maar ik weet niet meer hoe dat heet of hoe dat moet. ;x


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Er was een manier om je verbinding er even helemaal uit te halen en daarna weer opnieuw op te zetten, waardoor je ook het wachtwoord weer opnieuw moet instellen, soms helpt dat. Maar ik weet niet meer hoe dat heet of hoe dat moet. ;x

    Hahaha toch bedankt!


    Me so good.

    Heb je je IP intestellingen veranderd / zijn die veranderd? Want daardoor zou het kunnen komen. Welke versie van Windows heb je? Dan kan ik je namelijk helpen :Y)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 14:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Heb je je IP intestellingen veranderd / zijn die veranderd? Want daardoor zou het kunnen komen. Welke versie van Windows heb je?

    Voor zover ik weet is er niks veranderd en vgm windows2007?


    Me so good.

    Claflin schreef:
    (...)
    Voor zover ik weet is er niks veranderd en vgm windows2007?

    Windows 2007 bestaat niet. Bedoel je Windows 7?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Windows 2007 bestaat niet. Bedoel je Windows 7?

    Ik zou het echt niet weten.. bestaat windowsxp wel?


    Me so good.

    Aah gelukkig hij doet t weer thanks to daddy.
    Titan en Cas bedankt voor t reageren! (:


    Me so good.

    Claflin schreef:
    (...)
    Ik zou het echt niet weten.. bestaat windowsxp wel?

    Ja, die bestaat. Goed, we doen het anders, waarop lijkt je computer het meest? 1,2 of 3?

    1


    2


    3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.