• Nhaaajaa ;
    Ik ben dus net terug van de orthodontiste ..
    Heb net mijn blokjesbeugel gekregen .
    'k ben 'm nu al beu .. -.-'
    En ik heb honger ! :] maar mag dus nog niet eten :[
    Wie heeft er hier nog zo'n beugel ? =)
    Any tips ofzoo ?

    xoxo


    /

    Ik heb geen beugel, wel nodig enzo. Maar wij hebben het geld er niet voor ¬¬ Echt klote, maja. Je doet er niks aan. o-o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Weinig mensen met 'n beugel precies ...
    Had ik niet verwacht .. =D


    /

    ik heb hem, volgens mij. (ja want in NL heet dat een plaatjesbeugel maar ik weet niet wat hetzefde is x'D)

    Maar een tip;
    Spoelen met kamille thee, heel vies, maar het verzacht wel. En als je honger hbt; gewoon eten x3

    ik heb hem, volgens mij. (ja want in NL heet dat een plaatjesbeugel maar ik weet niet wat hetzefde is x'D)

    Maar een tip;
    Spoelen met kamille thee, heel vies, maar het verzacht wel. En als je honger hbt; gewoon eten x3


    Plaatjesbeugel ? =D
    't Zal wel hetzelfde zijn ; plaatjes, blokjes, allemaal hetzelfde ... =)

    Dankje voor de tips =D


    /

    Ik heb hem ook ,!!

    En Inderdaad in het begin is het Super Irritant en kut,Maar wanneer je hem langer hebt,Verneem je hemm niet eens meer ^^
    Komt wel goed orr schaat! =]

    x

    Ik heb een blokjesbeugel x'D Oftewel slotjes x'D Nja ik heb er echt geen last van, ik voel ze nieteens. Mja in het begin is het wennen enzo, maar als je het draadje hebt dan worden je tanden echt heel snel recht! En als het pijn doet aan je wang ofzo moet je er een beetje was op doen:P

    Of heb jij een blokbeugel? (Zo'n roze ruimteschip in je bek)


    a figment of your imagination

    (...)

    Plaatjesbeugel ? =D
    't Zal wel hetzelfde zijn ; plaatjes, blokjes, allemaal hetzelfde ... =)

    Dankje voor de tips =D

    Graag gedaan hoor,
    maar bij mij was het, toen ik voor de 2e keer terug ging naar die ortho-dignes, toen draaiden ze die echt über-strak aan en toen deed het bij mij nóg meer pijn als toen ik hem kreeg.
    Ohja, en het is in het begin ook handig als je de korstjes van het brood afsnijdt en alles in hele kleine stukjes snijdt.

    ik heb er 1 gehad XP hij deed eerst pijn maar je raakt eraan gewend, het voelt zelfs raar als hij er weer uit is XP ik at de eerste week alleen maar soep XD


    Choke on the words that were your last goodbye.

    nope ik heb er geen,,
    maar zo'n kind waar ik eerst mee om ging had er ook een,,
    zij had veel last met eten, en blaren in haar mond


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ik heb een nachtbeugel .__.


    I don't need words to feel those lips.

    ik heb da
    al 1jaar en 10dagen


    Gilles (ll)

    ik heb die en eind dit jaar mag ie af
    en nu moet IK naar de tandarts

    k heb er ene gehad

    in het begin doet het wel pijn enz maar dat is maar de eerste week, k zou gewoon zachte dingen ete al k u was zolang het pijn doet toch

    na de 1ste week at k gewoon terug gelijk ervoorxD


    You're a star in heaven.

    De tandartst zei eerst tegen mij dat ik dr 1 moest.Maar later begon ie dr nooit meer over.En ik heb nog steeds goeie tanden^^


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik heb er geen maar ik heb er wel een gehad. Allen mog ik al gelijk eten niet dat nodig was want ik kon drie dagen niets hard of lkkers eten.:S En als tip zou ik alles doen wat hij zegt ben je er sneller van af. Als je helastiekjes moet dragen doe dat dan ook en niet wachten tot dat je weer bijna naar de orto moet.

    X.(baby)