• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    [Is Allison nieuw of niet ?]


    [Ja, ze is nieuw (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (ik ga maar eens proberen te slapen, goodnight .(flower)


    someone out there feels better because you exist

    Andrew Brown

    'Even kijken, eerst aan jou gedacht, toen eerste autorijlessen gehad, toen weer aan jou gedacht, en niet vergeten te eten en drinken natuurlijk, weer aan jou gedacht... Geslapen, en zelfs in mijn dromen dacht ik aan je' zegt hij waardoor ik een glimlach. 'Wat ben je toch lief' zeg ik en druk een kusje op mijn neus. Al we het hebben over het denken had ik niet veel anders gedaan, Danny was gewoon niet uit mijn gedachte te krijgen. Tuurlijk had ik ook wel dingen gedaan maar eigenlijk was Danny dan alsnog in mijn gedachten. Ik vond het nog steeds wel jammer dat ik nooit naar hem toe kon in het weekend door zijn ouders maar het is maar niet anders. Daar moet ik maar mee leren leven, ach ik zag Danny nu toch best vaak dus zo erg was het nou ook weer niet dat ik dan niet naar hem kon. Al had ik toch wel liever gehad dat zijn ouders me gewoon accepteerden, of nou eigenlijk onze relatie. 'Hoe gingen je rijlessen eigenlijk?" vraag ik hem dan. Ik voel zijn hoofd die die op mijn schouder legt en ik streel even kort door zijn haar.

    [Good night ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik lachte, "Als het om eten gaat moet je rap zijn bij mij" zei ik met een lachje. Ik keek de kantine rond en trok verbaasd mijn wenkbrauwen op. Of er was iets mis met deze kantine en het eten, of niemand kwam naar hier op dit tijdstip. "Oké, wat is er mis met deze kantine ?" vroeg ik maar direct aan Matt. Ik keek hem serieus aan aangezien ik er echt in geloofde dat er iets mis was. Ik keek nogmaals rond en beet op mijn lip. Waarom had ik niet gewoon wat uitleg gevraagd aan de mensen die hier al waren geweest ? Hier stond ik dan in mijn laatste jaar op een totaal onbekende school. Ik zuchtte en haalde mijn iPhone terug boven en tuitte mijn lippen eventjes, waarna ik begon te typen. Toen ik als antwoord terugkreeg dat de kantine tricky was besloot ik maar dat ik hier niets ging kopen.
    "Yeah, ik heb geen honger meer" zei ik met een schuldige blik in mijn ogen.

    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    Ik knikte en glimlachte, "Jupe, een skater, of nou ja, ik doe nog meer sporten, maar als ik dan echt een label moet krijgen". Ik zuchtte en zakte neer op een ander bankje. Deze stond redelijk centraal op het plein, maar wie waren wij om opgemerkt te worden ? Of nee, dat was grof tegenover Jade die echt zo een cheerleader zou kunnen zijn. Ik legde mijn board onder mijn voeten uit gewoonte voor mensen die het wouden stelen ofzo en rolde er zachtjes mee heen en weer. Geen idee waarom ik het deed, het was een automatisme. "Ik ga gewoon lekker irritant doen en een nieuw label verzinnen voor skaters die sportief zijn, neh" zei ik beslist, "Zodra ik de moed ervoor vind om iemand aan te spreken die nou ja, knapper, slimmer, populairder is dan mij". Nee, ik zei er niet bij sterker. Niemand was sterker dan mij. Of nouja, dat wel, maar niet veel mensen gebruikten hun spieren goed zodat je sterker overkwam. Ik had zoveel geleerd aan al die vechtpartijen.

    [Okay :3]

    Hayden Noralie Everett
    Laat ik maar eens mijn rooster op gaan halen. Met mijn tas over mijn schouders loop ik richting de balie. Ik tuit even mijn lippen en loop naar binnen de school in. Ik vraag me af of we een toespraak ofzo nog krijgen. Die zijn altijd zo saai. Binnen loop ik met grote passen naar de balie. Ik zie een meisje staan dat ik niet ken, en als cheerleader zijnde vind ik wel dat ik haar dan moet verwelkomen. Want ik ken iedereen wel op de school. 'Hoi, ben jij nieuw hier?' vraag ik glimlachend. Ik kijk naar haar en strijk een lok achter mijn oor. Ik zeg ondertussen even de vrouw achter de balie gedag. Ik krijg mijn rooster aangereikt, ze weet wie ik ben. Iedereen weet wel wie ik ben, maar dat komt omdat ik een cheerleader ben. Dan horen dat soort dingen erbij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xkimx124 schreef:
    (ja sorry, ik had het al veranderd)
    jasmine

    'het klikt wel hoor, anders hadden we echt niks gekregen hoor, hij is heel lief voor me, en ik voor hem natuurlijk, en het is natuurlijk zo dat ik altijd wat met de sporters heb, maar hey is niet zo dat ik niet met een skater kan hebben' lach ik naar haar. 'vind je het goed als ik even naar aiden en ian loop? Je mag ook wel mee lopen hoor' ik loop alvast richting aiden en ian. 'hey boys, hoe is het?'

    April Riley Stone
    'Ik bespeel twee instrumenten, keyboard en gitaar, en ik kan redelijk goed zingen, alleen heb ik niet echt het lef om voor een school met mega veel mensen te zingen' zeg ik glimlachend. 'Heb jij ook een speciaal talent, of ben je talentloos?' vraag ik grinnikend. Als ze zegt dat zij ook andere mensen wil meeten, vraag ik 'Who's first?' Oppeens begint ze hard te lachen en kijk ik haar raar aan. Als ze uitlegt waarom ze oppeens zo hard lacht, knik ik. 'I'm bored' zeg ik. Ik loop wat voor de ingang en ga dan weer terug. Ik kijk op mijn horloge en ik zie dat het nog wel even duurt voordat de lessen beginnen. 'Maar serieus, met wie gaan we nu als eerst praten?' vraag ik dan.


    [Oké, falend stukje]


    That is a perfect copy of reality.

    Allison Isabelle Collins.

    Net toen de vrouw klaar was met haar uitleg over mijn kluisje, het rooster en mijnlesboeken kwam er een meisje aanlopen. Ze begroette de vrouw achter de balie en kreeg haar rooster overhandigd. 'Hoi, ben jij nieuw hier?' Haar stem klonk vriendelijk en haar blauwe ogen keken me aan. Ik knikte en schoof mijn beanie weer even goed op mijn hoofd, voordat ik mijn hand uit stak. 'Hoi, dat klopt,' zei ik. 'Ik ben Allison. En jij?' Ik was er blij mee dat iemand me aansprak, dan hoefde ik dat zelf niet te doen. Ik vond het nogal raar om gewoon op een onbekende af te stappen en te vragen hoe die heette. In mijn achterhoofd was ik al bezig geweest met een vraag te bedenken over het rooster, maar nu dit meisje naar me toe was gekomen, hoefde dat niet meer. Ik glimlachte vriendelijk naar haar en had het papiertje waar mijn rooster op stond nog in mijn hand.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Danny

    "Hoe gingen je rijlessen eigenlijk?" Vraagt Andrew en ik voel dat hij even kort door mijn haar streelt. Een schuin glimlachje komt om mijn lippen en ik knik.
    "Het ging best goed," zeg ik en ik kom omhoog. "Alleen met het schakelen heb ik nog wat moeite. Mijn rijinstructeur is echt een hele aardige man, hij wordt niet snel boos en helpt me met de poke om hem in de goede versnelling te zetten. Hij leid mijn hand gewoon soepel de goede kant op," ik straal helemaal. Ik vindt autorijden nu al leuk.
    "Wanneer ik mijn rijbewijs heb gaan we iedere dag, samen naar school," beloof ik en ik kijk Andrew aan. "Die man is zo simpel, ik slaag wel. Gewoon een beetje slijmen en overhalen," grinnik ik en ik pak mijn mobiel uit mijn zak. Het scherm is gemaakt, dat kind op het vliegveld voor de vakantie heeft geluk gehad. Als mijn mobiel stuk had geweest hé... Oké, niet meer aan denken, mijn mobiel doet het nog.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kayleigh Beale

    'Ik bespeel twee instrumenten, keyboard en gitaar, en ik kan redelijk goed zingen, alleen heb ik niet echt het lef om voor een school met mega veel mensen te zingen'
    "Multitalent," lach ik. "En dat je het niet durft, is niet erg hoor. Iedereen heeft wel een beetje bang voor een grote groep. Maar ooit ga ik je vragen om te zingen, als je wat meer vertrouwt. Kan begrijpen dat je me raar vindt nu," grinnik ik.
    'Heb jij ook een speciaal talent, of ben je talentloos?' Vraagt ze grinnikend. "Hmm," ik tuit mijn lippen als ik nadenk. "Ik denk dat ik eerder neig naar talentloos," ik kijk haar glimlachend aan. "Of misschien heb ik mijn talent gewoon nog niet gevonden,"
    'Maar serieus, met wie gaan we nu als eerst praten?' April ziet er verveeld uit, tijd om dus een 3de man toe te voegen. "Laten we het op mijn manier doen. Rondkijken en random naar een persoon toelopen," zeg ik lachend waarna ik langzaam rond mijn as draai op zoek naar iemand. "Let's talk to..." mijn ogen glijden over verschillende mensen. "laten we gewoon rondwandelen en opzoek gaan naar mensen," besluit ik uiteindelijk.

    [Ok, ik heb dus echt geen idee met wie we nog kunnen praten. x'D Aangezien er, denk ik, niemand echt bij ons in de buurt staat. Waar staan wij eig? x'D]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 0:19 ]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    Kayleigh Beale

    'Ik bespeel twee instrumenten, keyboard en gitaar, en ik kan redelijk goed zingen, alleen heb ik niet echt het lef om voor een school met mega veel mensen te zingen'
    "Multitalent," lach ik. "En dat je het niet durft, is niet erg hoor. Iedereen heeft wel een beetje bang voor een grote groep. Maar ooit ga ik je vragen om te zingen, als je wat meer vertrouwt. Kan begrijpen dat je me raar vindt nu," grinnik ik.
    'Heb jij ook een speciaal talent, of ben je talentloos?' Vraagt ze grinnikend. "Hmm," ik tuit mijn lippen als ik nadenk. "Ik denk dat ik eerder neig naar talentloos," ik kijk haar glimlachend aan. "Of misschien heb ik mijn talent gewoon nog niet gevonden,"
    'Maar serieus, met wie gaan we nu als eerst praten?' April ziet er verveeld uit, tijd om dus een 3de man toe te voegen. "Laten we het op mijn manier doen. Rondkijken en random naar een persoon toelopen," zeg ik lachend waarna ik langzaam rond mijn as draai op zoek naar iemand. "Let's talk to..." mijn ogen glijden over verschillende mensen.

    [Ok, ik heb dus echt geen idee met wie we nog kunnen praten. x'D Aangezien er, denk ik, niemand echt bij ons in de buurt staat. Waar staan wij eig? x'D]


    [Allison staat bij de balie met Hayden, ze kunnen op zich naar haar toe komen?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Hayden Noralie Everett
    Ik neem het meisje even ongemerkt in me op en ze steekt haar hand naar me uit. Ze zegt me gedag en stemt in. Ze noemt Allison en ik knik. Ik neem haar hand aan en schud die even kort. Zoals mijn moeder zegt; kort en sterk, maar niet te stevig. En al helemaal niet te slap. En ik moet haar in dat punt nog wel gelijk geven. 'Aangenaam, ik ben Hayden Noralie Everett.' Mijn ogen vallen even op haar rooster, ik heb nog niet de moeite genomen om naar die van mij te kijken. 'Maar noem me maar gewoon Hayden.' Ook weer zo'n ding van me moeder. Wees trots op je naam, want daar kunnen mensen op aan. Dat slaat dan weer nergens op, maar ja. Als ik het niet doe dan heb ik het gevoel alsof ik telkens achterom moet kijken. Of mijn moeder daar dan niet ineens zal staan. Hoewel ze dat sowieso niet zou doen, thuis zijn er toch wel zat dingen aan me op te merken waarvoor ze me kan beletten of zelfs slaan. Een voordeel bij school is, is dat je er makkelijk leert liegen. Ik doe altijd enthousiast en vrolijk. Sociaal. Maar dat is niet wie ik ben, dit heeft alleen niemand door. En dat pas ik daarom ook maar toe hierzo. 'Denk je dat je alles weet te vinden? Of niet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [At Arriver, lool ik bespeel ook twee instrumenten; Keyboard en gitaar ^^ :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Deemz :3 je moet het topic nog even updaten xd. Ik zat me rot te zoeken naar Allison :') maar ze stond hier nog niet tussen dus ben uiteindelijk maar naar het rollentopic gegaan. Want ze staat ook nog niet in de rollenstory (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.