• Hello,

    Een goede vriendin van mij is binnenkort jarig en spijtig genoeg ben ik een gigantische ramp als het aankomt op cadeau's

    Wat zij al heeft gezegd:

    Geen films, muziek of boeken. Misschien iets dat ze kan gebruiken, iets tof en sowieso iets persoonlijks.

    Ik dacht persoonlijk aan iets zelfgemaakt, zoals een collage met allemaal dingen die zij leuk vindt maar ze is binnenkort jarig en wij zitten volop in de examenperiode (nu ja, over een week maar dan is ze ook jarig dusja) dus genoeg tijd om een écht leuke collage te maken heb ik niet, vrees ik.

    Iemand toevallig suggesties die leuk, en persoonlijk zijn?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn vriendinnen hebben voor mijn verjaardag - toen ik 16 werd -, 16 kleine cadeautjes gekocht en dat vond ik wel heel lief. Misschien kun je zoiets doen?


    The odds are néver in our favor.

    Een aantal vriendinnen hebben voor mijn 18e verjaardag een fotoalbum gevuld, met allerlei foto's vanaf het begin van onze vriendschap. De meest belachelijke foto's kwamen boven + het is leuk om te hebben. Er staan ook allerlei verhaaltjes en dingen bij die we hebben meegemaakt.
    Misschien dat je zoiets kunt doen?


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    Een aantal vriendinnen hebben voor mijn 18e verjaardag een fotoalbum gevuld, met allerlei foto's vanaf het begin van onze vriendschap. De meest belachelijke foto's kwamen boven + het is leuk om te hebben. Er staan ook allerlei verhaaltjes en dingen bij die we hebben meegemaakt.
    Misschien dat je zoiets kunt doen?


    Da's een geweldig idee! Spijtig genoeg hebben we niet genoeg foto's voor zoiets. :/


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thornfield schreef:
    (...)

    Da's een geweldig idee! Spijtig genoeg hebben we niet genoeg foto's voor zoiets. :/


    Ahw. Maar je zou ook zoiets kunnen doen, en het dan later samen invullen. Ze hadden de helft van het fotoboek volgemaakt met dingen die we hadden meegemaakt en met foto's en de andere helft mocht ik zelf met foto's aanvullen tot hij vol is! Plus .. het hoeft geen groot boek te zijn van 100 bladzijden .. toch?


    To infinity and beyond •

    Een kookboek kopen (of bakboek) met een lief berichtje geschreven aan de binnenkant. Eventueel kun je dan bij recepten dingen zetten als "Dit gaan we samen maken!" of "Deze zal ik een keer voor je koken".
    Een etenspakketje, of een variant hierop. (Ik houd veel van koken en bakken, maar als zij bijvoorbeeld liever tekent kun je hier ook allemaal spulletjes voor verzamelen).
    Zelfgemaakte tegoedbonnen.


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    Wij doen altijd iets stoms voor elkaar. Zo'n snoepstring kreeg ik voor mijn verjaardag. Een vriendin van mij heeft een hekel aan JB dus die werd overladen met spullen van hem. Echte goede kado's geef ik nooit. :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."