• Ze is mooi, ze is snel, ze is slank en licht en frigging awesome. Ze bezit alle kennis van de wereld, die ze in slechts seconden kan opdiepen. We zijn heel blij samen en we gaan voor aaaaallltijd samenzijn tot ik haar inruil voor een jongere, blondere versie. Ze kost in tegenstelling tot andere meisjes ook geen handenvol geld. Het is... TRIXIE!



    Okay, eigenlijk is het Nixie. Afgekort van Nexus 7. De Nexus 7 is een 7 inch tablet van Asus, gemaakt in opdracht van en in samenwerking met Google (en het draait dus ook op een pure versie van android) Dit dingetje heeft een flinke Tegra 3 processor (wel de iets tragere Kai variant, die wel weer zuiniger is) en een heel mooi scherp scherm (1280x800 pixels, 216 pixels per inch) En dat allemaal in een pakketje wat amper 350 gram weegt en 250 euro kost (voor de 32 gb variant) wat bijna 150 euro goedkoper is dan haar inferieure concurrent, de Ipad mini. Nixie kan met gemak 10 inch tablets tot ver buiten haar prijsklasse aan :Y)

    Zo ziet ze eruit, liggend op een a4tje



    Liggend op mijn laptop. Zie het verschil!



    De achterkant, van een stevig rubberachtig materiaal wat makkelijk vast te houden is



    Fotos gemaakt met mijn telefoon laten het scherm niet echt goed zien, dus besloot ik voor het op 1 na beste te gaan: Screenshots. Dit zijn 1:1 gemaakte screenshots van dezelfde scherpte en resolutie als van Nixie. De plaatjes zijn klikbaar, zodat je ze goed kunt zien want hier zijn ze helaas verkleind. Eerst eentje van het homescherm:



    En nu eentje van Machinarium, een spel wat ik erop heb gezet



    Ik ben echt heel tevreden met mijn tabletje, nog meer dan ik had verwacht. Ik heb een tablet gekocht omdat ik zo iets heb om mee te nemen naar universiteit in plaats van mijn gigantische laptop. Ik gebruik hem om dingen op te zoeken, mijn boeken op te zetten voor als ik ze in werkgroepen nodig heb en om te internetten/spelen in de pauzes. Nixie weegt een stuk minder dan mijn laptop (340 gram vs 2.6 kilo) en neemt veel minder ruimte in, waardoor ik haar makkelijk in mijn jaszak kan stoppen. Ik vind het echt een waanzinnig awesome dingetje. Het typen gaat ook veel beter dan ik had verwacht, mogelijk heb ik niet eens een bluetooth toetsenbord fso nodig met hoe weinig aantekeningen ik maak.

    I has a happies :Y)

    *insert happy Rainbow Dash*

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 21:34 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    (...)
    Niet zo hard nee roepen! Daar krijg je later spijt van als je met tien kinderen en een huisvrouw op de bank zit. :Y)


    Ik kan geen kinderen of vrouw hebben als ik geen meisjes date :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik kan geen kinderen of vrouw hebben als ik geen meisjes date :Y)

    Anders stuur ik wel een paar redheads naar je toe per post. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Anders stuur ik wel een paar redheads naar je toe per post. :Y)


    Die zijn vast niet zo makkelijk in de omgang als Nixie! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    CURLYMONSTER schreef:
    Awh ik dacht dat Alwin een meisje leuk vond, maar het moest weer electronica zijn. Electronica neemt de mens over :Y)
    Well, veel geluk gewenst met je lieve en natuurlijk beeldschone Trixie!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik wist dat er zoiets ging volgen :').

    *Jealous* Mijn crappy tablet ligt in de kast weg te rotten omdat die ging verbinding wil maken -_-


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik wist dat er zoiets ging volgen :').

    *Jealous* Mijn crappy tablet ligt in de kast weg te rotten omdat die ging verbinding wil maken -_-


    Mwahahahah! Mine is awesome!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn mama heeft die ook. Heerlijk dingetje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    hahahahahah ik lach me vlak hierom xD
    of is dit niet grappig bedoeld? :$

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 19:26 ]

    Oeeeh, de Nexus 7. Good choice Alwin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SeCuteBieber schreef:
    hahahahahah ik lach me vlak hierom xD
    of is dit niet grappig bedoeld? :$


    Ik ben volledig serieus :|


    quidquid excusatio prandium pro

    Oromis schreef:
    Oeeeh, de Nexus 7. Good choice Alwin.



    Gadget van het jaar!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Gadget van het jaar!

    Zeker weten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.