• Heey,
    Oké, het is laat, voor mijn doen tenminste.. Maar ik heb denk ik een beetje mijn dag en nacht omgedraaid. Ik kwam vandaag/gisteren pas 13.00u mijn bed uit en ben nu nog klaarwakker, maar anyways, daar ging deze post niet over.

    Ik ben een verhaal aan het uitwerken. Mijn eerste story met onbekende mensen, waar ik echt serieus over ben. Ik ben druk bezig met de beschrijving van de hoofdpersoon. Naam, uiterlijk, karakter, familie, vrienden, liefdesleven et cetera, et cetera. Ik heb nu bij elkaar al zo'n 1700 woorden en ik ben nog niet eens klaar.. Maar ik ben een beetje inspiratieloos voor karaktereigenschappen, dus heeft iemand nog wat ideeën? Bijvoorbeeld dat de beste vriend ofzo heel ijverig is of weet ik veel wat.. (ijverig heb ik dus al 'gebruikt ^^)

    Ik ben inspiratieloos voor:
    - een 20-jarige jongen, hij is een player, maar ook wel een goede jongen.
    - een 16-jarig meisje dat graag een make-over wilt
    - een 18-jarige jongen, die tegenover zijn vrienden en schoolgenoten stoer doet, terwijl hij thuis in zijn eentje voor zijn twee kleine zusjes zorgt.

    I really do love you, if you help me! (:

    xoxo

    weet niet of dit het goede sub-forum/topic-ding is..

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Geen reclame, please.

    bij het 16-jarige meisje kan je misschien doen dat ze heel onzeker is.
    de 20-jarige kan misschien heel nieuwsgierig zijn XD
    de 18-jarige jongen.. hmm. misschien kan je iets veranderen.. leven zijn ouders nog? dan kun je doen dat ze veel weg zijn en als die ouders thuis zijn dat ze dat altijd ruzie maken met die jongen, hij kan dan bang zijn dat ze hem op school gaan uitlachen. ofzeu!?

    hoop dat je dr iets mee kan!

    Kuzz x


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    ikverveelmedoodXD


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Uhm alright. Gonna give it a try.

    20-jarige jongen: Laat hem bijvoorbeeld een student zijn van de universiteit die zijn verlies (van bijvoorbeeld zijn kameraad in het leger) probeert te verwerken door middel van hoge punten halen en meisjes scoren. Dit is iemand die in een vaderlandslievende familie zit en wiens vader, broers en ooms allemaal het land gediend hebben. Hij is na de oorlog in Irak uit dienst gegaan - tot grote schande van zijn familie - en verdient nu de kost in een restaurantje om zijn studiegeld en huur ed te betalen.
    16-jarig meisje: Ze heeft op school een lezing gehad in de psychologische strekking en is zich daarmee af gaan vragen wie de werkelijke 'ik' eigenlijk is en of ze tevreden is met haar huidige zelf. Ze besluit daarom te veranderen in het persoonsbeeld dat ze graag zou willen zijn als ze zichzelf niet was en probeert daarmee te achterhalen of ze er echt gelukkig van wordt om een geïdealiseerd figuur te worden en of deze figuur diep van binnen toch bij haar past. Hiermee doel ik dus op een psychologisch experiment in een zoektocht naar de ware 'ik'. De conclusie zou je zelf kunnen schrijven :].
    18-jarige jongen: Ga uitdiepen waar zijn ouders zijn. Omgekomen, verdwenen, opgepakt ed. Wie zijn ze/waren ze, waar komen ze vandaan? Wil je het origineel maken: maak er een Afrikaans gezin van dat de blanke jongen heeft geadopteerd uit - pak 'm beet - Oekraine. Waarom is de jongen geadopteerd? Een Russische voortvluchtige dissident die in Oekraine zijn heil heeft gezocht heeft z'n zoon afgestaan aan het gezin om te voorkomen dat hij ook het slachtoffer wordt van een afrekening, zoals al bij zijn vrouw gebeurde.

    Hoop dat dit enigszins tot hulp was x'] I has a lot of fantasy and randomness will ensue.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Uhm alright. Gonna give it a try.

    20-jarige jongen: Laat hem bijvoorbeeld een student zijn van de universiteit die zijn verlies (van bijvoorbeeld zijn kameraad in het leger) probeert te verwerken door middel van hoge punten halen en meisjes scoren. Dit is iemand die in een vaderlandslievende familie zit en wiens vader, broers en ooms allemaal het land gediend hebben. Hij is na de oorlog in Irak uit dienst gegaan - tot grote schande van zijn familie - en verdient nu de kost in een restaurantje om zijn studiegeld en huur ed te betalen.
    16-jarig meisje: Ze heeft op school een lezing gehad in de psychologische strekking en is zich daarmee af gaan vragen wie de werkelijke 'ik' eigenlijk is en of ze tevreden is met haar huidige zelf. Ze besluit daarom te veranderen in het persoonsbeeld dat ze graag zou willen zijn als ze zichzelf niet was en probeert daarmee te achterhalen of ze er echt gelukkig van wordt om een geïdealiseerd figuur te worden en of deze figuur diep van binnen toch bij haar past. Hiermee doel ik dus op een psychologisch experiment in een zoektocht naar de ware 'ik'. De conclusie zou je zelf kunnen schrijven :].
    18-jarige jongen: Ga uitdiepen waar zijn ouders zijn. Omgekomen, verdwenen, opgepakt ed. Wie zijn ze/waren ze, waar komen ze vandaan? Wil je het origineel maken: maak er een Afrikaans gezin van dat de blanke jongen heeft geadopteerd uit - pak 'm beet - Oekraine. Waarom is de jongen geadopteerd? Een Russische voortvluchtige dissident die in Oekraine zijn heil heeft gezocht heeft z'n zoon afgestaan aan het gezin om te voorkomen dat hij ook het slachtoffer wordt van een afrekening, zoals al bij zijn vrouw gebeurde.

    Hoop dat dit enigszins tot hulp was x'] I has a lot of fantasy and randomness will ensue.


    Hmm, en dan mijn kleine berichtje..


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Ik heb geen ideeën maar als je hem online zet wil je het me dan laten weten? (:


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    Ik heb geen ideeën maar als je hem online zet wil je het me dan laten weten? (:


    “Things never happen the same way twice.”

    [bump]


    Geen reclame, please.

    Ik ben het helemaal met Uchiha eens, meid !


    ' Nyctophilia '

    De story waarvoor dit topic was, staat online! klik!


    Geen reclame, please.