• Okee, hier myn vraag: Hoe doe je zo'n watermerk op je foto's als je ze wil plaatsen in je fotoboek? Als ik ze met paint bewerk, dan komt er altyd zo'n vage witte rand om de letters ofzo. -________O'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    foto shop ;)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    foto shop
    AHAAA, maar hoe dan? x'DD


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    kost fotoshoppen wat


    ik doe het gewoon met paint:Y)

    of word, heel simpel; plaats het plaatje in word, typ eroverheen, maar een printscreen, plak het in paint en maak het kleiner zodat je enkel nog het plaatje ziet ;)

    of word, heel simpel; plaats het plaatje in word, typ eroverheen, maar een printscreen, plak het in paint en maak het kleiner zodat je enkel nog het plaatje ziet ;)


    Die is goed :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)

    Die is goed :D
    dat doe ik altijd, ik maak al mijn plaatjes met word, daar bewerk ik ze ook mee... en op mijn account op schrei [linkop mijn profiel] zie je wat daar allemaal wel niet mee kan! [meer dan je zou denken, als je leuke letttertypes hebt]

    Via Paint moetge dan toch gewoon op het vakje daaronder drukke? [Als ik het goe begrijp ^^]
    Zo, eerst op da A'tje drukkn, en dan komen eronder zo precies dezelfde vakjes, en dan gewoon op het onderste drukke, en dan komt er géén witte rand rond ;]
    [Tkan ook zijn dat ù iets helemaal anders bedoelt znnj x'D]


    007

    Wauw Mups, dat zijn echt mooie plaatjes :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wauw Mups, dat zijn echt mooie plaatjes :D
    danku, gewoon een combi van word, paint en leuke lettertypes xD [en een beetje verstand van PC's]

    Mups je slaat ze verkeed op =] Volgens mij moet je ze als PNG opslaan. Anders worden ze wazig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mups je slaat ze verkeed op =] Volgens mij moet je ze als PNG opslaan. Anders worden ze wazig.
    jkomt door photobucket, ik host ze nu ook zelf, dan blijven ze scherp, maar kon die links zo 1, 2, 3, niet vinden xD

    Via Paint moetge dan toch gewoon op het vakje daaronder drukke? [Als ik het goe begrijp ^^]
    Zo, eerst op da A'tje drukkn, en dan komen eronder zo precies dezelfde vakjes, en dan gewoon op het onderste drukke, en dan komt er géén witte rand rond ;]
    [Tkan ook zijn dat ù iets helemaal anders bedoelt znnj x'D]

    Ik heb het, Vielen Dank! ;;D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oké, opgelost, lijkt me. Slotje erop. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "