• Missie: een reuze tijdbom kan enkel gedeactiveerd worden door er 7 sleutels in te steken, deze zijn rond heel de wereld verspreid, het ons taak ze te vinden...


    The Avengers is een Amerikaanse actiefilm uit 2012, geproduceerd door Marvel Studios en gedistribueerd door Walt Disney Pictures. Het verhaal is gebaseerd op de Marvel Comics met dezelfde naam.

    Het is het zesde deel van de Marvel Cinematic Universe, na Iron Man, The Incredible Hulk, Iron Man 2, Thor en Captain America: The First Avenger. De helden die in deze films individueel van elkaar werden geïntroduceerd, zijn in The Avengers voor het eerst samen te zien. De hoofdrollen worden vertolkt door Robert Downey jr., Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth, Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Tom Hiddleston, en Samuel L. Jackson.


    Rollen:

    Rol (bv. een Avenger, een spion, wetenschapper, medewerker S.H.I.E.L.D, bewoner stad)
    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Extra


    The Avengers
    -Cap. America | Lokomotief
    -Black Widow | Bastard
    -Wetenschapper(1)|LostMagic










    Schrijf de naam van je personage boven je post zodat alles duidelijk blijft

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 13:47 ]

    Kan ik de Black Widow reserveren? (:


    kindness is never a burden.

    ok

    Gewoon een wetenschapper alsjeblief :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rol: Hulk (Alleen dan zelf bedacht verder)
    Naam: Sollera Markil
    Leeftijd: 18
    Innerlijk:

    Sollera is een aardige meid, het liefst zit die achter een computer om even leuk een spelletje te doen om tot rust te komen,
    Ze is vriendelijk en lief tegen andere en vertrouwt ze ook snel,
    Als Sollera boos is, dan breekt de hel los, haar woede is dan zo erg dat het uren kan duren voordat die gekalmeerd is,
    Voor de rest is Sollera normaal, ze doet wat normale tieners doen.

    Uiterlijk:

    Sollera
    http://fav.me/d1vi7lc

    Hulk vorm
    http://fav.me/dunu7o


    Extra:

    Vanwege het feit dat Sollera al vanaf haar 12de van de universiteit af is en een genie verklaard is hoeft ze weinig te doen,
    De wetenschappers vonden dat Sollera een brein had die sneller werkte dan de meeste, daarom mocht ze zelfs mee helpen in het lab.
    Dankzij een experiment was haar persoonlijkheid gespleten,
    Hoewel ze het in de hand heeft, kan soms wel is dankzij woede aanvallen haar andere persoonlijkheid omhoog komen,
    En dan kan je maar beter rennen!!

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 23:53 ]

    ok (alle twee dan)

    of wacht gij me u nep hulk licht buiten oftwel neem je den echte hulk oftwel doej gewoon nie mee

    hulk is weer vrij

    lokomotief schreef:
    of wacht gij me u nep hulk licht buiten oftwel neem je den echte hulk oftwel doej gewoon nie mee


    Dat is gemeen...


    kindness is never a burden.

    ja en dan ej die hulk al keer bekeken in die link (oe da ze aar zelf nie belachelijk vind)
    (baby)

    lokomotief schreef:
    ja en dan ej die hulk al keer bekeken in die link (oe da ze aar zelf nie belachelijk vind)
    (baby)


    En dan... Ge moe weetn dater ier veel meisjes op Q zitten en die willn lievr een meisje spelen é. :/


    kindness is never a burden.