• wat hebben jullie toch met (slappe) openingszinnen? :W

    Vandaag was ik aan het werk en er kwam een Nederlandse jongen naar me toe aan de kassa met dit;
    "Mag ik je eens iets vragen? Kan jij goed vertellen?"
    Ik vond het al zo'n vreemde vraag om aan een verkoopster in een kledingzaak te stellen, en ik was een beetje van mijn melk af erdoor, dus antwoordde ik;
    "Ik weet het niet, waarom?"
    Waarop hij zei; "Nou, ik zou wel eens aan jouw lippen willen hangen."

    Ik heb snel mijn collega gevraagd om af te rekenen omdat het er even niet in ging bij mij. Zoiets heb ik een Vlaamse jongen dus nog nooit maar dan ook NOOIT serieus weten te zeggen.
    (Voor degenen die het willen weten, nee hij mocht niet aan mijn lippen hangen.)
    Toen ik over de schok heen was kon ik er wel om lachen :Y).


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mhmhmhmhmh.... HAHAHAHAHAH- *Kuch*


    Tijd voor koffie.

    Zo'n openingszin heb ik nog nooit gehoord en ik ben een Nederlander. Eigenlijk hoor ik nooit openingszinnen.


    Take risks and conquer your fears.

    Dus omdat één Nederlander dat zegt, hebben ze maar rare openingzinnen en Belgen niet. Logisch, natuurlijk.
    Zulke idiote dingen zeggen ze overal ter wereld.


    Your make-up is terrible

    Ik heb toch al een paar keer zulke dingen gehoord -niet altijd tegen mij-, (waarschijnlijk) toevallig van Nederlandse jongens.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:41 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Verschrikkelijk. Als een jongen zoiets tegen mij zegt kan hij het sowieso vergeten.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Fijn, nu zijn wij Nederlanders allemaal hetzelfde? Thanks :"D

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:46 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Vat het eens niet zo serieus op zeg :'). Het valt me gewoon op dat ik vaker zulke dingen hoor van Nederlanders dan van Vlamingen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha, ik heb sowieso nog nooit zo'n slechte openingszin gehoord. :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gancanagh schreef:
    Vat het eens niet zo serieus op zeg :'). Het valt me gewoon op dat ik vaker zulke dingen hoor van Nederlanders dan van Vlamingen.



    Haha, sorry. Was gewoon even een beledigd moment, want ik ken zat aardige jongens. En nog nooit heeft een jongen tegen mij een openingszin gebruikt.


    Pretty is just a pretty word.

    Hahahaa, achja, dat zijn uitzonderingen. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Haha, sorry. Was gewoon even een beledigd moment, want ik ken zat aardige jongens. En nog nooit heeft een jongen tegen mij een openingszin gebruikt.

    Ik had het ook niet alleen tegen jou. En het was ook niet echt veralgemenend bedoeld.
    Eén keer kwam er op café een jongen naar me en die smeet een ijsblokje op de grond, zegt hij doodserieus
    "zo, nu is het ijs gebroken."
    Hij kwam ook van net over de grens.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Onze Zuiderbuurtjes zijn anders niet veel beter hoor. Ik was in Bobbejaanland en stond met mijn buurmeisjes vooraan in de rij. Pakt de jongen me ineens uit de rij en zet me tegen de meetlat. Nou geloof me, ik was sowieso lang genoeg voor die attractie.
    'Ah, je bent eigenlijk te klein, maar voor mooie meisjes maak ik graag een uitzondering.'

    Nee, da's een goeie.:W


    everything, in time

    Gancanagh schreef:
    (...)
    Ik had het ook niet alleen tegen jou. En het was ook niet echt veralgemenend bedoeld.
    Eén keer kwam er op café een jongen naar me en die smeet een ijsblokje op de grond, zegt hij doodserieus
    "zo, nu is het ijs gebroken."
    Hij kwam ook van net over de grens.


    Oke, geniaal.


    Pretty is just a pretty word.

    Anguish schreef:
    Onze Zuiderbuurtjes zijn anders niet veel beter hoor. Ik was in Bobbejaanland en stond met mijn buurmeisjes vooraan in de rij. Pakt de jongen me ineens uit de rij en zet me tegen de meetlat. Nou geloof me, ik was sowieso lang genoeg voor die attractie.
    'Ah, je bent eigenlijk te klein, maar voor mooie meisjes maak ik graag een uitzondering.'

    Nee, da's een goeie.:W


    Oh die is echt flauw, ik zou al snel staan ratelen dat ik helemaal niet klein ben :').


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)
    Ik had het ook niet alleen tegen jou. En het was ook niet echt veralgemenend bedoeld.
    Eén keer kwam er op café een jongen naar me en die smeet een ijsblokje op de grond, zegt hij doodserieus
    "zo, nu is het ijs gebroken."
    Hij kwam ook van net over de grens.


    Whahaha, geniaal. :'D


    You are beautiful, you are love.