• wat hebben jullie toch met (slappe) openingszinnen? :W

    Vandaag was ik aan het werk en er kwam een Nederlandse jongen naar me toe aan de kassa met dit;
    "Mag ik je eens iets vragen? Kan jij goed vertellen?"
    Ik vond het al zo'n vreemde vraag om aan een verkoopster in een kledingzaak te stellen, en ik was een beetje van mijn melk af erdoor, dus antwoordde ik;
    "Ik weet het niet, waarom?"
    Waarop hij zei; "Nou, ik zou wel eens aan jouw lippen willen hangen."

    Ik heb snel mijn collega gevraagd om af te rekenen omdat het er even niet in ging bij mij. Zoiets heb ik een Vlaamse jongen dus nog nooit maar dan ook NOOIT serieus weten te zeggen.
    (Voor degenen die het willen weten, nee hij mocht niet aan mijn lippen hangen.)
    Toen ik over de schok heen was kon ik er wel om lachen :Y).


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anguish schreef:
    Onze Zuiderbuurtjes zijn anders niet veel beter hoor. Ik was in Bobbejaanland en stond met mijn buurmeisjes vooraan in de rij. Pakt de jongen me ineens uit de rij en zet me tegen de meetlat. Nou geloof me, ik was sowieso lang genoeg voor die attractie.
    'Ah, je bent eigenlijk te klein, maar voor mooie meisjes maak ik graag een uitzondering.'

    Nee, da's een goeie.:W


    Was die dan ook heel knap of iets? Anders is het een afknapper. Hoe reageerde jij erop? -wbw-


    Pretty is just a pretty word.

    Ik hoor zulke dingen ook vaak genoeg als ik in België ben en dan zijn ze niet afkomstig uit Nederland ='D En in Nederland hoor ik ze nooit x'D Hebben nu ook alle belgen slechte openingszinnen? 8D

    In ieder geval, een typisch gevoel van stoerdoenerij, denk ik. Ik bedoel, als Nederlander in België kun je wat moeilijker mensen opnieuw tegenkomen, waardoor je je wat minder snel gaat schamen en sneller zulke achterlijke dingen doet x] Al moet die gast zich zeer zeker gaan schamen, want die openingszin was wel écht heel slecht x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    -lacht-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Was die dan ook heel knap of iets? Anders is het een afknapper. Hoe reageerde jij erop? -wbw-


    Hij was wel schattig, maar ik hou er niet van als mensen me zomaar aanraken en al helemaal niet als ze me klem zetten (tussen hem en de meetlat dus). Daardoor werd ik chagrijnig, haha.
    Ik zei:
    'Fijn, dat zal mijn vriend leuk vinden, want die wacht aan de andere kant.' :'D


    everything, in time

    Madonna schreef:
    Verschrikkelijk. Als een jongen zoiets tegen mij zegt kan hij het sowieso vergeten.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik snap niet wat mensen tegen slechte openingszinnen hebben. Okee, die van 'aan je lippen hangen' zou het 'm bij mij ook niet doen, maar die van het ijs is zo flauw dat ik het wel geinig zou vinden. Zit een jongen dood serieus ijs op de grond te gooien, lol.
    Ik bedoel, meisjes stappen in het algemeen niet vaak op een leuke jongen af. Dan vind ik met een slechte openingszin komen nog altijd beter :'D

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:10 ]


    i put the fun in funeral

    Insurgent schreef:
    Zo'n openingszin heb ik nog nooit gehoord en ik ben een Nederlander. Eigenlijk hoor ik nooit openingszinnen.

    LOL WHAT. HAHAHAHA. Oké, sorry, ik vond 'em grappig en ik had als het mij was overkomen, echt moeite moeten doen om niet te lachen. Ik heb trouwens nog nooit zulke openingszinnen gehoord door Nederlandse jongens dus ik denk inderdaad dat het komt omdat mensen wat losser zijn in het buitenland, je komt Belgische mensen als Nederlander namelijk minder snel tegen, de kans is in ieder geval kleiner. (: (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    "Hoe wil jij je eitje morgen ochtend? Gebakken of bevrucht *wbw*"
    Haha. Ik hoor ze ook wel vaker hoor Elise maar serieus worden ze nooit echt bedoeld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    "Hoe wil jij je eitje morgen ochtend? Gebakken of bevrucht *wbw*"
    Haha. Ik hoor ze ook wel vaker hoor Elise maar serieus worden ze nooit echt bedoeld.


    Oh mijn god, zeg niet dat je die al persoonlijk gehoord hebt? :').

    Die gast had er anders een behoorlijk serieus gezicht bij :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Oh mijn god, zeg niet dat je die al persoonlijk gehoord hebt? :').

    Die gast had er anders een behoorlijk serieus gezicht bij :W

    "Is jou pa teler?" - "Ik heb namelijk nog nooit zulke grote meloenen gezien!!!" Lol. Die vertelde een oud klasgenoot ooit, HAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Oh mijn god, zeg niet dat je die al persoonlijk gehoord hebt? :').

    Die gast had er anders een behoorlijk serieus gezicht bij :W


    Helaas wel :'D Haha. Maar vaak zijn ze juist heel direct, tegen het botte aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislinn schreef:
    (...)
    "Is jou pa teler?" - "Ik heb namelijk nog nooit zulke grote meloenen gezien!!!" Lol. Die vertelde een oud klasgenoot ooit, HAHAHA.

    Die zal ik helaas nooit te horen krijgen (cat)

    :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha, ik was net bezig met een Perciver bakery AU waarin Oliver op een gegeven moment alle pick up lines die hij maar kan verzinnen op Percy uitprobeert. Het werkt bij hem ook niet. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, die is wel heel tragisch, maar helaas heb ik ook wel eens zulke slechte gehoord :')
    Ach, ik kan er altijd ook wel om lachen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the