• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    (Mijn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (mijn topics)


    :dp

    Emilie Jolie Brand
    Ik sleep mijn grote roze koffers achter mij aan naar het internaat. Ik heb heel veel kleren mee, want tja, ik was Emilie en kon dus niet kiezen. Ik liep op mijn stiletto's naar binnen en ik keek even rond. Wow ook lekker stijlvol hier. Dus dit was het? Ik keek even rond, maar nog niemand was er. Ik had gehoord dat we in de woonkamer moesten verzamelen dus ik plofte neerop de bank in de hoop dat hij niet vies was.

    Jack Drew Grand
    Ik stap uit de auto en staar naar het huis. Dus dit was het? Ik keek even om me heenn en het zag er nogal stil uit. Ik liep met mijn grote weekendtas richting het huis en ik opende de deur die vervolgens een beetje kraakte. Ik haalde een hand door mijn haar en liep verder naar binnen waar een meisje zat. 'hi' zei ik en ik schonk haar een glimlach terwijl ik me ergens op de bank liet glijden.


    :dp

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik stapte de auto van mijn ouders uit en gooide deze met een grote klap dicht waarna ze weg reden. Mijn ouders hebben nooit geweten dat ik een gave had, nooit. Maar vroeg of laat zullen ze dit wel komen te weten. Ze dachten dat dit een soort zomerschool was, maar ik weet beter, véél beter. Gevolgd door mijn grote, paarse koffer en aanhangend skateboard loop ik naar de voordeur die ik open gooi. Woonkamer, woonkamer, woonkamer, daar moesten we heen maar hoe ik godsnaam ga ik deze vinden. Ik loop langs een aantal deuren, en dan kom ik een deur tegen die open staat, en kennelijk naar een binnenplaats leidde. Ik zuchte, wat een drama om een dood simpele woonkamer te vinden. Ik loop terug, en open alle deuren één voor één. Uiteindelijk kom ik in de woonkamer terecht, waar ik een jongen en een meisje aantref. Op mijn supra's slof ik naar binnen en zet mijn koffer met skateboard naast me neer. Ik laat me vallen op een van de stoelen. ''Hay.'' zeg ik en kijk de andere 2 aan.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 16:07 ]

    (KOEKJEEE)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Valerie Selena Valentine
    Ik stapte uit de taxi en pakte mijn koffer. Met grote ogen keek ik naar het huis. Dat was wel even iets anders dan dat ik was gewend. Ik liep richting de deur en opende hem. Zoekend naar een openstaande deur liep ik door de gang tot ik uiteindelijk een kamer vond waar drie mensen zaten. "Hey, ik ben Valerie.", glimlachte ik lief.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Emilie Jolie Brand
    Ik zag hoe2 meiden binnen kwamen lopen en ze stelden zich voor. Of nouja, een meisje stelde zich voor. Ze heette Valerie. 'Oh hai, ik ben Emilie, nice name.' zei ik nonchalent en ik haalde mijn mobiel tevoorschijn. @EmilBrand eerste mensen zijn gearriveerd. First impress, hmm.... deze tweet stuurde ik de wereld in en ik maakte een foto van de woonkamer.

    Jack Drew Grand
    Er kwamen twee meisjes binnegelopen en ik glimlachde. Nice lady's. Iemand stelde zich voor als valerie en ik zei:' Hey, ik ben Jack, leuk om je te ontmoeten.' Toenrichtte ik me tot het andere, wat stoerdere meisje. 'En jij bent?' Vroeg ik en ik zagdat Jenna al meteen haar mobiel had gepakt. Ook lekker geszellig.


    :dp

    Thomas Elliot Flow
    Na zo'n eindje rijden berijken we eindelijk het internaat.Ik zeg nog gedag aan mijn ouders en neem dan mijn 2 tassen en wandel verder richting het gebouw.
    Als ik binnen ben zoek ik de woonkamer,aangezien we daar naartoe moesten gaan.
    Als ik na zoveel deuren eindelijk de woonkamer vond zag ik dat er al andere mensen waren en ze vielen nog mee van uiterlijk ook.Oké,vuile dingen even weglaten en dit jaar aan een schone lij beginnen Thomas.
    "Hellow, allemaal."zeg ik met een lichte grijns en ga tegen de muur leunen

    Ethan Jacob Turner
    Na zo'n tijdje in de taxi te zitten ,werd het echt saai,het duurde voor mij veel te lang.
    Eindelijk,bereek de taxi dan het begouw en haf ik de man zijn geld,om vervolgens uit te stappen en mijn valies en rugzak uit te halen.
    Als ik zeker was dat de taxi weg was deed ik mijn rugzak open en komt Kai's kopje tevoorschijn,als ik hem niet verborgen had,kon ik tevoet naar hier gegaan zijn en het was al zo'n 3 uur rijden met de taxi.
    Ik haal Kai uit mijn rugzak en hou hem dan vast en doe wat onhandig de rugzak over mijn schouders.'Eindelijk het werd wat te warm daarin.'zei Kai tegen me via gedachten.Ik aaide hem even over zijn kopje en ga dan het gebouw binnen."Sorry,maar je weet dat die man anders zou flippen als hij je zag."mompel ik terwijl ik de gangen inloop.Nu moest ik nog de woonkamer zien te vinden hier.
    Na even zoeken vind ik de deur en ga binnen.Er waren hier al een paar mensen en hadden vast ook een bijzondere kracht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Valerie Selena Valentine
    Het ene meisje stelde zich voor als Emilie en ging daarna gelijk weer met haar telefoon zitten. De jongen noemde zichzelf Jack, leek me vrij aardig maar leek meer geinterreseerd te zijn in 'Het meisje zonder naam'. Hopelijk kwamen er nog meer mensen want dit leek op een saaie boel. Ik pakte mijn tipboekje, flue en mijn zakje wiet uit mijn zak. Ik zocht dieper in mijn zakken. Waar was mijn grinder nou? "Heeft er iemand een grinder te leen?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik zag hoe een ander meisje binnen kwam lopen, die zich voorstelde als Valerie. Het meisje dat hier al eerder zat, heette kennelijk dus Emilie. Nadat zo'n paar minuten verstreken waren kwam ook een andere jongen binnen. ''Hellow, allemaal'' zei die, met een lichte grijns op zijn gezicht. Grapjas, denkt zeker leuk te zijn. Net wat later kwam een andere gast binnen, geheel onbekend, zoals derest. ''Heeft er iemand een grinder te leen?'' vroeg Valerie, zo heette ze volgens mij, in het algemeen. ''Nee sorry.'' antwoorde ik. Ik keek naar een jongen die, volgens mij Jack, mij in zich op nam volgens mij. Ik sta op, en kijk om me heen ''Ja ook hallo, ik ben Kayleigh, maar zeg maar Kay ofzo.'' ik grijnsde en plofte weer neer op dezelfde stoel. Ik bekeek mijn outfit, rode supra's met een zwarte skinny en een tanktop. Right, een openhaard die niet eens aan staat en het is nou niet dat je zegt dat het warm is..

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 16:53 ]

    Emilie Jolie Brand
    Er kwamen twee jongens binnengeloppen en een zei hallo toe hij tegen de muur aanging staan.'Hi' zei ik en ik bekeek beide goed. Hmm...allebei best gespierd, maar ik was hier niet voor vrienden en/of liefdes. Toen Valerie vroeg of iemand een grinder had rolde ik met mijn ogen en ik zei niks. Okay ik kwam vast heel onaardig over, maar mijn ouders hebben me hier met veel ruzie en gestres heengebracht. Ik glimlachte maar naar haarom het goed te maken. Ik zie dat een jongeneen soort beertje heeft en ik kon het niet laten om:' Awh, wat een cutie.' Te zeggen.

    Jack Drew Grand
    Er kwamen twee jongens binnen en een zei hey. Ik stak mijn had op en zei:'Hey gast.' Toen bekeekik de andere jongen. Hij had een kkleine beer. Ik begon te gniffelen. Een beer? Omijngod. Emilie zei meteen dat ze hem schattig vond en ik zei plagerig:'Pas op, straks bijt hij je nog!' Er kwam een grote grijns op mijn gezicht. Valerie vroeg of iemand grinder had en ik schudde nee. 'nope sorry.' Kayleigh stelde zich voorals kayleigh. En ik zei:'Welcome kay.'

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 16:58 ]


    :dp

    Thomas Elliot Flow
    Er kwam nog een jongen en een meisje af,het meisje stelde zich voor als Valerie.
    Ook de anderen stelden zich voor als Jack,Emilie en Kayleight of gewoon Kay.
    "Ik ben Thomas."stel ik me dan aan de anderen voor en kijk dan eens de woonkamer rond,het zag er hier best knus uit.
    Ik keek dan ook eens naar de teddybeer,na even beter bekijken is het een echt mini beertje.Waarom heeft die gast in hemelsnaam een beer?

    Ethan Jacob Turner
    Ik zeete me ergens op een stoel en Kai zette ik op mijn schoot.
    De anderen zaten zich voor te stellen en nog wat te praten.Het boeide me niet echt veel' Awh, wat een cutie.'zei het meisje die zich daarnet had voorgesteld als Emilie,de jongen die naast haar zat begon te gniffelen.'Pas op, straks bijt hij je nog!'zei de jongen dan weer breedgrijnzend,ik had niet naar zijn naam geluisterd.
    Kai wilde van mijn schoot af,maar ik hield hem tegen,je weet nooit wat ze zouden durven doen met hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emilie Jolie Brand
    Het beertje begon op de schoot van de jongen te bewegen en ik keek naar de jongen. 'Hij is zo klein, wat lief!Mag ik hem aaien? Ach Jack, houd jekop. Kijk dan, zo'n cutie bijt tochniet?' Zei ik en ik liep naar de jongen toe en ik knielde naast hem neer, terwijl ik in de oogjes vanhet beertje keek. Ik wou hem echt aaien, maar ik wachtte nogeven op toestemming.

    Jack Drew Grand
    Ik zag dat het beertje in beweging kwam en ik gniffelde. Zo was hij best cute. Maar welke jongen had nou weer een schattig beertje? Emilie bleek helemaal weg te zijn vande beer en ze zeik mijn kop moest houden 'Sorry darling, ik wou jealleen beschermen.' Zeg ik en ikzie dat thomas ook raar naar de beerkijkt. Ik grijns naar hem eenmaak een' die is koekoek' gebaar.


    :dp

    Kayleigh Sarah Sue
    Met z'n 6e waren we, 3 meiden en 3 jongens. Dus nog 2 te gaan, zover ik wist. Één van de jongens had een teddy beer bij zich, wat mij hard liet lachen. De andere gooide opmerkingen naar zijn hoofd, terwijl hij zich er niks van aantrok. Ik richtte mijn ogen op een aantal glazen die op de tafel stonden met daar onder een "blad". Ik concentreerde me diep, om een poging te doen het blad te verplaatsen naar een andere plek. Ik grinnikte toen het lukte, het blad stond nu op het openhaard-randje. Ik kijk om me heen en nam iedereen in me op, de 2 meiden leken best aardig ondanks het feit dat Valerie net wiet ofzo pakte. Ook de jongens zagen er totaal niet verkeerd uit, met nadruk op Jack.

    Thomas Elliot Flow
    Het meisje die Emilie noemde hield van dat beertje,nou en ,ze sliep vast nog met teddy beren.
    Jack had gezien dat ik die gast ook vreemd vond en hij maakte een 'die is koekoek bebaar' en ik grinnikte even en deed moeite om mijn lach in te houden .Die is inderdaad gestoord en we weten niet eens zijn naam.Kayleight keek naar de tafel en gefronst keek ik naar haar,toen er iets op de tafel verschoof had ik door wat ze gedaan had,het blad verplaatst met haar gaven waarschijnelijk.

    Ethan Jacob Turner
    Fijn ik mocht deze plek al niet,ik was hier nog geen 20 minuten en ik werd nu al beoordeeld.
    'Hij is zo klein, wat lief! Mag ik hem aaien? Ach Jack, houd jekop. Kijk dan, zo'n cutie bijt toch niet?'zei het meisje die naar me toe gelopen was en naast me gehurkt zat.Kai snuffelde even naar haar 'Kom op heef haar toestemming.' dacht hij naar mij en ik keek even naar het meisje,die hem echt wilde aaien.
    'Euhm,ja tuurlijk doe maar."mompel ik dan. Kai was echt iemand die graag positieve aandacht had en wilde ook vaak vertroeteld worden ,dus deed ik het maar voor hem.En ook voor het meisje aangezien ze me nog niet beoordeeld had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH