• "Happy Hunger Games,
    And may the Oods be ever in your favor."


    - Je schrijft posts van minimaal drie regels
    - Maximaal 3 personen. Niet hetzelfde District of baan.
    - Graag alles invullen in het lijstje.
    - Foto's van bekende mensen mogen.
    - Iedereen weet hoe het spel gaat, niemand weet meer dan de ander.
    - Mentoren zijn 18+
    - Opgelet: Net zoals in de Hunger Games ben je dood, blijf je dood. Je kan niet op de een of andere magische reden weer tot leven komen.
    - Je kan niet voor een ander bepalen wat hij doet. Zoals: "Ik schoot de pijl, die doodde hem meteen." Misschien dood hij hem net niet. Wel realistisch en eerlijk spelen.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan.


    Lijst:
    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Uitleg Arena:
    Gebied: Het is een bosachtig gebied. Aan het einde van de arena staan hoge bergen. Precies in het midden is een meer, verder zijn er nog een paar kleinere riviertjes.
    Tempratuur: 's Morgens is het ong. 10 graden, 's middags 15 tot 20 graden, 's avonds 5 graden.
    Pas op: In de bergen is het twee keer zo koud.

    Roluitleg
    Spelmaker: De Spelmaker heeft een groot deel van het spel in handen. Als het spel te langzaam gaat, zorgt de Spelmaker ervoor dat het spel sneller gaat. Hij/Zij kan bijvoorbeeld het bos voor een deel in de brand zetten, de rivier droogleggen, of dodelijke dieren in het spel brengen.
    Tributen: De Tributen worden na de trainingsdagen in een arena gezet, om daar te vechten tot de dood. De laatste overlevende wint het spel.
    Mentoren: De Mentoren helpen de Tributen zich voor te bereiden op het spel. Ook bepalen ze wat ze kopen en geven aan hun Tributen.

    Spelmaker: Liz Harkness (Ianto)


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor:

    Tributen:
    - Rosa Angel Diamand (glimmur)
    - Samuel Clarckson (Nyan)

    District 2 - Wapens:

    Mentor:

    Tributen:
    - Jillana Alexys Fox (Malino)
    - Noah Shaw (Bastard)

    District 3 - Technologie:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    -

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Daphne Bree Grayson (Pebble)

    Tributen:
    - Flora Sarah Skyes (Ruexx)
    - Micheal Dumont (Nyan)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    -

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    - Helena Jackson (Ianto)
    -

    District 7 - Hout:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    - Nathaniel Aiden Delouris (Malino)

    District 8 - Textiel:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    -

    District 9 - Graan:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Vector Robert Banner (Bastard)

    Tributen:
    - Liara Wood (LexLover)
    -

    District 11 - Landbouw:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    -

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:

    Tributen:
    -
    -


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 11:53 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Bastard schreef:
    (...)

    *slaat op voorhoofd* Ik ben zo stom. District 2 alsjeblieft. (A)


    Oke (;
    En je had nog een reservering voor een mentor van 10. (Die hoef je nu niet meteen in te vullen (reserveringen blijven 2 dagen staan) maar ik zeg het alleen even.)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 21:37 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Ianto schreef:
    (...)

    Oke (;
    En je had nog een reservering voor een mentor van 10. (Die hoef je nu niet meteen in te vullen (reserveringen blijven 2 dagen staan) maar ik zeg het alleen even.)


    Ik ben er op dit moment mee bezig. :D


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    Ik ben er op dit moment mee bezig. :D


    Oke ^-^


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Rol: Mentor
    Naam: Vector Robert Banner
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 47
    District: District 10, Vee
    Uiterlijk:




    Gary Oldman
    Vector is een knappe man van middelbare leeftijd. Hij is niet groot, maar ook niet klein en straalt een zekere wijsheid uit. Doordat Vector al een jaartje ouder wordt heeft hij soms ook rugproblemen maar al bij al valt dat nog mee. Zijn haar is redelijk lang en valt natuurlijk langs zijn gezicht. Veel moeite doet hij er niet voor. Hij haren dragen een lichtbruine kleur met een aantal grijze haartjes daartussen. Hij heeft ook een klein baartje en een snorretje. Vector draagt een bril, omdat zich ogen er de laatste tijd op achteruit gaan.
    Innerlijk: Vector is een aardige en begripvolle man. Hij weet precies wat zijn tributen nodig hebben op welk moment. Hij plaatst de juiste grappen op het juiste moment en praat met de tributen wanneer ze daarom vragen. Nooit zal hij medeleven laten blijken omdat hij weet dat ze dat niet waarderen, zoals hij ook niet deed op die leeftijd. Vector is fantastisch met sponsors aangezien hij ze zo om hun vinger wind met verhalen over zijn tijd in de spelen en hij in geuren en kleuren verteld wat zijn tributen allemaal kunnen. Hij probeert ze zo goed en ver mogelijk te helpen als hij kan.
    Extra: Vector heeft zijn Spelen gewonnen door een heel strategisch plan op te stellen. Elke avond berekende hij wie hij zou aanvallen en waar zij zich konden bevinden. Zo werd Vector al snel gewaagde tegenstander maar niemand kon hem raken omdat Vector wist waar de goede verstop plaatsen waren en hij nooit sporen achterliet. Hij was getrouwd met Cyrinne, een vrouw van 45 jaar die werkte als boerin in District 10 en het geluk kreeg met een winnaar te trouwen.


    kindness is never a burden.

    Ianto schreef:
    (...)

    Natuurlijk (;

    yeaah ga ik vanmiddag aanmaken(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (mag ik het meisje van 1 reserveren)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    glimmur schreef:
    (mag ik het meisje van 1 reserveren)


    Natuurlijk mag dat. En je hoeft pas bij het echte topic tussen haakjes te praten, hoor (;


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Rol: Tribuut
    Naam: Florah Sarah Skyes
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 15
    District: 4
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Florah is vrolijk, druk en kan af en toe best wel irritant zijn. Ze traint al haar hele leven voor de spelen. Ze maakt snel vrienden, maar ze kan die ook meteen weer laten vallen. Florah kan heel goed boogschieten. Ook kan ze zich goed verstoppen, omdat ze nogal klein is. Ze kan heel goed zwemmen en ze is heel behendig. Florah is heel slecht in het herkennen van eetbare planten. Ook kan ze geen strikken maken. Een tweegevecht zal Florah ook snel verliezen. Florah zal veel omgaan met de rest van de beroeps, omdat ze weet dat ze het zonder hen niet veel kans heeft om te overleven.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:47 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    mag ik meisje van district 10?

    Valt onder vee allen koeien, varkens etc. of ook andere dieren? heb de boeken wel gelezen, maar vroeg het me ineens af:$


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    LexLover schreef:
    mag ik meisje van district 10?

    Valt onder vee allen koeien, varkens etc. of ook andere dieren? heb de boeken wel gelezen, maar vroeg het me ineens af:$


    Natuurlijk (;
    Alle dieren die voor eten, drinken en melk etc. gebruikt worden, volgens mij.


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Mag ik de mentor van district 4 reserveren? Ik weet nog niet zeker of ik de rol wil spelen, vandaar (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Mag ik de mentor van district 4 reserveren? Ik weet nog niet zeker of ik de rol wil spelen, vandaar (:


    Ok, dat begrijp ik. Vul maar in als je het zeker weet (;
    (Het liefst binnen twee dagen, maar ik ben er niet erg streng op)


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Rol: tribuut
    naam: Rosa Angel Diamand
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 16
    District: 1
    Uiterlijk:


    Innerlijk: lief, kwetsbaar, ijdel, weet dat ze geliefd is bij het capitool en ze kan niet liegen voor mensen die haar ook maar een beetje kennen is het meteen duidelijk wanneer ze liegt. (meer in rpg)
    Extra: haar districtaandenken is een kettinkje met een roos, een engeltje en een diamandje, dus alle dingen van haar naam.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 16:01 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Rol: tribuut
    Naam: Iiara Wood
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd:15
    District:10
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Iiara is een stil, bijna mysterieus meisje. Ze is lenig, en kan goed klimmen. Hierdoor kan ze snel in bomen of op rotsen vluchten. Ze houdt liever alles van haar achtergrond geheim, en is erg zakelijk wat de Spelen betreft. Gewoon afspraken maken en doen wat is afgesproken. Niks geen banden of liefdes, gewoon doen.
    Extra: Haar oudere zus is vier jaar geleden omgekomen bij de Spelen, sindsdien wil ze wraak op het Capitool omdat haar zus verschrikkelijk heeft geleden. Haar item van thuis is een armbandje, haar zus had dezelfde.


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Rol: Mentor district 4.
    Naam: Daphne Bree Grayson
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 19 jaar.
    District: 4.
    tijUiterlijk:




    Ashley Benson.

    Daphne heeft lange blonde haren, die krullend op haar rug vallen. Ze heeft grote blauw/groene ogen en is niet erg groot. Ze is behoorlijk snel en slank gebouwd.
    Innerlijk: Daphne was altijd een rustig, verlegen meisje, maar dat veranderde toen ze op haar 16e uitgekozen werd om mee te doen aan de Hongerspelen. Ze is erg zachtaardig, probeert alles goed te doen maar laat het merken als ze ergens niet mee eens is. Daphne is erg slim, maar absoluut niet sterk. Ze probeert het beste uit haar tributen te halen en ze vol te stoppen met goed advies. Soms is ze bang dat het haar schuld zou zijn als haar tributen sneuvelen en ze moet nog steeds erg wennen aan het mentor zijn, het is ook pas het tweede jaar. Ze vind het nog steeds moeilijk, zeker omdat het heel wat herinneringen bovenbrengt. Ook heeft ze een groot litteken op haar linkerbovenbeen en bij haar schouder. Af en toe heeft ze last met lopen, aangezien haar knieën erg beschadigd raakten tijdens haar spelen.
    Extra: Doordat het nog maar zo kort geleden is dat ze meedeed aan de Hongerspelen heeft ze nog heel erg last van nachtmerries en trauma's, iets waarvan ze denkt nooit af te komen. Ze heeft haar hongerspelen gewonnen door slim en snel te zijn, aangezien ze het nooit op haar kracht had kunnen winnen. Ze had zich zo lang mogelijk stil gehouden en verstopt. Het enige wapen waar ze mee om kon gaan, waren strikken. Hierdoor werd haar tegenstander ondersteboven omhoog gehesen waardoor al hun spullen op de grond vielen en ze hun lichamen doorboorde met een speer. Die kende ze van thuis, ze gebruikte het immers thuis ook met het vissen.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 20:51 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel