• Ik denk dat het een tekening is, maar Mitchell denkt dat het een foto is. Ik weet wel dat mensen tegenwoordig zo goed kunnen tekenen, zeker met behulp van computers. Wat denken jullie?


    Your make-up is terrible

    EdwardElric schreef:
    Ik denk een foto ,vanwege de weerspiegeling in de ogen van die kat die heel schattig is :3.


    I'm a fighter, let me go.

    Denk een foto. Er zit wat ruis op de achtergrond, iets wat van een camera doet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een foto, hoeft denk ik niet eens bewerkt te zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Ik denk dat dit een digitale tekening is. Voor de verandering,


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    PercyWood schreef:
    Ik ben het met Mitchell eens. Dit krijg je niet voor elkaar bij een tekening, vooral niet als je zoals Mitchell al zei naar de ogen kijkt.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    CUUUTE
    Maar, foto, for sure. Als tekening zou er op te veel dingen gelet moeten zijn om het op een foto te laten lijken, wat onlogisch zou zijn. Verschil in scherpte, licht, lichte kanteling etc. Weet trouwens niet eens zo zeker of ie bewerkt is. Er zijn katten die echt zulke grote ogen hebben.


    i put the fun in funeral

    Ik denk ook foto. :p


    Take me to wonderland

    Foto, maar wel met wat effecten erbij. ^^


    life is awesome

    Voor degene die denken dat het niet kan, dit is ook een tekening.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Voor degene die denken dat het niet kan, dit is ook een tekening.


    Daarbij zie je heel duidelijk dat het een tekening is, door de manier van het "glimmen" van zijn huid. Het ziet er raar uit. Maar zeker wel een geweldige tekening.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Daarbij zie je heel duidelijk dat het een tekening is, door de manier van het "glimmen" van zijn huid. Het ziet er raar uit. Maar zeker wel een geweldige tekening.


    En zeker als je het in groter formaat ziet


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Een heel goed gelukte digitale tekening, maar ik twijfel nog steeds :c


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Oblivian schreef:
    Foto, maar wel een heel erg bewerkte.


    Ex astris, sciencia

    Sytze schreef:
    Denk een foto. Er zit wat ruis op de achtergrond, iets wat van een camera doet.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Oromis schreef:
    (...)
    Daarbij zie je heel duidelijk dat het een tekening is, door de manier van het "glimmen" van zijn huid. Het ziet er raar uit. Maar zeker wel een geweldige tekening.


    Omg, die is van Rajacenna! I love haar drawings! Ze zijn echt amazing, maar ik denk dat die kat een bewerkte foto is..


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."