• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    xSunshineee schreef:
    Alicia Coco Adams
    Grinnikend laat ik me meetrekken door Alexia. Ze is echt aardig, zo zag ik haar nooit eerder eerlijk gezegd, ze viel wel mee, maar toch nog beter dan ik dacht. We lopen samen door de gangen en naar beneden en dan naar buiten. Ik snuif meteen de frisse lucht op en kijk rond. "Heb je al nieuwe mensen ontmoet?" vraag ik om de stilte te verbreken.


    Alexia Samorena
    Ik genoot van de buitenlucht en keek glimlachend naar Alicia om te zien dat zij hetzelfde deed. "Heb je al nieuwe mensen ontmoet?' Zuchtend keek ik naar een bepaald punt in de grond. 'Een paar, maar alleen meiden. Als mijn broer ook maar ziet dat een jongen een vinger naar me uitsteek word hij al boos.' Rollend met mijn ogen laat ik me op het gras vallen en ga op mijn rug liggen, waarna ik zwijgend naar de zon ga staren.

    (sorry voor late reactie, zag niet dat je al terug gereageert had :X)


    On wednesdays we wear black

    Alicia Coco Adams
    Terwijl ik naar Alexia luister kijk ik even rond. Als ze wat zegt over haar broer kijk ik haar weer aan. Als ze gaat liggen volg ik haar en ga ook op het gras op mijn rug liggen. Het is leuk om naar de mooie blauwe lucht te kijken vind ik. Ik kijk weer naar Alexia. "Je broer? Wie is je broer?" vraag ik aan haar. Kan zijn dat ik hem ken, aangezien ik Alexia al langer ken dan vandaag, maar dat ontglipt me dan toch even.

    [No problem (:]


    16 - 09 - '17

    Alexia Samorena
    "Je broer? Wie is je broer?" Proestend maak ik mijn blik los van de hemel en kijk haar nu lachend aan. 'Serieus? Je kent "Demian" niet?' Grinnikend kijk ik weer naar de hemel. 'Hij is nogal berucht onder de meiden hier. Ookal weet ik echt niet waarom. Hij is raar, hij heeft geen manieren, en heeft het IQ van een pinda.'

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 21:08 ]


    On wednesdays we wear black

    Alicia Coco Adams
    Demian? Demian? Demian? Ik probeer me hem te herinneren. Ik moet lachen om wat Alexia zegt over haar eigen broer en dan herinner ik hem me weer! Geen idee hoe dat ineens kwam, maar ik herkende hem nu wel weer. "Oh ja! Ik weet weer wie je broer is!" Ik ga recht zitten en draai me naar haar toe zodat ik haar beter kan zien en zet me dan in kleermakerszit.


    16 - 09 - '17

    [Iemand voor Del?]


    help

    Alexia Samorena
    "Oh ja! Ik weet weer wie je broer is!" Ik was erg verbaasd, de meeste mensen van 'de chavs' kenden hem allemaal. Hij was niet alleen berucht om zijn reputatie, maar als iemand van onze groep ruzie had dan kwam hij altijd op voor diegene. Ik ging ook rechtop zitten, en deed haar na door ook in kleermakerszit tegenover haar te gaan zitten. 'Echt grappig dat je hem niet gelijk kende, want iedereen kent hem, zelfs de andere groepen.' Ik lachte en legde de nadruk op, iedereen.


    On wednesdays we wear black

    ( ik heb ray en damien xd maar damien is net weggelopen van haar, dusja ;p)


    On wednesdays we wear black

    Alicia Coco Adams
    "Ja ..." zeg ik een beetje afwezig en kijk naar mijn handen. De laatste tijd zat ik zo erg met mijn ouders in mijn hoofd dat ik de rest rondom me zowat vergat. Ik zucht en kijk weer naar Alexia. "Weet je? Ik moet toegeven dat ik je broer erg knap vind, maar niet dat ik hem echt leuk vind of zo, ik praat nooit met hem."


    16 - 09 - '17

    Oeh. I'd like Ray. ^^


    help

    Alexia Samorena
    "Weet je? Ik moet toegeven dat ik je broer erg knap vind, maar niet dat ik hem echt leuk vind of zo, ik praat nooit met hem."
    kots. Kots. Kots. Kots. Dat waren de woorden die zich door mijn hoofd afspeelden. 'Ugh knap, ik zie hem meer als een ontplofte teletubbie. Maar oke, dat zal wel komen omdat ik zijn zusje ben.' Ik glimlach waarna ik haar weer aankijk. 'En jij, ook nog vervelende broers of zussen?'

    (Oke wacht, dan typ ik eerst even een begin want ik heb Ray net aangemaakt ;p)


    On wednesdays we wear black

    Alicia Coco Adams
    Ik grinnik zachtjes. Een ontplofte teletubbie, wel grappig. En toch vind ik hem knap. 'En jij, ook nog vervelende broers of zussen?' Meteen schud ik mijn hoofd. "Nope, ik ben enig kind thuis en geadopteerd, mijn ouders die me slagen zijn dus niet eens mijn biologische ouders ... hoe zouden mijn biologische ouders zijn? Zij zouden me vast niet slagen denk ik ..." Op het einde begin ik al wat meer te fantaseren en precies meer tegen mezelf te praten dan tegen Alexia.


    16 - 09 - '17

    Ray clark
    Ik zucht diep en zwijgend kijk ik naar het witte papier dat voor mij ligt.
    Tussen mijn vingers zit een pen geklemd waarmee ik een brief moet schrijven maar het lukt gewoon niet. Mijn moeder had me laten beloven dat ik haar een brief zou schrijven als ik was aangekomen en niet dat ik mijn chauffeur had laten omkeren om me naar de stad te laten brengen waar ik een joint gerookt kon hebben. Maar nee, ik wil haar niet teleurstellen maar het lukte me gewoon niet om iets te schrijven. Meestal had ik voor contact een mobiel, maar die had ze ook afgepakt want anders zou ik weer met hem contact kunnen leggen.
    Met een grom smijt iik mijn pen door de kantine en leg moedeloos mijn hoofd op de tafel, alles is gewoon zo lastig de laatste tijd.

    Alexia Samorena
    "Nope, ik ben enig kind thuis en geadopteerd, mijn ouders die me slagen zijn dus niet eens mijn biologische ouders ... hoe zouden mijn biologische ouders zijn? Zij zouden me vast niet slagen denk ik ..." Ik zucht en kijk haar medelevend aan. 'Ze zijn vast fantastische, maar je als je vader ook nog maar een vinger naar je uithaalt mag je gewoon naar ons toekomen hoor!' Met een scheve glimlach kijk ik haar.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 22:14 ]


    On wednesdays we wear black

    Alicia Coco Adams
    'Ze zijn vast fantastische, maar je als je vader ook nog maar een vinger naar je uithaalt mag je gewoon naar ons toekomen hoor!' Ik kijk haar weer aan en glimlach. "Bedankt! Je bent te lief voor me .." Ik zucht. "Ik wil graag mijn biologische ouders opzoeken, ik kan me nog vaag herinneren hoe ze eruit zagen, ik was tenslotte 6 toen ze me weggaven, dat weet ik nog heel goed." Ik sta op en zucht weer. "Als je het niet erg vind, zou ik graag even willen gaan rusten op mijn bed, ik ben redelijk moe."


    16 - 09 - '17

    [Iemand voor Daniel?]


    Bowties were never Cooler

    Delilah Lillith Rosemary Renner || Trustfarian
    Del haalde haar schouders op wanneer Demian naar buiten ging en sprong nog wat op de bedden. Na Nikolas' hoofdkussen als deurmat te hebben gebruikt - maar hem dan wel weer omgekeerd keurig op zijn bed had gelegd - liep ze terug naar beneden, naar de kantine. Ze had zin in chocolademelk en geeuwde terwijl ze de zaal binnen kwam.
    Op bedden springen was ook zo vermoeiend. Ze wierp even een blik door het raam naar buiten waar ze de eerstejaars zag rondkoersen. Marie had het blijkbaar voor elkaar gekregen om naar Noah te stappen en hem te vragen of hij hulp nodig had.
    Afwezig als ze was, had Delly niet door dat Ray zich ook in de kamer bevond, dus ze liep tegen zijn stoel aan die een beetje achteruit geschoven stond. Er lag een wit blad papier voor hem en hij had net zijn pen weggesmeten wanneer Del tegen hem opbotste.
    "Oeps. Goeiemorgen," zei ze, zonder enige verontschuldigingen. Niet dat het zò grof was, maar waarom zou ze zich verontschuldigen aan een verwaande Posh Totty?

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 22:16 ]


    help