• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Farelley
    'Zo snel kom je niet van me af Ryan,' grinnik ik en volg hem. Ik loop naar zijn bed toe en spring op zijn rug. 'Wie had het nou over revenge?' vraag ik. Ik sla mijn handen voor zijn ogen en klem mijn benen om hem heen. 'Nu zie je niks meer Ryan.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [niet erg :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan Worth
    Ik grinnik zachtjes en rommel wat in mijn tas. Ik voel de vorm van een fles water, open het moeilijk en gooi het over ons beide. 'Je hield toch zo van regen? Dit is kunstmatige regen.' grinnik ik zachtjes en wacht tot ze me los laat of gewoon tenminste haar handen weghaalt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Farelley
    'Ik hou inderdaad van regen. En ook kunstmatige regen is erg lekker.' Verwacht hij nu serieus dat ik hem loslaat? Pech! Ik mag dan wel nat zijn, maar ik geef niet zo snel op. Uiteindelijk haal ik dan toch mijn handen weg en spring van zijn rug af. Ik ga tegenover hem zitten en wacht gespannen af.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    Ik kijk haar even nadenkend aan en grinnik dan. 'Je eh make-up is een beetje uitgelopen.' zeg ik met een lachje. 'Laat me je eerst helpen voor we dit verder zetten.' Ik pak een doekje en dep het voorzichtig weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Farelley
    'En bedankt kunstmatige regen,' lach ik terwijl Ryan mijn make-up weghaald. Hij is best wel aardig. Ik grijns kwaadaardig als mijn gezicht weer een beetje uitgelopen make-up vrij is. 'Nou, en wat bedoelde je met "dit verder zetten"?' vraag ik op mijn hoede.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ik ga eten en dan aan mijn eindwerk voor school werken, ben straks back.]


    16 - 09 - '17

    [eten[


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [smakelijk]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    'Jij plaagt mij, ik jouw en zo gaat het door.' grinnik ik en kijk even naar het resultaat. 'Alle vlekken zijn weg, en ik weet niets op dit moment om je terug te pakken voor de rugattack dus... ga ik gewoon op mijn bed gaan liggen.' zeg ik met een lachje en sta recht om daar te zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Farelley
    'Ik volg jouw voorbeeld.' Ryan gaat op zijn bed liggen en ik ga naast hem liggen. 'Hé, je zij dat je op je bed ging liggen. Nou, ik ga ook op jouw bed liggen dus,' grinnik ik. Voor het eerst in tijden voelt het alsof iemand mij echt mag.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    Ik lach 'Oke dan liggen we samen op mijn bed. Ik kijk naar het plafond en neurie zachtjes één of ander liedje. Ik kijk haar dan aan en moet glimlachen. 'Ik dacht dat je zo'n hekel had aan nieuwelingen?' vraag ik haar met nog steeds een glimlach op mijn gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lize, is Lene dood? ;o]


    help

    [Mijn topics]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ja we zijn haar aan het begraven
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    nee ze is naar de muziekschool]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'