• Ik heb een iPad gekregen en hij is zoooooo mooi.
    Nou ja, hij is ook voor mijn moeder en vader, maar zij houden niet van elektronica. XD
    Wiehoe!
    Alleen, even een paar vraagjes:
    - Er stond op bol.com dat hij ook 4G had, maar ik heb geen simkaart gekregen... Moet ik die gaan halen bij de Apple Store?
    - Er staat dat je ook berichten kunt versturen, maar zit er dan beltegoed op die simkaart? D:

    Mja. Ik ben echt zooooo blij op dit moment, haha. Hij is echt prachtig. <3

    Iemand ook zo happy op dit moment? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb daar jammer genoeg geen verstand van. :Y)
    Maar wel erg leuk voor je! Nee, ben gewoon normaal. Moet nog Economie leren, pff ;c


    Pretty is just a pretty word.

    Voor beide dingen heb je een simkaartje nodig. Dat kan je eigen zijn of je kunt er eentje kopen bij een random telefoonprovider :Y)
    Vergeet niet dat 4G en berichten sturen geld kost, want het maakt gebruik van je abonnement / prepaid.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 15:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JA! Ik ben happy! c:
    Ik ben gekozen door mijn klas voor de leerlingenraad! c:


    26 - 02 - '16

    hahah nice, mijn moeder heeft er sinds eergister ook één, maar ik mag er ook gewoon op yay


    As travars

    Nexus 7>iPad :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wil ook 1 :'D Ik ben happy omdat ik gisteren een baantje heb gekregen, ik vanavond naar THE Voice ga en morgen een jaar met mijn vriend heb :y)


    -

    Ik ben ziek, dus niet echt, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    RainbowDash schreef:
    Nexus 7>iPad :Y)

    iPad laat de Q site wel gewoon op de gewone versie draaien! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leuk!
    Voor 4G heb je simkaart + abonnement nodig, helaas. Zul je er zelf bij moeten kopen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Barnabas schreef:
    (...)
    iPad laat de Q site wel gewoon op de gewone versie draaien! :Y)


    De nexus 7 inmiddels ook :Y)
    Komt bij dat mijn Nixie kleiner en bijna even sterk is. Ik heb hem altijd in mijn jaszak. Plus... Swype! 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    De nexus 7 inmiddels ook :Y)
    Komt bij dat mijn Nixie kleiner en bijna even sterk is. Ik heb hem altijd in mijn jaszak. Plus... Swype! 8D

    Maar mijn iPad is wit! :Y)
    Beat that!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Maar mijn iPad is wit! :Y)
    Beat that!


    Typisch een meisje, oppervlakkig als de pest :Y)

    Alternatief:
    De tijd van "white power" en mighty whities enzo is allang voorbij. We zijn er allang achter dat kleur niet belangrijk is voor wat je wel en niet kan :Y)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 23:18 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Typisch een meisje, oppervlakkig als de pest :Y)

    Alternatief:
    De tijd van "white power" en mighty whities enzo is allang voorbij. We zijn er allang achter dat kleur niet belangrijk is voor wat je wel en niet kan :Y)

    :CCCC
    Zo gemeen om dan meteen een argument te gebruiken die ik toch niet kan onderuit halen omdat jij dan weer een tegenargument hebt. :C
    Ik ga in een hoekje zitten en knuffelen met mijn iPad. Mensen op het internet zijn zoooo gemeen.
    /sarcasme

    Ghehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"